فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

هنرپیشه معروف مصری پس از پوشیدن حجاب با بازیگری خداحافظی کرد/ تصویر



هنرپیشه معروف مصری پس از پوشیدن حجاب با بازیگری خداحافظی کرد/ تصویر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب :

حنان ترک بازیگر معروف مصری اعلام کرد برای همیشه از بازیگری کناره گیری کرده است و دیگر هیچگونه فعالیت هنری نخواهد کرد.

حنان ترک, حنان ترک بازیگر معروف مصری

به گزارش سرویس بین الملل «انتخاب» ؛ وی روز شنبهدر تماس با العربیه گفت: "با این تصمیم به کشمکش درونی خود پایان دادم و تصمیم نهایی ام را گرفتم."

او همچنین گفت: " پس از بازی اخیر در سریال "اخت تریز" تصمیم گرفتم حجابم را بر بازیگری ترجیح دهم."

وی همچنین افزود: "نمی توانم با داشتن حجاب نقش ایفا کنم زیرا بین حجابی که به عنوان یک فریضه دینی به آن تعهد دارم و بین احساسم به عنوان بازیگر واقعی همخوانی وجود ندارد. من برای پایان دادن به این کشمکش درونی تصمیم گرفتم بازیگری را رها کنم."

وی افزود: " برخی ممکن است سئوال کنند چرا تصمیم من اینقدر با تاخیر انجام می شود؟ اگر حجاب با بازیگری همخوانی ندارد چرا بعد از اینکه به رعایت حجاب متعهد شدم برای مدت طولانی همچنان از بازیگری جدا نشدم؟ در پاسخ باید بگویم پوشیدن حجاب هیچگونه تعارضی با هنر ندارد اما من می خواهم وقت خود را صرف خدمت به طرح های ملی و امور خیریه کشورم کنم."

او گفت: " زمانی که بازیگر بودم از کار خود راضی بودم و در این مدت خرسند بودم. اکنون وقت آن رسیده که فرزندان کشورم را خشنود کنم."

به گزارش انتخاب، وی سه سال پیش باحجاب شده است..../انتخاب


ویدیو مرتبط :
هنرپیشه ها در حجاب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اکبر عبدی هنرپیشه معروف سینما و تلویزیون به خانه برگشت



 

اکبر عبدی به خانه برگشت

 

اکبر عبدی هنرپیشه نام آشنای سینما و تلویزیون کشور پس از یک هفته بستری شدن در بیمارستان بعدازظهردوشنبه به خانه برگشت.

 

رضا حسین مردی هماهنگ کننده امور بستری و درمان اکبر عبدی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در یک هفته گذشته عبدی تحت درمان پزشکان بیمارستان آتیه بود و هم اکنون قند و فشار خون او تحت کنترل است.

وی با اشاره به رفع لختگی خون پای عبدی افزود: پزشکان توانستند با تجویز دارو نسبت به رفع این لختگی اقدام کنند و در حال حاضر مشکلی از این بابت ندارد.

حسین مردی در خصوص هزینه های بستری و درمان عبدی در این مدت گفت: حدود پنج میلیون تومان هزینه بستری و درمان عبدی در مدت بستری در کلینیک سعادت آباد و بیمارستان آتیه بوده است که این هزینه را مهندس پناهی مدیر کلینیک سعادت آباد تقبل کرده است.

وی افزود: با توجه به اینکه عبدی برای کنترل قند خود انسولین تزریق می کند، پزشکان نسبت به کنترل فشار خون او توصیه های لازم را انجام داده اند.

اکبر عبدی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تشکر از تمامی کسانی که در این مدت به صورت تلفنی و حضوری جویای حال او بودند گفت: در این مدت اغلب بازیگران سینما و تلویزیون و سایر هنرمندان به صورت تلفنی و حضوری بنده را مورد لطف قرار دادند که کمال تشکر و سپاس را دارم.

وی از حضور آقای هاتفی به نمایندگی از مهندس ضرغامی برای عیادت تشکر کرد و افزود: از پرسنل درمانی کلینیک سعادت آباد و بیمارستان آتیه نیز که در این مدت به بنده خدمت کردند تشکر می کنم. ضمن اینکه تشکر ویژه ای از مهندس پناهی مدیر کلینیک سعادت آباد دارم که هزینه های بستری و درمان بنده را تقبل کردند و آقای حسین مردی که در این مدت پیگیر امور درمانی بنده بودند تشکر می کنم

عبدی در عین حال از برخی تهیه کنندگان سینما به خاطر خلف وعده ای که در پرداخت دستمزد او دارند گلایه کرد و گفت: متاسفانه برخی از این افراد نه تنها حقوق مادی هنرپیشگان را تضییع می کنند بلکه حقوق معنوی این قشر زحمتکش سینما و تلویزیون را نادیده می گیرند.

این هنرپیشه نام آشنای سینما و تلویزیون کشور با عنوان این مطلب که هنوز ۷۰ درصد دستمزدم را بابت یکی از فیلمهای ساخته شده نگرفته ام افزود: متاسفانه هیئت داوری خانه سینما نیز تاکنون نتوانسته حقوق تضییع شده بازیگران را از تهیه کنندگان بگیرد و من می خواهم شکایت خود را از طریق دادگستری پیگیری کنم اما اجازه نمی دهند.

عبدی گفت: هنوز بابت فیلم پرفروش افراطی ها و سریال سالهای مشروطه طلبکارم اما آنها را پرداخت نمی کنند.... / خبرگزارى مهر