فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

واکنش یک بازیگر به خبر تجاوز پلیس عربستان به دو نوجوان ایرانی



اخبار,اخبار فرهنگی , عارف لرستانی

عارف لرستانی بازیگر سریال «در حاشیه» در صفحه اینستاگرامش به انتقاد از حرکت پلیس عربستان پرداخته و از مسئولان خواسته که پاسخ محکمی به این اقدام بدهند.

به گزارش خبرآنلاین، او با نوشتن این مطلب که شما(اعراب سعودی) تنها پوشش دورغین از دین دارید، از مسئوولان خواسته که در مقابل این وحشیگری اقدام مناسبی انجام دهند، چون در غیر اینصورت داغ این ننگ تا ابد بر پیشانی ما خواهد ماند.

او در کنار این نوشته تصویری از خبری را گذاشته که در آن عضو شورای شهر تهران از رئیس سازمان حج و زیارت خواسته که استعفاء دهد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی , عارف لرستانی

 

اخبار فرهنگی - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
اعتراض به فاجعه تجاوز پلیس عربستان به دو نوجوان ایرانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خدایا در سرزمین تو چه خبر است؟ / واکنش هنرمندان به خبر تجاوز به دو نوجوان ایرانی ادامه دارد



اخبار,اخبار فرهنگی ,امیر جعفری

هنرمندان کشورمان با انتشار متن ها و عکس هایی خواهان پیگیری مسئولان کشور در مورد تجاوزپلیس عربستان به دو نو جوان ایرانی هستند.

 به گزارش  خبر آنلاین،  امیر جعفری بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در صفحه اینستاگرامش عکسی را منتشر کرده و متنی را  خطاب به مسئولین نوشته است؛«ما منتظر واکنش مسئولان به این عمل زشت هستیم. به شرف ایرانی تجاوز شده.»

الهام پاوه نژاد بازیگر کشورمان هم که به تازگی آلبوم موسیقی با دکلمه وی منتشر شده است، متنی را  در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده؛«خدایا در سرزمین تو چه خبره؟از نا مردی های روزگار به تو پناه می اوریم برای راز و نیاز و استغاثه آنوقت.... کسی جواب گو هست؟؟؟؟»

ملیکا شریفی نیا هم در همین شبکه اجتماعی نوشته:«به راستی که قباحت دارد بی حرمتی به میهمانان در هر مکان و به هر طریق، و شگفتا از این عمل وحشیانه و شنیع که سخت منقلب می‌سازد حال هر انسانی را بی حرمتی به میهمانان خدا در خانه اش!!!!»

اخبار فرهنگی - خبر آنلاین