فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

واکنش کارگردان «سوپر استار» به اظهارنظر پژمان جمشیدی



پژمان جمشیدی , سریال پژمان , فیلم سوپر استار

 واکنش کارگردان «سوپر استار» به اظهارنظر پژمان جمشیدی

بسیاری از هنرمندان حاضر در این اجرا از حضور من در این سریال استقبال کرده و نسبت به من ابراز لطف داشتند که از جمله این سینماگران می توان به ابوالحسن داوودی، تهمینه میلانی، هنگامه قاضیانی و حمیرا ریاضی اشاره کرد.

پژمان جمشیدی بازیگر سریال «پژمان» در گفت‌وگویی با «مهر» درباره مقایسه این سریال و فیلم «سوپر استار» گفته است: پیش از این گفته بودم که سریال «پژمان» می تواند ادامه فیلم سینمایی تهمینه میلانی باشد، جالب این جاست که در یک از اجراهای تئاتر «عامدانه، عاشقانه، قاتلانه» تهمینه میلانی را دیده و او از این که این سریال را ادامه فیلم سینمایی او می دانستیم، خوشحال بود.


به جرات می توانم بگویم که از واکنش سینماگران شوکه شدم
وی همچنین در ادامه در پاسخ به سوالی در خصوص استقبال اهالی هنر از حضورش در این سریال گفته است: زمانی که برای دیدن این نمایش رفتم به جرات می توانم بگویم که شوکه شدم. بسیاری از هنرمندان حاضر در این اجرا از حضور من در این سریال استقبال کرده و نسبت به من ابراز لطف داشتند که از جمله این سینماگران می توان به ابوالحسن داوودی، تهمینه میلانی، هنگامه قاضیانی و حمیرا ریاضی اشاره کرد. همین مسئله و ابراز لطف از سوی حرفه ای های سینما و تلویزیون ایران سبب شد تا انرژی بسیاری برای ادامه فعالیت خود بگیرم.


از حضور خود در این سریال یک لحظه پشیمان نشدم
جمشیدی همچنین در واکنش به موضع‌گیری فوتبالیست‌هایی مثل نکیسا و خداد علیه این سریال توضیح داده است: البته نظرات مختلفی در خصوص نوع شخصیت پژمان در این سریال از سوی فوتبالیست ها منتشر شده است. من با کمال میل همه این نظرات را خوانده ام که خوشبختانه نظرات منفی و نقد در خصوص این سریال و شخصیت پژمان از انگشتان دست هم کمتر بود.

 

اما بیش از هر چیز باید بگویم که من با آگاهی کامل نقش پژمان را بازی کردم، حتی این نقش را با نام خود کار کردم تا هیچ‌گونه بی احترامی به اهالی فوتبال نشده و استفاده از نام خودم سبب شد تا به کسی برنخورد. از حضور خود در این سریال یک لحظه پشیمان نشدم حتی یک لحظه. حتی قبل از شروع پخش این سریال نیز با خودم فکر نکردم که کاش در این سریال بازی نمی کردم.


پژمانی که بازی کردم نیستم
این بازیکن فوتبال همچنین با تاکید بر این نکته که نقش پژمانی که در این سریال بازی کرده است با خودِ واقعی او فاصله دارد و او فقط به یک نقش جان داده ولی نام خودش را برای این نقش انتخاب کرده تا به فوتبالیست‌ها برنخورد اظهار داشته است: البته چگونگی بازی من در این سریال و نقشی که بازی کردم باعث شد عده ای از دوستان با طعنه بگویند که پژمان نقش خود را در این سریال بازی کرده است.

 

اما از همین تریبون استفاده می کنم و می گویم که نقش من در سریال «پژمان» فاصله بسیاری با خودم دارد و تنها اسم و فامیل من را یدک می کشد. من برای بازی در این نقش، تکه های شخصیت پژمان داستان را کنار هم چیدم تا به این نقش برسم که خوشبختانه موفق بودم. حال فرق چندانی نمی کند که بگویند این نقش را خوب بازی کرده و یا کاملا اتفاقی به آن دست پیدا کرده است.

