فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

هیچکس دختر این فیلم را دوست ندارد+عکس



اولین عکس‌های فیلم «کری» با بازی کلویی گریس مورتز در نقش دختری که هیچکس در دبیرستان او را دوست ندارد، منتشر شد.

اولین عکس‌های فیلم «کری» با بازی کلویی گریس مورتز در نقش دختری که هیچکس در دبیرستان او را دوست ندارد، منتشر شد.

فیلم کری , عکس‌های فیلم کری

«کری» اقتباسی از رمان معروف استفن کینگ به همین نام است. در این فیلم کلویی گریس مورتز نقش دختری به نام کری را بازی می‌کند که مادرش با بازی جولین مور طبق آموزه‌های سخت مسیحیت او را تربیت کرده است. وقتی کری در جشن آخر سال مورد تحقیر همکلاسی‌هایش قرار می‌گیرد، از آن‌ها انتقامی خونین می‌گیرد.

فیلم کری , عکس‌های فیلم کری

«کری» را کیمبرلی پیرس ساخته است که با فیلم تحسین‌شده «پسرها گریه نمی‌کنند» شهرت دارد. فیلم پیرس درواقع بازسازی فیلمی به همین نام ساخته برایان دی‌پالما است. ابتدا قرار بود نقش کری را لینزی لوهان بازی کند اما در نهایت این نقش به کلویی گریس مورتز رسید. فیلم 18 اکتبر روی پرده می‌رود.

فیلم کری , عکس‌های فیلم کری

جولین مور در صحنه‌ای از فیلم «کری» / برایان دی‌پالما در سال 1976 اولین نسخه سینمایی «کری» را ساخت. در آن فیلم سیسی اسپیسک بازیگر برنده اسکار برای «دختر معدنچی» نقش کری را بازی کرد. فیلم دی‌پالما هم در گیشه و هم نزد منتقدان با واکنش مثبت و گرم مواجه شد و راه دی‌پالما را در سینمای جریان اصلی باز کرد و حتی آغازگر اقتباس‌های متعدد سینمایی و تلویزیونی از آثار استفن کینگ شد.

فیلم کری , عکس‌های فیلم کری

نمای معروفی از فیلم سال 1976 / فیلم دی‌پالما با بودجه حدود دو میلیون دلاری ساخته شد و در آمریکا به فروش 34 میلیون دلاری رسید. اسپیسک برای این فیلم نامزد اسکار بهترین بازیگر زن و پایپر لوری برای بازی در نقش مادر او، نامزد اسکار بهترین بازیگر زن نقش مکمل شد.

فیلم کری , عکس‌های فیلم کری

پوستر فیلم «کری» / رمان «کری» اولین رمان استفن کینگ، سلطان ادبیات وحشت است که سال 1974 در 30 هزار نسخه منتشر شد. این کتاب بارها به دلیل ترسناک بودن در آمریکا ممنوع اعلام شده است. موفقیت کتاب آن‌قدر زیاد بود که استفن کینگ را سریع به عنوان یک نویسنده بااستعداد و البته محبوب سینماگران معرفی کرد.از آثار کینگ اقتباس‌های متعددی به صورت سینمایی و تلویزیونی صورت گرفته که «درخشش» ساخته استنلی کوبریک از همه معروف‌تر است.

منبع:rouzegareno.ir


ویدیو مرتبط :
عکس بچگی مینا دوست دختر ووبین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قساوت دوست پسر یک مادر منجر به قتل دختر بچه 4 ساله شد *عکس



قساوت دوست پسر یک مادر منجر به قتل دختر بچه 4 ساله شد *عکس

مرد جوان تنها به دلیل آنکه دختر بچه 4 ساله بنام کایلا گارسیا را تنها به دلیل آهسته راه می رفت و محتویات درون ساندویچ اش را بر روی زمین ریخته بود، وی مورد ضرب و شتم وحشیانه خود قرار داد که در نهایت منجر به مرگ وی شد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش جام نیوز، یک مرد 23 ساله دختر بچه 4 ساله ای را به طرز فجیعی به قتل رساند.

بنابرگزارش پلیس؛ "ملانی گارسیا" 21 ساله مادر "کایلا" 4 ساله در حالی که در دادگاه گریه می کرد، فریادزنان به دوست پسر 23 ساله خود حمله ور شده و گفته است: "قاتل پست فطرت تو دختر مرا کشتی." 

مادر کودک در تشریح این ماجرای تلخ به دادگاه گفت: «ماتیو کاریلو دوست پسرم بوده و دختر بچه ام را تنها به دلیل انداختن گوشت ساندویچ بر روی زمین و آهسته راه رفتن ،مجبور کرد تا لباس اش را درآورده، سپس او را به نیمکت بست و با کمربند به جانش افتاد.»

این مادر افزود: «متهم با نهایت قساوت، بچه را در حالی که می گریست، مجبور کرده بود  برای یک مدت طولانی جعبه بزرگی را  بالای سر بگیرد و زمانی که بچه قادر به انجام آن نشده با لگد و سیلی به جان او افتاده و چندین بار سر او را محکم به زمین می کوبد به طوری که در نهایت بچه 4 ساله از شدت جراحات بیهوش شده و به بیمارستان منتقل می گردد اما به دلیل جراحات وارده به سر و خونریزی های داخلی در بیمارستان جان می بازد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش دیلی میل، دادگاه پس از شنیدن اظهارات مادر مقتول،"ماتیو کاریلو" را به جرم بدرفتاری، اعمال خشونت بیش از اندازه و قتل عمد همراه با نهایت قساوت تا تشکیل دادگاه نهائی و تکمیل شدن پرونده به قید وثیقه 100 هزار دلاری روانه زندان کرد./جام نیوز