فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

وبلاگ نویس مشهور ایرانی درگذشت



اخبار,اخبارفرهنگی ,بهروز مدرسی

کاپیتان بهروز مدرسی نویسنده وبلاگ دل نوشته های یک کهنه سرباز بود

  بهروز مدرسی خلبان بازنشسته و وبلاگ نویس قدیمی کشورمان امروز درگذشت.

کاپیتان بهروز مدرسی نویسنده وبلاگ دل نوشته های یک کهنه سرباز بود که بیشتر به مسائل تخصصی هوانوردی می پرداخت.

مراسم تشییع پیکر مرحوم بهروز مدرسی ساعت یازده و نیم صبح چهارشنبه در بهشت زهرا برگزار خواهد شد.


 اخبار فرهنگی  -  پارسینه


ویدیو مرتبط :
مصاحبه با اوّلین وبلاگ نویس ایرانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جنایی‌ نویس مشهور درگذشت


«راث رندل» نویسنده معروف انگلیسی آثار جنایی در سن 85 سالگی درگذشت.

خبرگزاری ایسنا: راث رندل رمان‌نویس انگلیسی که در ماه ژانویه به علت صدمه در اثر وارد شدن ضربه‌ای شدید راهی بیمارستان شد‌ه بود، روز شنبه (12 اردیبهشت) در سن 85 سالگی درگذشت.

خالق مجموعه کتاب‌های پرفروش «کارآگاه وکسفورد» در طول عمرش بیش از 60 رمان به نگارش درآورد. خبر درگذشت او را ناشرش اعلام کرد و گفت که خانواده‌اش درخواست کرده‌اند به حریم خصوصی‌شان احترام گذاشته شود.

«وال مک‌درمیر» نویسنده اسکاتلندی درباره رندل گفت: راث رندل بی‌همتا بود. هیچ‌کس هم‌سطح او نمی‌شود. هیچ‌کس مثل او مورد احترام همکارانش نویسنده‌اش نبوده است. جامعه جنایی‌نویس بریتانیا به دستاوردهای پنج دهه فعالیت او مدیون است. او طی 50 سال به طور مداوم در این ژانر دست به کارهای جدید می‌زد‌، به مفاهیم نو می‌پرداخت و سبک‌های جدید قصه‌گویی را امتحان می‌کرد.

جنایی‌ نویس مشهور درگذشت

مجموعه رمان‌های «کارآگاه وکسفورد» او شهرت فراوانی دارند. او اولین جلد این رمان‌ها را در سال 1964 منتشر کرد. رندل تریلرهای روانکاوانه خود را با نام مستعار «باربارا واین» به چاپ می‌رساند.

چهره‌های سرشناس بسیاری از جمله «پی.دی جیمز»، «یان رنکین» و ‌«سایمون برت» درگذشت او را تسلیت گفته و از فقدانش ابراز تاسف کرده‌اند.

رنکین انگلیسی گفت: شاید رندل بزرگ‌ترین نویسنده آثار جنایی در زمان حیاتش بود.

راث رندل در طول عمرش جوایز ادبی بسیاری از جمله «خنجر الماس» انجمن نویسندگان جنایی را به دست آورد. او سال 2013 در گفت‌وگویی که با «گاردین» داشت، درباره بازنشستگی گفت: نمی‌توانم این کار را انجام دهم. نویسندگی کار من است و من عاشقش هستم. این امری ضروری در زندگی‌ام است. نمی‌دانم بدون آن باید چه کار می‌کردم. تا زمان مرگ نوشتن را ادامه می‌دهم. اگر بتوانم البته. آدم که خبر ندارد.