فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

ورود آقایان ممنوع (۲) عید نوروز اکران می شود



 

 

 ورود آقایان ممنوع (۲) عید نوروز اکران می شود

 

رامبدجوان از شروع پیش تولید و نگارش سری دوم این فیلم سینمایی ورود آقایان ممنوع (۲) خبر داد و گفت : ساخت این فیلم تا عید نوروز به پایان می رسد و قصد داریم آن را در عید نوروز اکران کنیم .

رامبد جوان با اشاره به نگارش فیلم نامه ورود آقایان ممنوع توسط پیمان قاسم خانی گفت : قصد داشتیم پس از اکران فیلم ورود آقایان ممنوع با همفکری پیمان قاسم خانی و مانی حقیقی فیلم نامه فیلم آینده خود را بنویسم که در اواسط نگارش این فیلم نامه پیشنهادی از سوی علی سرتیپی مبنی بر ساخت سری دوم فیلم سینمایی به گروه شد که آن را پذیرفتیم و پیمان قاسم خانی نگارش آن را آغاز کرد.

وی خاطر نشان کرد : در حال حاضر پیمان قاسم خانی نگارش قسمت دوم فیلم سینمایی ورود آقایان ممنوع را آغاز کرده است که پس از پایان نگارش پیش تولید، انتخاب بازیگر و مراحل بعدی آن را ادامه می دهیم.

این کارگردان جوان در ادامه سخنان خود یاد آور شد : ورود آقایان ممنوع تاکنون نزدیک به ۵ میلیارد تومان فروش در تهران و شهرستان داشته است و فکر می کنم این روند فروش در شهرستانها ادامه داشته باشد.

جوان با اشاره به این مطلب که تصور نمی کردیم ورود آقایان ممنوع به فروش ۵ میلیاردی برسد افزود : زمانی که فیلم در حال ساخت بود فکر می کردیم به فروش بالایی برسیم اما پس از استقبال در جشنواره فیلم فجر و به تبع آن در روزهای نخست اکران متوجه استقبال مخاطبان شدیم اما تصور فروش ۵ میلیاردی را نمی کردیم.

این کارگردان در پایان سخنان خود درباره اکران فیلم در خارج از کشور نیز گفت : این فیلم درسه شهر کشور آلمان اکران شده است و در آینده ای نزدیک اکران فیلم در مالزی ، آمریکا و کانادا آغاز می شود..... / خبرگزاری پانا


ویدیو مرتبط :
خاطره مجید صالحی از رضا عطاران-اکران ورود آقایان ممنوع

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اکران عمومی ˝ورود آقایان ممنوع˝


اکران عمومی فیلم سینمایی ˝ورود آقایان ممنوع˝ به کارگردانی رامبد جوان چهارشنبه 25 خردادماه در سینماهای کشور آغاز می‌شود.


 اکران عمومی فیلم سینمایی "ورود آقایان ممنوع˝ به کارگردانی رامبد جوان و تهیه‌کنندگی علی سرتیپی  چهارشنبه 25 خردادماه در سینماهای کشور آغاز می‌شود.



این اثر تنها فیلم طنزی بود که در بخش مسابقه سینمای ایران حضور داشت و با استقبال مخاطبان مواجه شد.







نویسنده فیلمنامه "ورود آقایان ممنوع" که درباره اتفاقات طنزی است که با ورود یک دبیر مرد به دبیرستان غیرانتفاعی دخترانه رخ می‌دهد، پیمان قاسم‌خانی و مدیر فیلمبرداری آن داود امیری است.



رضا عطاران، ویشکا آسایش، مانی حقیقی، فلامک جنیدی، پگاه آهنگرانی، زهره حمیدی، سیاوش چراغی‌پور، ستاره پسیانی، حدیث میرامینی و مهرناز بیات بازیگران این فیلم سینمایی هستند.




دیگر عوامل این فیلم عبارتند از تدوین: مصطفی خرقه‌پوش، مدیرتولید: جعفر عروجی، طراح صحنه و لباس: آتوسا قلم فرسایی، طراح چهره‌پردازی: فاطمه کمالی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: بهرنگ توفیقی.

 



منبع: خبرگزاری برنا


باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir