فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

پاسخ مازیار فلاحی به احتمال بازیگریش در «قلب‌یخی 3»



مازیار فلاحی , قلب‌ یخی , هدیه تهرانی

زمزمه‌هایی مبنی‌بر حضور مازیار فلاحی در فصل سوم «قلب‌یخی» به عنوان بازیگر شنیده می‌شود.

به گزارش شبکه ایران، فصل سوم مجموعه خانگی «قلب‌یخی» به کارگردانی سامان مقدم و تهیه کنندگی سیدکمال طباطبایی مراحل تصویربرداری را در دکور ساخته شده حوالی اتوبان همت طی می‌کند و قسمت اول از فصل سوم این مجموعه تا یک ماه دیگر روانه بازار خواهد شد.
از چندی پیش زمزمه‌هایی مبنی‌بر حضور مازیار فلاحی در این مجموعه به عنوان بازیگر شنیده می‌شود؛ اما این خواننده پاپ که با آلبوم «قلب یخی» وارد بازار رسمی موسیقی کشورمان شده است در گفت‌وگویی با نسل امروز در این مورد توضیح داد: پیشنهاد حضور من به عنوان بازیگر و خواننده از سوی دست‌اندرکاران خوب این مجموعه به صورت جدی وجود دارد، اما هنوز تصمیم قطعی در این مورد نگرفته‌ام و معلوم نیست در خدمت این مجموعه باشم یا خیر.

مازیار فلاحی , قلب‌ یخی , هدیه تهرانی

هدیه تهرانی، مهران مدیری، رضا عطاران، طناز طباطبایی، رضا کیانیان، هانیه توسلی، سحر دولتشاهی از جمله بازیگرانی هستند که در این فصل به این پروژه پیوسته‌اند و سیدمهرداد ضیائی و حسین یاری از فصل قبلی با این گروه همکاری می‌کنند.دو فصل قبلی این مجموعه توسط محمد حسین لطیفی با فیلمنامه‌ای از حامد عنقا ساخته شده بود..../شبکه ایران


ویدیو مرتبط :
اجرای زیبای مازیار فلاحی در قلب یخی{اجرا و بازی مازیار}

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قلب یخی «محسن یگانه» یا «مازیار فلاحی»؟


بدون اغراق باید اعتراف كرد كه مازیار فلاحی با خواندن تیتراژ سریال قلب یخی شناخته شد. نخستین آلبوم او پس از جا افتادن قلب یخی بین مردم منتشر شد و البته هنوز هم محبوب‌ترین آهنگ مازیار همان تیتراژ قلب یخی است البته با آغاز فصل دوم سریال خواننده تیتراژ عوض شد.



بدون اغراق باید اعتراف كرد كه مازیار فلاحی با خواندن تیتراژ سریال قلب یخی شناخته شد. نخستین آلبوم او پس از جا افتادن قلب یخی بین مردم منتشر شد و البته هنوز هم محبوب‌ترین آهنگ مازیار همان تیتراژ قلب یخی است البته با آغاز فصل دوم سریال خواننده تیتراژ عوض شد. این بار محسن یگانه ترانه و آهنگسازی و خوانندگی را به‌عهده گرفته و البته كار خوبی هم از آب در آمده. هر چند كه گویا آهنگ چندان به دل خود یگانه ننشسته. شما اگر هر دوی این آهنگ‌ها را شنیدید، می‌توانید یكی از این 2 آهنگ را انتخاب كنید.






محسن یگانه از تجربه خواندن تیتراژ  قلب یخی می‌گوید:

آن چیزی كه می‌خواستم نشد ولی...

  • تیتراژی كه برای این سریال خواندی را دوست داشتی؟
 این آهنگ آن چیزی كه می‌خواستم نشد. به‌خصوص تیتراژ پایانی سریال، به خاطر همین ممكن است كه این آهنگ را عوض كنیم. فكر می‌كنم علت افت این آهنگ تكرار است كه متاسفانه درد بدی است.
  • چه كسی را علت افت این آهنگ مقصر می‌دانید؟
اگر این تیتراژ ضعیف است تنها تقصیر من یك نفر نیست. آقای طباطبایی تهیه‌كننده سریال از دوستان قدیمی من هستند و وقتی از من خواستند كه این كار را انجام بدهم در شرایط بدی بودم و حتی گفتم من این كار را انجام نمی‌دهم و زیر بار نمی‌رفتم و خواننده‌های دیگری را پیشنهاد كردم اما قبول نكردند و در زمان كمی كه وجود داشت این كار را انجام دادم و همه چیز فشرده انجام شد طوری كه له شد. اگر اشتباه تنها از طرف من بود كه كار ضعیف شده مطمئن باشید قبول می‌كردم.
  • فصل اول سریال را دیده بودی كه این ترانه را گفتی؟
مجموعه اول سریال قلب یخی را ندیده بودم و متاسفانه هنوز هم وقت نكرده‌ام كه ببینم و برای اینكه ترانه‌ای كه می‌خواهم بنویسم با حال و هوای داستان جور در بیاید از آقای طباطبایی خواستم كه یك روز بیاید و داستان سریال را برای من تعریف كند. اصولا هم من ترجیح می‌دهم به جای اینكه آن همه زمان بگذارم كه سریال را ببینم، داستان سریال را بشنوم، برای سریال «آسمان همیشه ابری نیست» هم همین كار را كردم و خوب هم شد.
  • آهنگ مازیار فلاحی در فصل اول سریال را دوست داشتی؟
من شاید از نوع كار فلان خواننده خوشم نیاید اما آن خواننده را نفی نمی‌كنم مگر این‌كه آن خواننده كارش عیب واضحی داشته باشد. وقتی خواننده طرفدارهای خودش را دارد و كارهایش شنیده می‌شود من نمی‌توانم نظری بدهم. تیتراژ قبلی این سریال را شنیده بودم، آن كار در ژانر كاری من نبود. وقتی كه آن را شنیدم یاد دیگر كارهای مازیار افتادم. آهنگ‌های او حس و حال خاصی دارد شاید هم بهتر بود سریال را می‌دیدم بعد نظر می‌دادم اما خوشبختانه چون مازیار یكی از دوستان خوب من است و شخصیتش را دوست دارم راحت می‌توانم از او انتقاد كنم و می‌دانم كه او انتقادپذیر است و ناراحت هم نمی‌شود.





مازیار فلاحی از ترانه‌ محسن یگانه می‌گوید

یك جایی برای عشق در ترانه‌های محسن  هست

  • تیتراژ فصل دوم قلب یخی با محسن یگانه را شنیدی؟
محسن یگانه از آن خواننده‌هایی است كه من هم خودش را دوست دارم هم موسیقی‌اش را. همیشه یك جایی برای عشق در آهنگ‌هایش هست.
  • محسن یگانه خودش این آهنگ را زیاد دوست ندارد. شما ایرادی به این آهنگ نمی‌گیرید؟
اگر همه جای آهنگ او خوب نباشد باز هم یك جایی از آن دوست داشتنی است. امكان ندارد من چیزی از محسن یگانه بشنوم و یك لحظه‌ای كه در من تاثیر نگذارد در آن پیدا نكنم. می‌دانم كه محسن آنقدر كار بلد است كه خودش به‌خوبی نقاط ضعف و قدرتش را می‌شناسد و می‌گوید به اضافه این‌كه احترامی كه من برای او قائل هستم به خاطر مولف بودنش است. او خودش ملودی می‌سازد و خودش شعرهایش را می‌گوید. این‌ها مهم هستند و اگر محسن اشاره به تكرار كرده؛ من فكر می‌كنم این تكرار امضای اوست نه تكرار محض و به محض این‌كه خواننده بشنود حتی اگر با صدای من می‌فهمد كار من است یا كار او.
  • در چند قسمت اول قلب یخی پیش از اینكه شما تیتراژ را بخوانید، صدای رضا یزدانی روی تیتراژ سریال بود. آهنگ را دوست داشتی؟
رضا یزدانی خاص است، صدایش و نوع كاری كه می‌كند منحصر به فرد است و او برای موسیقی این مملكت زحمت می‌كشد و تعداد آدم‌هایی كه مثل او باشند كم است.





رضا یزدانی:كار مازیار در كل خوب بود

متاسفانه من هنوز موفق به شنیدن آهنگی كه محسن یگانه برای تیتراژ سریال قلب یخی خوانده نشدم بنابراین نمی‌توانم بین این 2 ترانه مقایسه كنم اما كار مازیار را شنیدم و از آن خوشم آمد، در كل خوب بود.