فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

وضعیت نامشخص سری دوم سریال"ستایش"



وضعیت نامشخص سری دوم سریال"ستایش"

سعید سلطانی با اعلام اینكه نگارش سری دوم سریال «ستایش» همچنان ادامه دارد، گفت: هنوز زمان دقیقی برای كلید خوردن «ستایش ۲» مشخص نشده است.

به گزارش افکارنیوز، سعید سلطانی در گفت‌و‌گو با ایسنا، خاطرنشان كرد: قرار بود در تعطیلات عید زمان شروع فصل دوم مشخص شود، اما فعلا چون جلسه‌ای برگزار نشده و فیلمنامه نیز هنوز كامل نشده است، چیزی در این مورد مشخص نشده و به تفاهم نرسیده‌ایم.

او ادامه داد: من هم در طول عید مشغول ساخت سریال «فراموشی» بودم، بنابراین فرصتی برای این كار نداشتم.

سری دوم سریال «ستایش» به كارگردانی سعید سلطانی و تهیه كنندگی آرمان زرین‌كوب قرار است برای شبكه سوم سیما تولید شود.

در این سری مریلا زارعی نقش «ستایش» را بازی خواهد كرد./افکارنیوز


  پخش قسمت دوم ستایش,اخبار,اخبار سینما,اخبار هنرمندان


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وضعیت نامشخص لباس تیم ملی



 

 

وضعیت نامشخص لباس تیم ملی

در حالیکه امروز صبح بیشتر رسانه های ورزشی خبر از تغییر اسپانسر لباس های تیم ملی داده اند اما عباس ترابیان تاکید می کند که هنوز اسپانسر تغییر نکرده است .

 

بیش از یکسال قبل فدراسیون فوتبال با یک کمپانی ایتالیایی به نام « لگئا » قراردادی سه ساله منعقد کرد و این شرکت متعهد شد که کلیه لباسهای تیم ملی را در تمرین و مسابقه تامین کند اما با گذشت یکسال از این قرارداد به دلیل بدقولی و بی نظمی طرف ایتالیایی مسئولان فدراسیون فوتبال تصمیم به فسخ این قرارداد دارند .

در اواخر دوره افشین قطبی در تیم ملی ایران عدم تعهدات این اسپانسر خارجی به جایی رسید که لباسهای تولید داخلی با مارک « لگئا » توسط ملی پوشان به تن شد . جالب این بود که به عنوان نمونه پیراهن مهدی رحمتی در جام ملتهای آسیا متعلق به تولیدی « مجید » بود اما نام لگئا بر روی آن نوشته شده بود .

 

فدراسیون فوتبال در واکنش به عملکرد نامناسب لگئا تیم ملی ایران را در مسابقه رسمی مقابل مالدیو با پیراهن های تولید داخلی اما بدون نام و نشان به میدان فرستاد .

به دنبال این اتفاق بعدازظهر دیروز مسئولان فدراسیون یک گام به پیش برداشتند و با پیراهن های شرکت « آل اشپورت » تمرینات تیم ملی را آغاز کردند . اتفاقی که به نظر می رسد بیشتر برای تهدید لگئا صورت گرفته است .

این شرکت آلمانی که نماینده ای فعال در ایران دارد اسپانسر لباس های ۱۰ باشگاه در لیگ برتر ایران است و همه توپ های مسابقات داخلی در رده های مختلف هم متعلق به این شرکت است . آنها علاقمندند از ابتدای سال ۲۰۱۲ اسپانسر تیم ملی ایران باشند .

لگئا البته نسبت به اقدام فدراسیون فوتبال معترض است و به دلیل اهمیت مسابقات مقدماتی جام جهانی می خواهد هر طور شده در مسابقه با اندونزی برند آنها همراه تیم ملی ایران به میدان برود ! به نظر می رسد که فدراسیون فوتبال هم طبق مفاد قرارداد نمی تواند به طور یک طرفه این قرارداد را فسخ کند که اگر این طور بود تا به امروز این قرارداد فسخ می شد !

همه این اتفاقها در شرایطی رخ می دهد که از فدراسیون فوتبال ایران انتظار می رود یک برند مطرح و مهم در دنیا را برای لباسهای تیم ملی انتخاب کند . اتفاقی که در گذشته با برند پوما صورت گرفته بود ..../سایت گل