فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

ورزش محبوب زوج ثروتمند هالیوودی + تصاویر



اخبار فرهنگی - ورزش محبوب زوج ثروتمند هالیوودی + تصاویر

" بیانسه " یکی از ستاره های خوش اخلاق موسیقی غرب است. همسر او " جی زی " سابقا یک ستاره بسکتبال محلی بوده و به همین دلیل این زوج هنرمند همیشه در فرصتهایی که دارند به تماشای مسابقات بسکتبال می پردازند.

 

اخبار , اخبار فرهنگی,زوج های ثروتمند هالیوودی,ورزش محبوب بیانسه و همسرش

 

" بیانسه " معروف در حالی شکار عکاسان شد که به همراه همسر 44 ساله اش برای دیدن بازی بسکتبال یک تیم مطرح نیویورکی به سالن ورزشی رفته بود. او مثل همیشه آرایش بسیار ملایمی داشت و موهایش را به صورت آشفته روی شانه هایش ریخته بود. او درحالیکه مدام به چهره هیجان زده همسرش خیره میشد به نظر میرسید از بازی بسکتبال لذت میبرد. وی بارها اعلام کرده است که بسکتبال یکی از محبوبترین ورزش های اوست.

این خواننده مشهور و ثروتمند 33 ساله و همسرش دوستی نزدیکی با اوباما و همسرش دارند و یکی از سیاسی ترین زوج های هنرمند امریکا نیز شناخته میشوند ولی به نظر میرسد جدای از سیاست و هنر بسکتبال نیز یکی از دغدغه های فکری  آنان است.

اخبار , اخبار فرهنگی,زوج های ثروتمند هالیوودی,ورزش محبوب بیانسه و همسرش

 

اخبار فرهنگی - پرداد


ویدیو مرتبط :
خانه بازیگران آمریکایی یا قصرهای هالیوودی + تصاویر...!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

باز هم طلاق یک زوج خوشبخت هالیوودی! +تصاویر



این جدایی که به صورت توافقی بوده و از سال گذشته به دادگاه لس آنجلس اعلام شده بود،سرانجام روز گذشته رسمی شد و آنها رسما از هم جدا شدند.در این وقفه یکساله دادگاه و مشاورانش تمام تلاششان را برای برگرداندن این دو بازیگر در کنار هم کردند، اما گویی فایده ای نداشته و آنها تصمیم خود را گرفته بودند.

 

کورتنی کاکس و دیوید آركوئت بعد از 12 سال زندگی مشترك روز گذشته رسما از هم جدا شدند خبر آنرا بر روی وبسایت شخصی شان قرار دادند. البته خبرگزاری ها اعلام کرده اند که آنها چندین ماه نیز از هم جدا زندگی می كردند.

 

به گزارش روزگارنو، این جدایی که به صورت توافقی بوده و از سال گذشته به دادگاه لس آنجلس اعلام شده بود،سرانجام روز گذشته رسمی شد و آنها رسما از هم جدا شدند.در این وقفه یکساله دادگاه و مشاورانش تمام تلاششان را برای برگرداندن این دو بازیگر در کنار هم کردند، اما گویی فایده ای نداشته و آنها تصمیم خود را گرفته بودند.

 

همچنین آنها اعلام کردند که هنوز دوستان خوبی برای هم هستند و یك ارتباط كاری با هم دارند.

 

دیوید و کورتنی در صحنه ی فیلمبرداری فیلم Scream در سال 1995 آشنا شدند و در سال 1999 ازدواج كردند .در سال 1010 نیز در فیلم Scream با هم همبازی شده و توانستند دو جایزه نیز کسب کنند..

 

25 سپتامبرسال 2010  وقتی دیوید بدون حلقه دیده شد، اولین شایعات مطرح شد.

 

این دو نفر اعلام كردند كه "ما با توافق همدیگر از هم جدا شدیم . دلیل جدایی این بود كه ما خودمونو بهتر بشناسیم و به كیفیت زندگی مطلوبی كه برای شریك زندگی می خواییم برسیم.”

 

کورتنی کاکس بازیگر آمریکایی اصلی است که با ایفای نفش مونیکا گلر بینگ در سریال طنز دوستان معروف شد.

 

 

بازیگران هالیوود,هالیوود,بازیگران زن هالیوود

 

بازیگران هالیوود,هالیوود,بازیگران زن هالیوود

 

 

بازیگران هالیوود,هالیوود,بازیگران زن هالیوود

 

 

بازیگران هالیوود,هالیوود,بازیگران زن هالیوود

 

 

بازیگران هالیوود,هالیوود,بازیگران زن هالیوود

 


 

منبع:rouzegareno.ir