فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

واکنش رضا کیانیان به سرطانی که گریبان مرتضی پاشایی و مجید بهرامی را فشرد



اخبار,اخبار فرهنگی,رضا کیانیان

اخبار فرهنگی - واکنش رضا کیانیان به سرطانی که گریبان مرتضی پاشایی و مجید بهرامی را فشرد

کیانیان در سخنانی کوتاه از مسئولان کشور درخواست کرد گزارشی را درباره دلایل سونامی سرطان که گریبان‌گیر جامعه شده است، ارائه کنند و این وضعیت را با سکوت برگزار نکنند

  رضا کیانیان با اظهار تأسف فراوان از درگذشت دو هنرمند جوان مرتضی پاشایی و مجید بهرامی از مسئولان خواست نسبت به «سونامی سرطان» که گریبان‌گیر جامعه شده است، سکوت نکنند.
این بازیگر که این روزها با بازی در نمایش «مردی برای تمام فصول» روی صحنه تالار وحدت است، شامگاه شنبه 24 آبان‌ماه با یادی از مرتضی پاشایی خواننده جوان کشورمان و با اظهار تأسف از درگذشت مجید بهرامی بازیگر جوان تئاتر و سینما این دو ضایعه را به جامعه هنری تسلیت گفت.
کیانیان در سخنانی کوتاه از مسئولان کشور درخواست کرد گزارشی را درباره دلایل سونامی سرطان که گریبان‌گیر جامعه شده است، ارائه کنند و این وضعیت را با سکوت برگزار نکنند.
 مرتضی پاشایی خواننده جوان پاپ روز جمعه 23 آبان‌ماه براثر بیماری سرطان درگذشت و به فاصله یک روز بعد مجید بهرامی بازیگر جوان تئاتر و سینما نیز پس از مدت‌ها مبارزه با بیماری سرطان دار فانی را وداع گفت.
اخبار فرهنگی  - ایسنا


ویدیو مرتبط :
واکنش رضا کیانیان، شهیدی فر و شیلا خداداد به جمله ظریف

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش تند برادر مرتضی پاشایی نسبت به هانیه توسلی(+عکس)



اخبار فرهنگی - واکنش تند برادر مرتضی پاشایی نسبت به هانیه توسلی(+عکس)


چندی پیش هانیه توسلی اعلام کرد مرتضی پاشایی را نمی شناخته و با شنیدن کارهایش هم علاقه ای به موسیقی و سبک کاریش نداشته. این موضوع باعث واکنش شدید و بعضا توهین آمیز طرفداران پاشایی شد. حالا برادر مرتضی واکنش شدیدی نشان داده.


 برادر مرتضی پاشایی جواب هانیه توسلی را با انتشار عکسی در اینستاگرام داده است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,برادر مرتضی پاشایی

 اخبار فرهنگی - ستاره ها