فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

ورود حسام نواب صفوی به عرصه‌ی موسیقی



ورود حسام نواب صفوی به عرصه‌ی موسیقی

حسام نواب صفوی ـ بازیگر سینما و تلویزیون ـ به طور رسمی وارد عرصه موسیقی شده و به زودی بر صحنه، هنرنمایی خواهد كرد.

 

حسام نواب صفوی

 

 

به گزارش خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، نواب صفوی كه چندی قبل گفته بود: «در عرصه‌ی موسیقی كارهای غیر منتظره‌ای برای مخاطبانش ارائه خواهد داد» با فرزاد فرزین به روی صحنه می‌رود.

 

فرزاد فرزین روزهای 23 و 24 تیرماه در سالن همایش‌های برج میلاد به روی صحنه خواهد رفت و حسام نواب صفوی در این كنسرت ساز پیانو را به صدا در می‌آورد.

نواب صفوی تاكنون هیچ آلبومی را در قالب پیانو نوازی در بازار موسیقی منتشر نكرده، اما قصد دارد برای اولین‌بار با اجرای زنده و در قالب موسیقی پاپ فعالیت‌های موسیقی خود را آغاز كند.

به گزارش ایسنا، حسام نواب صفوی دارای مدرك افتخاری پیانو است.


ویدیو مرتبط :
حسام نواب صفوی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیانو نوازی حسام نواب صفوی در کنسرت فرزاد فرزین



فرزاد فرزین, کنسرت فرزاد فرزین, آلبوم فرزاد فرزین

 

فرزاد فرزین از پیانو نوازی حسام نواب صفوی در کنسرت خود خبر داد.

 

به گزارش شبکه ایران  فرزاد فرزین از پیانو نوازی حسام نواب صفوی در کنسرت خود خبر داد.

فرزاد فرزین خواننده جوان پاپ کشورمان در گفت و گو با سینما پرس، گفت: در کنسرت 23 و 24 تیرماه حسام نواب صفوی با نواختن پیانو گروه را همراهی می کند.

 

وی افزود: اجرای قبلی پنجم تیرماه بود که با استقبال خوبی مواجه شد. در این اجراها قطعاتی از آلبوم های قبلی مخصوصا آلبوم «شلیک» اجرا می شود.

 

این خواننده در خصوص حال و هوای این کنسرت تصریح کرد: فضای این اجراهای فضای انرژیک و رومانتیک است که در بین اجرای قطعات پخش کلیپ تصویری هم داریم.

 

فرزین خاطر نشان کرد: یکی از قطعاتی که اجرا می شود از آلبوم جدیدم است که در حال حاضر مشغول کار بر روی آن هستیم، این قطعه با پیانو نوازی حسام نواب صفوی همراه می شود، نواب صفوی در اجرای قبلی که پنجم تیرماه بود نیز پیانو نواخت... / شبکه ایران