 

بی‌شک حضور بازیگران حرفه ای در این سریال در خوب از آب در آمدن این نقش بی تاثیر نبوده است. اینکه چنین گروه بازیگری ریسک کردند تا در سریال بازی کنند که نقش اول آن را یک نابازیگر بازی می کند، برای من قابل احترام است. درواقع بازیگران «پژمان» پاسورهای خوبی بودند که من توانستم نقش خوبی را بازی کنم.

منبع:inn.ir


ویدیو مرتبط :
صحنه های خنده دار سریال پژمان - دزدی رفتن پژمان جمشیدی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش پژمان جمشیدی به اخراج دایی(اینستاگرام)



 اخباررورزشی - واکنش پژمان جمشیدی به اخراج دایی(اینستاگرام)

پژمان جمشیدی بازیکن سابق پرسپولیس و تیم‌ملی، متن بلندی را روی اینستاگرامش منتشر کرد و نسبت به تغییرات در پرسپولیس واکنش نشان داد.

  متن این پیام به شرح زیر است:
با اتفاقات این چندروز پرسپولیس مجاب شدم نظر خودمو اینجا بنویسم تا شاید کمى آرام شوم.در بزرگى نام على دایى در فوتبال شکى نیست. همانطور که در بد بودن پرسپولیس این سالها شکى نیست.دایى بزرگوار میدانم که امسال تیمت از لحاظ مهره بسیار درتنگنا بودو دستت خالى اما على جان کاش درطول این سالها کمى خوددارتر بودى.


کاش می‌دانستى که همیشه نیاز به دادن جواب نیست، همانطور که در گذشته جوابت را در زمین میدادى. کاش یادمان نرود که طرفدار بیچاره(از جمله خودم) برد می‌خواهد. با آرامش،بااحترام.اختلاف شما و جناب مایلى کهن یا دیگرعزیزان،پرسپولیس و پرسپولیسى را آزار میدهد. حالا که هست کاش می‌ماند براى خودتان. می‌ماندبراى وقتى دیگر. اما چه می‌شود کرد که بعضیها را نمی‌شود دوست نداشت. دایى براى من از آن دسته دوست داشتنى هاست. مثل پروین مثل عابدزاده، مثل کریم، مثل نامجومطلق و مانند حمید علیدوستى.


پرسپولیس سالهاست که رنگ آرامش نمیبیند.سال ١٣٧٧ شاگرد آقاى درخشان بودم در تیم ملى المپیک.از لحاظ فنى دوستش داشتم.بازیکن درخشان و ماندگارى هم درتاریخ پرسپولیس بودند و خواهند بود. اما به خودشان هم گفتم، با دایى خوب تا نشد. میشد شکل بهتر و حرفه اى ترى عمل کرد. اما این طبیعت فوتبال است.


بى شک درخشان کار سختى در پیش دارد چون شکل حضورش کمى بى مقدمه و آنى بود.در این چند روز هم شایعاتى مبنى بر حضور من در کادر ایشان بود که دراین مورد باید به صراحت بگویم،من،براى این نیمکت مقدس هنوز بسیار کوچکم. بااینکه در این سالها، عده اى رویش نشستند که در قواره آن نبودند ولى من که عظمتش را خوب میشناسم.


به على دایى عزیزو افشین خان پیروانى مهربان خسته نباشید میگم به خاطر تمام لحظاتى که براى تیم محبوبم تلاش کردند وآرزوى روزهاى درخشان دارم براى پرسپولیس و کادرفنى جدیدش.ودرآخر اعلام میکنم ،بااینکه به شخصه دست بوس تک تک بزرگان این باشگاه هستم ولى سربلندى پرسپولیس برایم از هر نامى بالاتراست.

 

طرفدار همیشگى پرسپولیس پژمان

 

اخبار,اخبارورزشی, پژمان جمشیدی


 اخبار ورزشی - ورزش سه