فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

هنرمند پیشکسوت کشورمان دوباره راهی بیمارستان شد(+عکس)



اخبار ,اخبار فرهنگی , هادی مرزبان

اخبار فرهنگی -  هادی مرزبان دوباره راهی بیمارستان شد

هادی مرزبان هنرمند پیشکسوت کشورمان که اواخرهفته گذشته پس از یک دوره بیماری از بیمارستان مرخص شده بود ، امروز شنبه دوباره در آتیه بستری شد .

فرزانه کابلی همسر وی در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار کرد هفته گذشته همسرم به علت عارضه مغزی بستری و جراحی شد، پس از بهبودی به تشخیص پزشکان معالج او را به منزل آوردیم ، اما شامگاه گذشته دوباره حال وی بد شده و به بیمارستان منتقل کردیم .

 

این هنرمند گفت: هم اکنون مرزبان در بخش آی سی یو بیمارستان آتیه بستری است.

 

هادی مرزبان متولد سال 1323 از شهر سبزوار است ، وی درکارنامه کاری خود بازیگری در سطح حرفه ای ، کارگردانی و نویسندگی را دارد .

 

وی آثار متعددی را کارگردانی کرده که از آن جمله می توان به مومیا ، رستم وسهراب ، شب روی سنگ فرش خیس ، درد آب ، هاملت با سالاد فصل ، نوبت دیوانگی و .. اشاره کرد .

 

وی جایزه اول کارگردانی برای تله فیلم ملودی شهر بارانی را به دست آورده و در چندین جشنواره خارجی نیز حضور فعالی داشته است .

 

مرزبان در چندین سریال تلویزیونی از جمله پهلوانان نمی میرند ، امیرکبیر ، مخمصه ، نیمه تاریک ماه و ..به ایفای نقش پرداخته است .

اخبار فرهنگی - ایرنا

 


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خون‌ریزی معده هنرمند پیشکسوت را راهی بیمارستان کرد



اخبار,اخبار فرهنگی ,جعفر والی

 

اخبار فرهنگی - خون‌ریزی معده هنرمند پیشکسوت را راهی بیمارستان کرد / تازه‌ترین خبرها از وضعیت جسمی جعفر والی

هنرمند باسابقه تئاتر و سینمای ایران که به دلیل خونریزی معده در بیمارستان بستری شده است، با وجود بهبود اوضاع جسمانی همچنان در سی‌سی‌یو است.

به گزارش خبرآنلاین، جعفر والی از جمله بازیگران و کارگردانان مطرح تئاتر، روز دوشنبه 23 تیرماه به دلیل خونریزی شدید معده در بیمارستان ایرانشهر بستری شد و بعد از گذشت دو روز در حال حاضر وضعیت جسمانی او نشانه‌هایی از بهبود دارد.

ارشا والی، فرزند خواهر این هنرمند در مورد وضعیت جسمی والی به خبرآنلاین گفت: «شرایط جسمانی آقای والی با وجود آنکه در حال حاضر نسبت هوشیاری بیشتری نسبت به دیروز دارند، اما همچنان مانند روز گذشته است.»

او ادامه داد: «دکتر دستور ام آر آی داده است. بعد از آمدن نتیجه ام‌ آر آی آن که امروز انجام می‌گیرد، تصمیم‌گیری در مورد اقدامات دیگر در مورد ایشان صورت خواهد گرفت.»

ارشیا والی تاکید کرد، جعفر والی پیش از این سابقه مشکل جدی جسمانی نداشته است.

تازه‌ترین اخبار از فعالیت‌های هنری والی، اجرای نمایش «آی با کلاه آی بی کلاه» نوشته غلامحسین ساعدی است که او قصد دارد این نمایش را در تالار سنگلج روی صحنه ببرد. او پیش از بستری شدن در بیمارستان کارهای مربوط به انتخاب گروه و دست‌اندرکاران این نمایش ار انجام می‌داد.

والی پیش از این نیز کارهایی از نوشته‌های غلامحسین ساعدی را اجرا کرده بود که از جمله آن‌ها می‌توان به «چوب به دست‌های ورزیل»، «گاو» و همین نمایش «آی با کلاه آی بی کلاه» اشاره کرد.

این هنرمند همچنین در فیلم‌های سینمایی «پاداش سکوت» به کارگرانی مازیار میری، «تهران روزگار نو» ساخته علی حاتمی و «ناخدا خورشید» به کارگردانی ناصر تقوایی حضور داشته که البته این‌ها تنها بخشی از حضورهای پراهمیت والی در سینمای ایران محسوب می‌شود.
اخبار فرهنگی - خبرآنلاین