فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

پایان اکران عمومی "آدمکش" و "عصر روز دهم"



 

 پایان اکران عمومی

جلسه شورای صنفی نمایش امروز دوشنبه ۲۷ دی ماه با حضور نمایندگان انجمن سینماداران ایران محمدرضا صابری، فرشید موتمنی، غلامرضا فرجی و رامین نصیری و نمایندگان تهیه کنندگان عبدالله علیخانی، علی سرتیپی، علی آشتیانی پور و احمدی و نماینده کانون کارگردانان محمد درمنش و نماینده اداره کل رزشیابی و نظارت سینمای حرفه ای داریوش میرزایی تشکیل و موارد زیر مطرح یا تصویب شد:

رونوشت نامه اداره کل ارزشیابی و نظارت سینمای حرفه ای در خصوص برگزاری جشنواره فیلم های صنعتی در سینما فلسطین ( ۱۸ تا ۲۲ دی ماه ۸۹) مطرح شد.

رونوشت نامه اداره کل ارزشیابی و نظارت سینمای حرفه ای در خصوص شناور بودن بلیت سینما جی (صبح ها ۱۰,۰۰۰ و بعد از ظهرها ۲۰,۰۰۰ ریال) مشروط به هماهنگی لازم با دفاتر پخش فیلم مطرح شد.

نامه اداره امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرتبط با اکران فیلم "کلانتری غیر انتفاعی" در گروه آزاد مطرح شد.

با توجه به پایین بودن کف فروش فیلم سینمایی "آدمکش"، این فیلم در گروه عصر جدید تعویض و با توجه به اینکه مقرر شده بود، سینما عصر جدید می تواند فیلمی دیگر را اکران نماید.

با توجه به پایین بودن کف فروش فیلم سینمایی "عصر روز دهم" این فیلم در گروه استقلال تعویض می شود. سینما استقلال به دلیل بازسازی تا جشنواره فجر تعطیل است همچنین فیلم "داماد خجالتی" بعد از ماه صفر اکران خواهد شد.

تهیه کننده فیلم "فوتبالی ها" در جلسه شورای صنفی حاضر و مواردی را در خصوص اکران زودتر از موعد فیلم در گروه آزاد مطرح کرد.

در خصوص تدوین آیین نامه شورای صنفی نمایش سرگروه ها و گروه هنر و تجربه بحث و تبادل نظر شد.... / خبرگزارى مهر


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ادامه بارش باران تا پایان عصر روز طبیعت


سازمان هواشناسی کشور از پایان بارش‌ها در نیمه شمالی و مرکز کشور تا عصر امروز (جمعه) خبر داد و اعلام کرد که تداوم ریزش باران فقط در شمال شرقی کشور باقی می‌ماند.

خبرگزاری تسنیم: سازمان هواشناسی کشور از پایان بارش‌ها در نیمه شمالی و مرکز کشور تا عصر امروز (جمعه) خبر داد و اعلام کرد که تداوم ریزش باران فقط در شمال شرقی کشور باقی می‌ماند.

امین‌حسین نقشینه کارشناس سازمان هواشناسی کشور با تشریح آخرین وضعیت آب و هوای کشور، گفت: امروز بارندگی‌ها در نیمه شمالی کشور وجود دارد و انتظار کاهش بارش‌ها در شمال، شمال غرب و دامنه‌های جنوبی البرز را خواهیم داشت؛ البته بارش‌ها که در نیمه غربی، شمال غربی و مرکز  کشور کاسته می‌شود تا پایان وقت در شمال شرقی کشور ادامه خواهد یافت.

وی تصریح کرد: در حال حاضر بارش باران در گیلان، مازندران، مشهد، سنندج، ساری و تهران ادامه دارد و این تداوم بارش‌ها که در اکثر نقاط کشور قطع خواهد شد فقط در استان‌های خراسان شمالی، شرق سمنان، گلستان و مازندران ادامه پیدا می‌کند.

این کارشناس سازمان هواشناسی اضافه کرد: نیمه جنوبی کشور نیز در ساعت‌های آینده هوایی نیمه‌ابری خواهد داشت و هوای استان هرمزگان، کرمان و خراسان جنوبی ابری است؛ البته خلیج فارس نیز در 2 روز آینده مواج خواهد بود.

وی ادامه داد: امروز در شرق کشور پدیده وزش بادهای شدید را خواهیم داشت که در پاره‌ای مناطق موجب  ایجاد گرد و خاک خواهد شد؛ در جنوب غرب کشور نیز این وزش بادها پدیده گرد و غبار را ایجاد خواهند کرد.

این کارشناس سازمان هواشناسی به آب‌گرفتگی معابر در استان‌های مازندران، خراسان شمالی و خراسان رضوی اشاره کرد و افزود: سیلابی شدن رودخانه‌های این استان‌ها در عصر امروز وجود دارد که باید مسافران نوروزی به آن دقت داشته باشند.

نقشینه خاطرنشان کرد: امروز در جاده‌های کوهستانی خراسان رضوی، مازندران، گلستان و سمنان برف می‌بارد و رانندگان در این مسیر باید با استفاده از زنجیر چرخ عبور و مرور کنند؛ این وضعیت بارش‌ها تنها تا پایان اواخر وقت امروز در کشور وجود خواهد داشت و سامانه بارشی که در روزهای گذشته وارد کشور شده بود از شمال شرق خارج خواهد شد و فردا (شنبه) در هیچ نقطه‌ای از کشور بارش باران و برف وجود ندارد.

وی درباره وضعیت آب و هوای امروز تهران نیز گفت: مردم تهران تا بعد از ظهر روز طبیعت شاهد بارش باران خواهند بود و به‌تدریج از این بارش‌ها کاسته خواهد شد و هوای تهران نیمه‌ابری همراه با وزش باد خواهد بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی اردبیل را با دمای 7 درجه زیر صفر سردترین منطقه کشور عنوان کرد و افزود: آوج با  4 درجه زیرصفر، آبعلی با 4 درجه زیر صفر، خلخال با 3 درجه زیر صفر و سرعین با 3 درجه زیر صفر سردترین مناطق و استان سیستان و بلوچستان با 37 درجه بالای صفر گرمترین مناطق کشور هستند.

نقشینه با بیان اینکه دمای هوا در 2 روز آینده گرمتر خواهد شد، گفت: روند افزایش دما رفته رفته ادامه پیدا می‌کند اما موج جدید بارشی عصر یکشنبه از شمال غرب و سواحل غربی  خزر وارد کشور خواهد شد.