فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

واکنش هنرمندان به توافق هسته‌ای؛ از مهناز افشار و امیر جعفری گرفته تا...



 واکنش هنرمندان به توافق هسته‌ای؛ از مهناز افشار و امیر جعفری گرفته تا پیمان معادی، رضا یزدانی و بهاره کیان افشار

توافق ایران و کشورهای گروه ۱+۵ بعد از ۱۰ سال مذاکره با واکنش هنرمندان در شبکه‌های مختلف اجتماعی همراه شد. شبکه ایران واکنش تعدادی از هنرمندان نسبت به این اتفاق را که از طریق شبکه های اجتماعی منتشر شده است را ارائه کرده است.

  دکتر محمد جواد ظریف,عکس دکتر محمد جواد ظریف

 

اهالی موسیقی و سینما با انتشار تصاویر و یادداشت‌هایی کوتاه در شبکه‌های اجتماعی مختلف ضمن ابراز خوشحالی، از تلاش های تیم مذاکره کننده هسته ای ایران قدردانی کرده‌اند. در ادامه به مرور برخی از این واکنشها پرداخته ایم:


 مهناز افشار
همه آن چیزی که مردم سرزمینم انتظار می‌کشیدند اتفاق افتاد. دیشب قبل پس از پیروزی والیبال و فوتبال ساحلی امیدوارانه به مذاکرات ‫ژنو‬ نگاه می‌کردم و همانطور آرزو داشتم آفتاب این بار از ژنو طلوع کند.
دیشب و ساعات ابتدایی صبح امروز برای ما فراموش نشدنی‌ بود...


علی قربان‌زاده
امضای تاریخ‌ساز

 

دکتر محمد جواد ظریف,عکس دکتر محمد جواد ظریف

 

 رضا یزدانی
دیپلماسی یعنی این، گفت‌وگو یعنی این... توافق هسته‌ای انجام شد....ایران همیشه پاینده

 

رضا یزدانی,عکس رضا یزدانی

 

 امیر جعفری
توافق اولیه در مذاکرات هسته ای ژنو صورت گرفت...خبری که دل ما را هم مثل میلیونها ایرانی شاد کرد.عرض تبریک و خسته نباشید خدمت آقای دکتر ظریف وتیم مذاکره کننده هسته ای که با تلاش خستگی ناپذیرشون امید مردم را نا امید نکردند .ممنون آقای ظریف که به جای مدیریت جهان! مسولیت سنگین حل مشکلات مردم کشور خودتان را بر عهده گرفتید.حمایت و دعای خیر مردم، بدرقه راه شماست. به امید روزهای بهتر و موفقیتهای بیشتر برای شما و تیم همراهتون...


 پیمان معادی و چهره خندان ظریف
پیمان معادی هم بدون هیچ گونه یادداشتی تصویری از چهره خندان دکتر محمد جواد ظریف را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است.

 

دکتر محمد جواد ظریف,عکس دکتر محمد جواد ظریف

 

 رسول صدر عاملی
...خسته نباشی مرد

 

رضا یزدانی,عکس رضا یزدانی

 

 اشک شوق بهاره کیان افشار برای کسب 3 موفقیت
بهاره کیان‌افشار ابراز امیدواری کرده است که این توافق آغازی برای صلح جهانی باشد:
بیاین همه با هم آرزو کنیم
پایان همه جنگ‌ها و تنها برای یک چیز دعا کنیم:
صلح
صلح
صلح جهانی.....
آمین

 

رضا یزدانی,عکس رضا یزدانی

 

وی همچنین در پستی جداگانه عکسی هم از بازیکنان تیم ملی والیبال ایران منتشر کرده و همزمان شدن توافق ایران با 5+1 و موفقیت ورزشکاران والیبالست و فوتبالیست‌های ساحلی را در عرصه‌های جهانی تبریک گفته است:


همیشه در فکر نوشتن یک یادداشت برای تقدیر و تحسین از تلاش‌ و نبوغ و قدرت تیم ورزشی مورد علاقه‌ام "تیم ملی والیبال" بودم. یک تیم حرفه‌ای بی‌ادعا، باسواد و درجه یک. اما نمی‌دونستم روزی این یادداشت رو خواهم نوشت که اشک شوقم همزمان برای پیروزی و سربلندی کشورم در مذاکرات صلح جهانی و برد بزرگ والیبال ایران در برابر ژاپن و بیشتر مقایل تیم آمریکا و همچنین قهرمانی جام بین قاره‌ای تیم فوتبال ساحلی ایران باشد، تبریک!


