فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

پاپ فرانسیس هم بازیگر می‌شود!



اخبار فرهنگی,اخبار هنرمندان,پاپ فرانسیس

به گزارش بانی فیلم به نقل از ایندپندنت، پاپ قرار است اولین تجربه بازیگری‌اش را پشت سر بگذارد و در یک فیلم جدید از یک استودیوی بزرگ، نقش خودش را بازی کند.

با استناد به ورایتی، این فیلم که «فراتر از خورشید» نام دارد، یک «فیلم ماجراجویانه خانوادگی بر پایه انجیل» است. ظاهرا پاپ فرانسیس از سازندگان این پروژه خواسته که فیلم‌شان بتواند پیغام مسیح را به کودکان منتقل کند.


تا به حال، بازیگرانی از جمله جان گودمن، رابی کولترین و باب هاسکینز نقش پاپ را روی پرده بازی کردند، اما هرگز یک پاپ تجربه سینمایی نداشته است. البته این حرکت شاید خیلی هم تعجب‌آور نباشد چون داریم درباره فرانسیس صحبت می‌کنیم؛ پاپی مدرن و ترقی‌خواه که اخیرا یک آلبوم پروگرسیو راک هم بیرون داده بود!


آندرا ایرولینو تهیه‌کننده این فیلم گفت: «هیجان و سپاسگزاری ما از پاپ فرانسیس به خاطر شرکت در این فیلم، فراتر از کلمات می‌رود. برای ما این فقط یک فیلم نیست، یک پیغام است و چه کسی برای رساندن این پیغام اجتماعی و معنوی بهتر از پاپ است».


بانو مونیکا باکاردی، رییس کمپانی تهیه AMBI هم اضافه کرد: «کار کردن با پاپ فرانسیس برای گسترش پیغام آگاهی او از طریق فیلم، افتخاری بزرگ برای آندرا و من است. ما فیلمی خواهیم ساخت که تمام کسانی که در تولید آن حضور دارند، به آن افتخار خواهند کرد. نه تنها خانواده‌های سراسر دنیا می‌توانند از این فیلم لذت ببرند و سرگرم شوند، بلکه تحت تاثیر هم قرار خواهند گرفت».


از دیگر پروژه‌های جدید کمپانی AMBI می‌توان به بازسازی «ممنتو»ی کریستوفر نولان اشاره کرد که جیمز فرانکو مسئولیت کارگردانی آن را بر عهده دارد. پروژه دیگر این کمپانی هم یک فیلم بیوگرافیکی درباره فروچیو لامبورگینی، موسس کمپانی لامبورگینی است.

اخبار فرهنگی - بانی فیلم


ویدیو مرتبط :
پاپ فرانسیس را بهتر بشناسیم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاپ فرانسیس: برای قربانیان زلزله بوشهر نماز می‌خوانم



پاپ فرانسیس,قربانیان زلزله بوشهر

پاپ فرانسیس: برای قربانیان زلزله بوشهر نماز می‌خوانم

پاپ فرانسیس اول ضمن ابراز همدردی با مردم زلزله زده استان بوشهر گفت که برای قربانیان این فاجعه نماز می‌خواند.

به گزارش نامه به نقل از روزنامه الحیات، رادیو واتیکان امروز چهارشنبه به نقل از پاپ اعلام کرد که رهبر کاتولیک های جهان اعلام کرد که برای قربانیان فاجعه زلزله در جنوب ایران نماز می خواند.

پاپ در این سخنان با همه کسانی که در این زلزله ویرانگر که خسارت های بسیاری را به همراه داشته است، متضرر شده اند ابراز نزدیکی و همدردی کرد.

زلزله 6.1 ریشتری روز سه شنبه استان بوشهر 38 کشته و 850 زخمی شد. کانون این زلزله در فاصله 100 کیلومتری نیروگاه اتمی بوشهر روی داد اما مقامات ایرانی و روسی تاکید کرده اند این نیروگاه از زلزله هیچ آسیبی ندیده است./نامه نیوز