فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

ویکتوریا بکهام از شغل جدیدش میگوید +تصاویر



اخبار فرهنگی - ویکتوریا بکهام از شغل جدیدش میگوید +تصاویر

این طراح مد برجسته 39 ساله که از شهرت جهانی هم برخوردار است میگوید : فکر میکنم زمینه طراحی کفش بسیار پیچیده است و امیدوارم بتوانم با یک کارخانه بسیار خوب در این زمینه همکاری کنم.

به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل : " ویکتوریا بکهام " در مصاحبه جدیدش اعلام کرد قصد دارد کارهای جدیدی  را امتحان کند. او افزود زمینه فعالیت جدیدش طراحی کفش خواهد بود. وی در حضور 800 دانشجو و طرفدار صنعت مد به مصاحبه پرداخت.

 

اخبار ,اخبار فرهنگی ,ویکتوریا بکهام

 
این طراح مد برجسته 39 ساله که از شهرت جهانی هم برخوردار است میگوید : فکر میکنم زمینه طراحی کفش بسیار پیچیده است و امیدوارم بتوانم با یک کارخانه بسیار خوب در این زمینه همکاری کنم. او می افزاید علاقه اش به طراحی کفش های زنانه بدون پاشنه خواهد بود و از کفش های مردانه برای این کار الهام میگیرد. ویکتوریا بکهام می گوید قصد دارد همسرش اولین کسی باشد که کفش های اورا به پا میکند. اوایل هفته جاری نیز دیوید بکهام و فرزندانش در حمایت از " ویکتوریا بکهام " در ردیف جلوی نمایشگاه مد نیویورک حاضر شدند.

 

اخبار ,اخبار فرهنگی ,ویکتوریا بکهام

 اخبار فرهنگی - پرداد

 


ویدیو مرتبط :
10 قانون لباس پوشیدن به سبک ویکتوریا بکهام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عمارت بزرگ و زیبای ویکتوریا و دیوید بکهام در معرض فروش +تصاویر



عمارت بزرگ و زیبای ویکتوریا و دیوید بکهام در معرض فروش +تصاویر
به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: این عمارت کاخ مانند باشکوه که دارای امکانات ویژه ای است متعلق به مشهورترین زوج دنیای ورزش و مد است . ویکتوریا و دیوید بکهام دو ستاره هالیوودی انگلیسی عمارت خود را که با نام کاخ "باکینگهام" شناخته میشود را بعد از 14 سال در معرض فروش قرار داده اند.

دیوید بکهام,ویکتوریا بکهام,عمارت ویکتوریا و دیوید بکهام

این زوج مشهور و ثروتمند این عمارت را خود بنا کرده اند و بعد از بازگشت از سفر چندین ساله خود به امریکا تصمیم گرفته اند آن را بفروشند. البته شنیده میشود آنها به بنگاه املاکی که قصد فروش این ملک را دارد سپرده اند تا حتما یک مالک شخصی برای این عمارت پیدا کند و آنها قصد ندارند آن را به سازندگان آپارتمان واگذار کنند.
یک منبع نزدیک به این خانواده میگوید ویکتوریا 38 و دیوید 37 ساله دوست ندارند کسی با استفاده از نام آنها به کسب درآمد مشغول شود و مطمئن هستند که انبوه سازان این کار را خواهند کرد و بنابراین قصد دارند این ملک حتما به یک مالک شخصی واگذار شود تا از آن استفاده کند.
آنها از زمان بازگشت به انگلستان در خانه استیجاری 20 میلیون پوندی خود در منطقه کنسینگتون زندگی میکنند و گفته میشود به قدری از این منطقه خوششان آمده است که قصد دارند منزل جدید خود را در آنجا خریداری کنند.

دیوید بکهام,ویکتوریا بکهام,عمارت ویکتوریا و دیوید بکهام

دیوید بکهام,ویکتوریا بکهام,عمارت ویکتوریا و دیوید بکهام

منبع:pardad.ir