فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

واکنش خواننده زن در خصوص حمله خشونت آمیز به وی



اخبار,اخبار فرهنگی,کورتنی لاو

کورتنی لاو در حرکتی اعتراضی در توییتر خود خطاب به «فرانسوا اولاند» نوشت: پلیس هایت کجا هستند؟ آیا مردم آزادند تا به مسافران حمله کنند؟

اعتراض کورتنی لاو به تظاهرات خشونت آمیز فرانسه
بعد از اعتراض «کورتنی لاو» ( Courtney Love ) ستاره آمریکایی موسیقی راک نسبت به تظاهرات خشونت آمیز ۲۵ ژوئن در خارج از فرودگاه پاریس و حادثه ای که برای وی رخ داد رییس جمهور فرانسه این تظاهرات را محکوم کرد.


عکس ها و توییت های «کورتنی لاو» توجه طرفداران وی را به میزان خشونتی که در پایتخت فرانسه که یکی از محبوب ترین مقاصد توریستی دنیا است، جلب کرد. پس از این حادثه نوشته های توییتر او صدر اخبار و روزنامه های فرانسه شد و توجه رسانه ها را به خود جلب کرد و موجب واکنش سیاسی نسبت به این حادثه شد. در این تظاهرات رانندگان تاکسی معترض با آتش زدن لاستیک و واژگون کردن خودروها راه های دسترسی به فرودگاه، قطار و تراموا را سد کردند و با متوقف کردن ماشین «کورتنی لاو» و شکستن شیشه ها او را در ماشین حبس کردند.


 «فرانسوا اولاند» ( François Hollande ) رییس جمهور فرانسه در واکنش به این حادثه گفت که اینگونه خشونت در کشوری مانند فرانسه قابل قبول نیست و در ادامه دستور رسیدگی به مشکلات تظاهرات کنندگان را داد.
 «کورتنی لاو» در پیام هایی نوشت: احتمالاٌ به فرودگاه برمی‌گردیم. اعتصاب کنندگان به ماشین ما حمله کردند. آنها ماشین ما را محاصره کردند و راننده را گروگان گرفته اند و با میله های آهنی به ماشین ها حمله می‌کنند. اینجا فرانسه است؟ بغداد از اینجا امن تر است.


کورتنی لاو در ادامه در اعتراض به این اتفاق در توییتر خود خطاب به «فرانسوا اولاند» نوشت: پلیس هایت کجا هستند؟ آیا مردم آزادند تا به مسافران حمله کنند؟
بنا بر گفته «لاو» در این حادثه او به مدت یک ساعت در ماشین گیر افتاده بود و تظاهرات کنندگان به ماشین حمله کردند و لاستیک های آن را از بین بردند و در آخر دو نفر از ساکنان با موتور سیکلت او را از محل حادثه دور کردند.

اخبار فرهنگی و هنری - مهر


ویدیو مرتبط :
کتک خوردن خشونت آمیز یک زن از همسرش در چین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حمله شیر دریایی به خواننده زن +عکس



 

 

معکس شکیرا شکیرا عکسهای شکیر

 

 

شکیرا در سفر تفریحی اش به کیپ تاون در آفریقای جنوبی دچار سانحه شد. او هنگام عکس برداری از یک شیر آبی در ساحل مورد حمله وی قرار گرفت و بنابر گزارشات برادرش زندگی وی را نجات داد.

 

این ستاره ۳۳ ساله میگوید: آن روز بعد ازظهر با دیدن این شیرهای دریایی با خودم فکر میکردم چقدر موجودات زیبا و با مزه ای هستند بنابراین تصمیم گرفتم به آنها نزدیکتر شوم و مثل یک حیوان دست آموز در حال بازی با آنها به عکس برداری بپردازم بنابراین به سمت آب رفتم و به نزدیکی آنها رفتم ناگهان یکی از آنها از آب بیرون پرید و به یک قدمی من رسید و به چشمانم نگاه کردو به سمت من حمله ور شد تا مرا گاز بگیرد.

 

 

 

کس شکیرا شکیرا عکسهای شکیر

 

 

همه فریاد میکشیدند حتی خودم. از شدت ترس نمیتوانستم حرکت کنم فقط جیغ میکشیدم و چشمانم را بسته بودم که برادرم با یک حرکت شجاعانه به سمت من آمد و مرا نجات داد. ما با تمام قدرت به یک صخره چسبیده بودیم.

 

 

او اضافه میکند: فکر میکنم نور فلاش دوربین من باعث تحریک این جانور شد. اما ای کاش این حیوانات زیبا اندکی مهربانتر بودند.../منبع: پرداد