فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

واکنش آزاده نامداری به حواشی ازدواج جدیدش!!



خبر ازدواج آزاده نامداری و فرزاد حسنی انقدر شوک آور نبود که خبر طلاق انها طرفدارانشان را شگفت زده کرد.

حاشیه های بعد از طلاق اما کاری کرد،  زبان هر دو فرد به ناگفته هایی باز شود که شاید خصوصی ترین بخش زندگی آنها بود.حالا اما با ازدواج مجدد آزاده نامداری دوباره بنای حاشیه در زندگی وی باز شده و پای آن به فضای مجازی هم کشیده شده است.

 

ماجرا هم از این قرار است که در حالی که آزاده نامداری دوشنبه ٦ مهر ، با انتشار خبری در صفحه مجازی اش ، ازدواج دوم خود را رسانه ای كرد  و سجاد عبادی  ، فرزند رحیم عبادی رییس سازمان جوانان دولت اصلاحات و مرحومه فریده ماشینی که از فعالان جبهه مشاركت را به عنوان همسر خود معرفی کرد ، حالا همسر اول سجاد عبادی مدعی شده است که او پیش از طلاق وی، با آزاده نامداری در ارتباط بود است.

 

اخبار , اخبار فرهنگی , آزاده نامداری

  هدیه همسر جدید آزاده نامداری- گل رز سفید

 

آزاده نامداری نیز در صفحه اینستاگرامش به این اتهامات پاسخ داده و نوشته:

تلاطم،،رها نمیکنه،،ما عادت داریم هر حرفی رو باور کنیم وپشت بندش داستان وسناریو بنویسیم..متاسفم برای همه ی آدمای متوهم که حتی خوشحالی همو تحمل نمیکنن.

 

واقعا چی بدست میاریم،،،از شایعه ساختن،،از همدستی کسایی که نمیدونم کجاشون درد میکنه،،،بازم بی خیال،من محکم ترازاینم که این بازیا آزارم بده،اما شوکه شدن دیگه سه ساله کارهمیشمه،،امروز سه شنبه است،روز منه،وگلای رز سفیدم،،واین خوشبختی با هییییچ شایعه وهمدستی وسناریویی خراب نمیشه..سلام صبح های روشن...من به راهم ایمان دارم..باقیش باخدا....
 پ.ن.بیاین ازشادی هم شاد باشیم....لطفا

 

اخبار , اخبار فرهنگی , آزاده نامداری

 

 

اخبار فرهنگی - سیمرغ


ویدیو مرتبط :
آزاده نامداری و ازدواج مجدد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش آزاده نامداری به حواشی ازدواج مجددش+عکس



آزاده نامداری نسبت به حواشی پیش آمده ازدواج مجددش واکنش نشان داد.

در چند روز اخیر خبر ازدواج مجدد آزاده نامداری حواشی به وجود آمد که این مجری را مجبور کرد تا نسبت  به این حواشی واکنش نشان دهد.

به نام خدا.
همان طور که زندگی بنده وخانواده ام گواهی میدهد، حفظ آبرو و اعتبار افراد همواره مهم ترین اصل برایم بوده و همیشه، ازتخریب دیگران و حرمت شکنی دوری کرده ام.

 

علیرغم میل باطنی متاسفانه هجمه های غیر اخلاقی طی روزهای گذشته علیه خانواده ام من را مجبور به تنویر، افکار عمومی کرد:

زندگی پیشین من به دلیل عدم تفاهم اخلاقی،پس از ماه ها متارکه و انجام پروسه ی طولانی و زمانبر طلاق، به صورت توافقی و بارضایت کامل همسر سابق بنده درفضایی آرام پایان یافت، بدیهی است تشکیل زندگی جدید حق هرانسانی است و در این راه هیچ کار خلاف عرف و شرع و قانونی انجام نشده است. و این حق من و همسرم است که بدور ازتنش زندگی آرامی را آغاز کنیم.

"ای کسانی که ایمان آورده اید،ازبسیاری ازگمانها بپرهیزید،که پاره ای. از گمانها گناه است،......ازخدا بترسید،خدا توبه پذیر ومهربان است"

 

اخبار,اخبار فرهنگی,آزاده نامداری

 

اخبار فرهنگی - تیک