با تمام وجود به ایرانم عشق می‌ورزم و به تک تک مردمان واقعی سرزمینم، تمامی کسانی که در تلاش‌اند تا به اندازه یک نفر در سرافرازی نام ایران موثر باشند، در هر عرصه‌ای و با هر حرفه‌ای، اما درست، خالصانه و واقعی...../inn.ir

 


ویدیو مرتبط :
واکنش مهناز افشار به افشای عکس های شخصی اش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درگیری خانوادگی امیر جعفری با مهناز افشار!



امیر جعفری , مهناز افشار , اخبار فرهنگی و هنری

درگیری خانوادگی امیر جعفری با مهناز افشار!

بهرام توکلی این روزها مشغول آماده کردن لوکیشن و تمرین با بازیگران برای شروع فیلمبرداری تازه‌ترین اثر خود است. نکته جالب، تیم بازیگران اصلی کار است؛ مهناز افشار، امیر جعفری،‌ پانته‌آ بهرام و هومن برق‌نورد بازیگران فیلم «بیگانه» هستند.

در حالی که بهرام توکلی به مانند بقیه کارهایش تصمیم گرفته تازه ترین فیلمش را هم در سکوت خبری جلوی دوربین ببرد به تازگی «ایسنا» گزارش داده که عنوان این فیلم از «یک داستان خانوادگی» به «بیگانه» تغییر کرده و فیلمبرداری آن هم اوایل آذرماه آغاز می شود.

 

گویا کارگردان فیلم «اینجا بدون من»، این روزها مشغول آماده کردن لوکیشن و تمرین با بازیگران برای شروع فیلمبرداری تازه‌ترین اثر خود است. نکته جالب، تیم بازیگران اصلی کار است؛ مهناز افشار، امیر جعفری،‌ پانته‌آ بهرام و هومن برق‌نورد بازیگران فیلم «بیگانه» هستند.

 

از آنجا که این فیلم اقتباسی است از نمایشنامه ای به نام «تراموایی به نام هوس» نوشته «تنسی ویلیامز» که الیا کازان هم فیلمی با همین نام و با بازی مارلن براندو را از روی آن ساخته بود پیگیریهای شبکه ایران حکایت از آن دارد که در «بیگانه» این امیر جعفری است که در نقش «استنلی کووالسکی» که براندو ایفاگرش بود بازی خواهد کرد. مهناز افشار هم بازیگر نقشی خواهد بود که در نسخه هالیوودی «ویوین لی» آن را ایفا کرد؛ یعنی کاراکتر «بلانش».

 

پانته آ بهرام و هومن برق نورد هم نقشهای مکمل داستان یعنی «استلا» و «هارولد میشل» را ایفا می کنند که در نسخه هالیوودی «کیم هانتر» و «کارل مالدن» بازیگرش بودند.

به این ترتیب این امیر جعفری خواهد بود که در دل فیلم درگیریهایی را با خواهرزنش(با بازی مهناز افشار) تحربه خواهد کرد. درگیریهایی که بعد از ورود دوست صمیمی وی(با بازی هومن برق نورد) به اوج رسیده و در نهایت سرنوشت تراژیکی را برای اعضای این خانواده رقم خواهد زد.

 

امیر جعفری پیش از این با پانته آ بهرام در «پستچی سه بار در نمی زند» همکاری کرده بود و در سریال «چک برگشتی» هم تجربه همکاری با هومن برق نورد را پشت سر گذاشته بود.
منبع:inn.ir