فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

واکنش رضا عطاران به درآمد 500 میلیون تومانی اش!



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

رضا عطاران هم چنان پول سازترین بازیگر سینمای ایران است. فروش بالای «من سالوادور نیستم» که تاکنون از مرز 10 میلیارد تومان عبور کرده موفقیت های این ستاره موفق این سال ها را امتداد بخشید.

رضا عطاران هم چنان پول سازترین بازیگر سینمای ایران است. فروش بالای «من سالوادور نیستم» که تاکنون از مرز 10 میلیارد تومان عبور کرده موفقیت های این ستاره موفق این سال ها را امتداد بخشید. چند روز پیش یکی از نشریات گزارشی را درباره عطاران منتشر کرد که برخی سایت ها آن را بازنشر کردند. مطلبی با تیتر «دستمزد 500 میلیون تومانی رضا عطاران» که در فضای مجازی با استقبال مواجه شد. در این مطلب آمده که پس از موفقیت فوق العاده «من سالوادور نیستم» رضا عطاران دستمزد این ستاره تا مرز 500 میلیون تومان بالا رفت است.

این در حالی است که عطاران در همه این سال ها بازیگر بی حاشیه ای بوده و اتفاقا در ماه های اخیر به دلیل بیماری پدرش در مشهد به سر می برده و از فضای سینمای ایران هم دور بوده است. به این ترتیب درخواست دستمزد 500 میلیون تومانی تنها یک گمانه زنی ژورنالیستی بوده که مبنای واقعی ندارد.

دیروز خبرنگار «سینما» درباره شایعه دستمزد 500 میلیونی عطاران با این بازیگر گفت و گو کرد و پول سازترین ستاره سینمای ایران در دهه 90 این موضوع را تکذیب کرد.

او به خبرنگار «سینما» گفت: سه ماه است که در مشهد به سر می برم و برای بازی در هیچ فیلمی با هیچ تهیه کننده ای حتی وارد مذاکره هم نشدم. احتمالا چون این روزها جواب تلفن کسی را نمی دهم دوستان هم محبت می کنند و هرچه دل شان می خواهد از قول من می نویسند.

عطاران درخصوص شایعه تقاضای دستمزد 500 میلیونی اش بعد از اکران میلیاردی «سالوادور» گفت: آن هایی که مرا می شناسند می دانند که هیچ وقت دربند دستمزدهای آن چنانی نبودم. تا به حال پیشنهاد 500 میلیونی نداشتم و البته تاکنون تقاضای دستمزد 500 میلیونی هم از تهیه کننده ای نکردم.

 

اخبار فرهنگی و هنری - روزنامه سینما


ویدیو مرتبط :
واکنش به شلوار رضا عطاران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وقتی رضا عطاران برای کسب درآمد به نوازندگی روی می آورد!+عکس



وقتی رضا عطاران برای کسب درآمد به نوازندگی روی می آورد!+عکس

در تازه ترین تصاویر منتشر شده از فیلم «رد کارپت» که به کارگردانی رضا عطاران در فرانسه در حال فیلمبرداری است عطاران را در قالب یک نوازنده دوره گرد می بینیم؛ نوازنده ای که برای کسب درآمد در کنار خیابان ساز می زند!


به گزارش شبکه ایران در تازه ترین تصاویر منتشر شده از فیلم «رد کارپت» که به کارگردانی رضا عطاران در فرانسه در حال فیلمبرداری است عطاران را در قالب یک نوازنده دوره گرد می بینیم؛ نوازنده ای که برای کسب درآمد در کنار خیابان ساز می زند!

داستان فیلم جدید عطاران , بازیگران فیلم رد کارپت
عکسهای جدید فیلم عطاران توسط کیوان کثیریان روزنامه نگار که این روزها در جشنواره کن به سر می برد شکار شده است و برای انتشار در اختیار رسانه متبوعش «خبرآنلاین» قرار گرفته است.

داستان فیلم جدید عطاران , بازیگران فیلم رد کارپت
داستان فیلم جدید رضا عطاران در حاشیه جشنواره کن اتفاق می‌افتد و ماجرای یک ایرانی است که به عشق حضور در این فستیوال عازم فرانسه می‌شود و در جشنواره کن درگیر اتفاقاتی می‌شود. به غیر از عطاران که نقش اصلی «رد کارپت» را بازی می‌کند، یک بازیگر زن فرانسوی نیز در این فیلم حضور خواهد داشت.

داستان فیلم جدید عطاران , بازیگران فیلم رد کارپت
مجری طرح و فیلمبردار «رد کارپت» احمد احمدی است که تهیه کار هم با مشارکت او و عطاران انجام خواهد شد..... / inn.ir