فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

وقتی بهنوش بختیاری بابا نوئل می شود/ عکس



اخبار فرهنگی - وقتی بهنوش بختیاری بابا نوئل می شود/ عکس

شادی هرجوری که باشه دل آدمو جلا میده..خون میاره زیر پوستت..بخشش تو قلبت موج میزنه.

بهنوش بختیاری بازیگر 39 ساله کشورمان نوشت:
"شادی هرجوری که باشه دل آدمو جلا میده..خون میاره زیر پوستت..بخشش تو قلبت موج میزنه..وادم باحال تری میشی وقتی شادی..عید بهانه خوبیه واسه احساس امنیت و گرما..چه نوروز..چه آغاز سال میلادی..افسوس که تو خیابون من خنده به لب کسی نمیبینم..انگار گرد گرفتاری پاشیده شده روی شهر..میدونم که مردم گرفتارن و شاد بودن زوری نیست و مثل آمپول نمیشه تزریقش کرد.. اما گفتگو با خود و داشتن قدرت ایمان ممکنه کمی حالمونو بهتر کنه..غمتونو نبینم..خنده همیشگی بر لبتون..تولد عیسی مسیح مبارک..راه او راه درستکاری بود...انجیل..قرآن..تورات..نهج البلاغه که عاشقشم..همه این کتب آسمانی میگویند انسان باشید..همین......."

 

اخبار , اخبار فرهنگی , بهنوش بختیاری

 

اخبار فرهنگی - ستاره ها


ویدیو مرتبط :
عکس های جدید بهنوش بختیاری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شهرام حقیقت‌‌دوست و بهنوش بختیاری در یک سریال + عکس



شهرام حقیقت‌‌دوست, بهنوش بختیاری, مهراوه شریفی نیا

 

شهرام حقیقت‌‌دوست و بهنوش بختیاری در یک سریال + عکس

تلویزیون - سایت روزنامه ایران نوشت:

مجموعه تلویزیونی «خداحافظ بچه» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی داود هاشمی اول اردیبهشت ماه امسال در تهران کلید خورد و تاکنون حدود 70 درصد آن تصویربرداری شده است.

 

گروه تولید این روز‌ها در منزلی حوالی منطقه اقدسیه تهران ضبط تصاویر را پی می‌گیرند. این خانه در داستان، محل سکونت شهرام حقیقت دوست، مردی به نام مرتضی و همسرش لیلا با بازی مهراوه شریفی‌نیا معرفی می‌شود. سیروس همتی (مجتبی) دیگر بازیگری است که این روز‌ها جلوی دوربین «خداحافظ بچه» است.

 

حدیث میرامینی در نقش رعنا (خواهر لیلا)، پوراندخت مهیمن در نقش مادر لیلا از جمله بازیگرانی هستند که به تازگی به فهرست بازیگران این سریال اضافه شده است.

داستان «خداحافظ بچه» درباره خانواده‌ای است که علاقه‌مند به داشتن بچه هستند اما طی آزمایشات اولیه متوجه می‌شوند مشکل ناباروری وجود دارد و به همین دلیل برای آوردن بچه به شیرخوارگاه مراجعه می‌کنند و...


شهرام حقیقت‌‌دوست, بهنوش بختیاری, مهراوه شریفی نیا

 

شهرام حقیقت دوست،مهراوه شریفی نیا،بهنوش بختیاری ومهدی صبایی در نمایی از سریال «خداحافظ بچه»

 

آتیلا پسیانی (خسرو) و بهاره رهنما (نازنین) نقش یک زوج را در این سریال بازی می‌کنند. همچنین بهنوش بختیاری (گیتی)، مهدی صبایی (احمد)، شهین تسلیمی (مادر مرتضی)، ایمان صفا، مائده طهماسبی و ناصر گیتی‌جاه از دیگر بازیگران اصلی این سریال هستند.

این سریال که در گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبکه سه سیما تولید می‌شود، از گزینه‌های پخش در ماه رمضان امسال است و فیلمنامه آن توسط سجاد ابوالحسنی در 26 قسمت نوشته شده است.

 

علیرضا افخمی که سال گذشته سریال «پنج کیلومتر تا بهشت» را در ایام ماه رمضان از او شاهد بودیم در «خداحافظ بچه» به عنوان مشاور پروژه با هاشمی همکاری دارد.

این مجموعه نخستین تجربه سریال سازی منوچهر هادی است که سال گذشته «یکی می‌خواد باهات حرف بزنه» را در جشنواره فیلم فجر داشت و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن (یکتا ناصر) را از آن خود کرد..../روزنامه ایران