فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

«ورود آقایان ممنوع» به قواعد ژانر کمدی وفادار است


کارگردان فیلم سینمایی «ورود آقایان ممنوع» ضمن ابراز تاسف از شرایط حاکم بر ژانر کمدی در سینمای ایران گفت: تلاش کردیم «ورود آقایان ممنوع» به قواعد ژانر کمدی وفادار باشد.

کارگردان فیلم سینمایی «ورود آقایان ممنوع» ضمن ابراز تاسف از شرایط حاکم بر ژانر کمدی در سینمای ایران گفت: تلاش کردیم «ورود آقایان ممنوع» به قواعد ژانر کمدی وفادار باشد.

جلسه نمایش و نقد و بررسی فیلم سینمایی «ورود آقایان ممنوع» به کارگردانی رامبد جوان شب گذشته 19 تیرماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد. در ابتدای این نشست رامبد جوان گفت: طرح فیلم «ورود آقایان ممنوع» متعلق به پیمان قاسم خانی بود و زمانی که کارگردانی آن به من پیشنهاد شد من نیز تغییراتی در آن دادم و معتقدم ایده این فیلم فوق‌العاده و نتیجه، حاصل یک کار گروهی است.

وی افزود: در این اثر علاوه بر ایده، اصرار یك زن كه با هیچ یك از افكار موجود در جامعه به نوعی همخوانی ندارد نیز برایم جذاب بود. در طول كار سعی كردم با بهره‌گیری از تمام ابزارهای سینما، ریتم و ضرباهنگ حفظ شود و در این مسیر از تمام ابزار سینما استفاده كردم.

جوان درباره نحوه عملکرد بازیگران این فیلم گفت: رضا عطاران در این فیلم عالی ظاهر شد و در طول فیلم راهنمایی او همراه من بود تا فیلم كم نقص‌تر شود. ویشكا آسایش نیز در این فیلم فوق‌العاده باهوش، با نظم و دقیق بود و همه این عوامل سبب شد فیلم به سمت مطلوبی سوق داده شود.



ویدیو مرتبط :
فیلم کمدی ورود آقایان ممنوع پارت 3

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ورود زنان به سینما ممنوع شد/ تماشای فوتبال فقط برای آقایان



پردیس های سینمایی از پذیرش خانم‌های تماشاگر مسابقات فوتبال منع شدند.به گزارش خبرآنلاین، پخش مسابقات فوتبال که با نمایش مسابقات جام جهانی 2010 در پردیس های سینمایی تهران از جمله ملت و آزادی آغاز شده بود این روزها با نمایش مسابقات جام ملت های آسیا ادامه پیدا کرده است.

 

طرح نمایش مسابقات فوتبال در سالن سینما که به استبقال گسترده مخاطبان سینما و فوتبال روبرو شده بود، به دستور اداره اماکن با تغییراتی روبرو شده است.

اداره اماکن در تازه ترین دستور برای پخش مسابقات فوتبال جام ملت​های آسیا ورورد زنان را به سالن سینما ممنوع کرده تا به این ترتیب ممنوعیت تماشای فوتبال که برای زنان در ورزشگاه‌ها اعمال می​شد، به سالن​های سینما هم راه یابد.

این تصمیم بعد از  بازی فوتبال ایران و امارات  اتخاذ شد.  علاقمندان به تماشای فوتبال این بازی  را عصر روز چهار شنبه در سه پردیس سینمایی ملت، زندگی و آزادی دیدند.

به این ترتیب در بازی آینده تیم ملی ایران که روز شنبه دوم بهمن مقابل کره جنوبی خواهد بود، پردیس‌های سینمایی امکان پذیرش تماشاگران زن را نخواهند داشت.../خبرآنلاین