فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

پاسخ «لیلا اوتادی» به حواشی پیرامون چالش بدون آرایش



اخبار,اخبار فرهنگی , لیلا اوتادی

 

 مضرات لوازم آرایشی برای خانم‌ها به روایت یک بازیگر

در سال جاری پس از چالش سطل آب و یخ که مورد استقبال اهالی ورزش و سینما در ایران قرار گرفت؛ لیلا اوتادی بازیگر سینما بانوان را به چالش بدون آرایش بودن دعوت کرد.

این چالش با اظهارنظرهای متفاوت در فضای مجازی روبرو شد؛ از همین رو لیلا اوتادی دلایل خود برای راه اندازی این چالش را در یادداشتی منتشر کرد. متن یادداشت؛ عینا در زیر آورده می شود:

به نام خداوند بخشنده
چندی پیش در خبری خواندم؛ سرانه مطالعه ایرانیان پایین ترین ها در جهان است، ابتدا خیلی غمگین شدم اما بعد به فکر فرو رفتم، به این فکر کردم چه شده است که عده ای از ما به جای پرورش افکار به فکر پرورش ظاهر رسیده ایم تا آنجا که یک سوئدی که واردکننده لوازم آرایش به ایران بود عنوان کرد:"صادراتمان به ایران یک و نیم برابر دیگر کشورهاست." حقیقتا این آمارها دردناک است.

دردناک است که ظاهربین شده ایم و از الگوهای انسانی و ملی که در همه کشورها و جوامع رعایت و حمایت می شود فاصله گرفته ایم.

وقتی هر موضوعی داغ می شود همه بی آنکه به آن فکر کنیم آن را انجام میدهیم و وقتی از مد افتاد ناگهان فراموش می کنیم.

همین چندوقت پیش بود که روی سر خود آب می ریختیم و دیگران را نیز به آن دعوت می کردیم اما حواسمان نبود که این چالش نه بخاطر خنده و آب بازی بلکه بخاطر کمک به کسانی بود که نیازمند کمک مان بوده اند، که اگر یادمان بود فراموش نمی کردیم باید احسان کرد به هرکس که می توانیم، بدون اینکه داد بزنیم و فریاد بکشیم.

مضرات لوازم آرایشی برای خانم ها آنقدر زیاد است که وادارمان کند که در هرجایی همیشه و هرروز آرایش نکنیم.

این تمام حرفم بود درباره چالش آرایش؛ نه از همکارانم دعوت کردم و نه از شخص خاصی که بدون آرایش عکس بگیرد و نه خود را در این حد می‌دانم که به کسی نصیحت کنم آرایش بکند یا خیر!

اخبار,اخبار فرهنگی , لیلا اوتادی

 
اما خوب است که لااقل یک روز در هفته را آرایش نکنیم، لازم نیست عکس بی آرایش بگیریم و فریاد بزنیم مهم این است که بدانیم برای بالا رفتن فرهنگ یک کشور باید دانسته هایمان را زیاد کنیم و به آنچه یاد گرفتیم عمل کنیم.

چندی پیش لیلا اوتادی تصویر زیر را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده بود.

 

اخبار,اخبار فرهنگی , لیلا اوتادی

 

اخبار,اخبار فرهنگی , لیلا اوتادی

 اخبار فرهنگی - پارسینه

 


ویدیو مرتبط :
احساس با لیلا اوتادی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لیلا اوتادی و چالش عکس بدون آرایش


با نزدیک شدن به پایان سال 2014 بود که چالش جالبی میان بازیگرن و چهره های شناخته شده آن ور آبی شکل گرفت. چالش «عکس بدون آرایش»؛ چالشی که ستاره ها را به طرفدارانشان نزدیکتر می کرد تا بدون آرایش و گریم و با صورت واقعی شان ارتباط برقرار کنند.





مجله تماشاگران امروز: با نزدیک شدن به پایان سال 2014 بود که چالش جالبی میان بازیگرن و چهره های شناخته شده آن ور آبی شکل گرفت. چالش «عکس بدون آرایش»؛ چالشی که ستاره ها را به طرفدارانشان نزدیکتر می کرد تا بدون آرایش و گریم و با صورت واقعی شان ارتباط برقرار کنند.

بسیاری از ستاره های بزرگ دنیا هم در این چالش شرکت کردند که از آنها می توان به امی آدامز، ادل، جنیفر لوپز و مگان فاکس اشاره کرد اما حالا در ایران هم لیلا اوتادی سردمدار چنین چالشی شده. او چند عکس مختلف بدون آرایش و سر صبح از خودش به اشتراک گذاشت تا به همه نشان دهد هیچ ابایی از آرایش نکردن و دیده شدن بدون گریم ندارد.

لیلا اوتادی؛ سردمدار چالش عکس بدون آرایش

او زیر یکی از عکس هایش نوشته: «این عکس صبحه و عکس بدون آرایشمه، خانم های بازیگر رو به چالش گذاشتن عکس بدون آرایش صبح دعوت می کنم.»

اوتادی مشخص نکرده چه کسی او را به این چالش دعوت کرده و البته خودش هم جرات نکرده مستقیما کسی از خانم های بازیگر را به این چالش دعوت کند. بیشتر به نظر می رسد اوتادی با انتشار این عکس ها قصد داشته طعنه به دیگر خانم های بازیگر و زیبایی تصنعی شان بزند و بازی «کی از همه قشنگ تره» راه بیندازد.