فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

وقتی سعید و ساعد سهیلی برای فیلم‌شان فاتحه خواندند! + عکس



گشت ارشاد,فیلم گشت ارشاد,سعید و ساعد سهیلی,توقف اکران گشت ارشاد,اکران زندگی خصوصی,اخبار سینما

 

آخرین‌ شب‌ نمایش گشت ارشاد

وقتی سعید و ساعد سهیلی برای فیلم‌شان فاتحه خواندند! + عکس

امروز به طور ناگهانی و با اعلام همزمان اداره نظارت و ارزشیابی، موسسه سینما شهر و حوزه هنری آخرین روز اکران گشت ارشاد و خصوصی در اکثر سینما ها بود.

 

سینماهای حوزه هنری و شهرداری امروز باید به اکران این فیلم ها پایان بدهند و سینماهای دیگر هم تا آخر هفته می توانند این فیلم ها را اکران کنند. تصمیم گرفتیم به چند سینمای نمایش دهنده این فیلم ها سر بزنیم. درهای سینما قدس بسته شده و مردم داخل سالن در حال دیدن فیلم حسین فرحبخش هستند. به سینما آفریقا می رویم یکی از کارمنداناین سینما از رشد تماشاگران گشت ارشاد خبر می دهد و می گوید: تا آخر هفته احتمالا اکران این فیلم به پایان می رسد هر چند روز به روز تماشاگرانش دارند بیشتر می شوند.

 

تماشاگران در داخل سالن سینما آفریقا در حال دیدن گشت ارشاد هستند. به سینما آزادی که می رسیم با جمعیت زیادی از مردم روبرو می شویم که برای تماشای فیلم های نوروزی به این سینما آمده اند اکثر این تماشاگران اما از توقیف ناگهانی گشت ارشاد و زندگی خصوصی با خبر شده اند و برای دیدن این دو فیلم در مقابل سینما در حال خرید بلیت هستند. سعید سهیلی و ساعد سهیلی هم در مقابل سینما آزادی در حال صحبت با مردم هستند. سهیلی معتقد است تحریکاتی از داخل سینما در وقوع این اتفاقات دخیل بوده. در حال صحبت با سهیلی هستیم که تعدادی از مردم به سمتش می آیند و سعی می کنند با او ابراز همدردی کنند . از سعید و ساعد سهیلی می خواهم آخرین عکسشان را در کنار بنر های سینماهای نمایش دهنده گشت ارشاد بگیرند به پیشنهاد سهیلی این عکس را در حالی می گیرم که کارگردان و بازیگر این فیلم در حال خواندن فاتحه بر روی پوستر فیلمشان هستند./قدس آنلاین


ویدیو مرتبط :
سعید آقاخانی و ساعد سهیلی در برنامه خوشاشیراز (بخش اول)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تازه ترین فیلم سعید راد شب یلدا روی پرده می رود+عکس



تازه ترین فیلم سعید راد شب یلدا روی پرده می رود+عکس
«گیرنده» تازه ترین فیلم سینمایی سعید راد که در جشنواره سی اُم فجر هم توجه منتقدان را به خود جلب کرده بود از اواخر آذرماه و تقریبا همزمان با شب یلدا در سینماهای تهران و شهرستانها روی پرده خواهد رفت.
«گیرنده» تازه ترین فیلم سینمایی سعید راد که در جشنواره سی اُم فجر هم توجه منتقدان را به خود جلب کرده بود از اواخر آذرماه و تقریبا همزمان با شب یلدا در سینماهای تهران و شهرستانها روی پرده خواهد رفت. قرارداد اکران این فیلم برای نمایش در گروه سینمایی قدس بسته شده و فیلم بعد از «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» اکران خواهد شد.

سعید راد,شب یلدا,«گیرنده» تازه ترین فیلم سینمایی سعید راد

حبیب اسماعیلی پخش کننده فیلم با اعلام این خبر به شبکه ایران افزود:«هرچند اوایل دی ماه به واسطه نزدیکی به جشنواره زمان خوبی برای اکران نبود اما به هر حال چاره ای جز این هم نبود یعنی اگر فیلم را در این زمان هم اکران نمی کردیم ممکن بود دیگر تا پایان سال هیچ زمان بهتری پیدا نکنیم. اگر هم فیلم را نگه می داشتیم برای سال آینده باز هم معلوم نبود زمان مناسبی برای اکران پیدا کنیم یا نه.»

سعید راد,شب یلدا,«گیرنده» تازه ترین فیلم سینمایی سعید راد

مدیر رسانه فیلمسازان ادامه می دهد:«البته «گیرنده» هم داستان خوبی دارد و هم بازیهای خوبی و امیدوارم در همین اکران هم بتواند توجه مخاطبان را به خود جلب کند.»

سعید راد,شب یلدا,«گیرنده» تازه ترین فیلم سینمایی سعید راد

 اسماعیلی درباره «من و زیبا» دیگر فیلمی که آماده پخش دارد هم می گوید:«علیرغم اینکه برخی می گویند داستان این فیلم کمی شائبه برانگیز است اما به اعتقاد آنها که این فیلم را دیده اند باید بگویم اتفاقا این فیلم یک فیلم مناسبتی است که باید حمایت شود. این فیلم به لحاظ مضمون هم چیزی ندارد که بخواهد در لیست تحریمی حوزه قرار گیرد و به اعتقاد اغلب منتقدانی که در جشنواره آن را دیده بودند فیلم خوبی است. برای اکران این فیلم هنوز تصمیم گیری نکرده ایم و مشخص نیست چه زمانی فیلم روی پرده می رود.».../شبکه ایران