فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

هنرمند پیشکسوتی که این روزها گدایی میکند! +تصاویر



اخبار فرهنگی - هنرمند پیشکسوتی که این روزها گدایی میکند! +تصاویر

خانم هنرمندی که روزگاری آوازه او سرزبانها بود و نامش نقل محافل گوناگون بود اکنون به خاطر تنگدستی به گدایی رو آورده است.  او جزو چهره های سرشناس چند دهه قبل است. خانم هنرمند که هم اکنون دوران 60 سالگی خود را می گذراند دوبلور فیلم"زن عنکبوتی"است. او همچنین با نمایشهای روی صحنه خود مشهور است.

انم "کریستا مک کنه"اکنون تنها راه معاش خود را گدایی در کنار خیابانهای پرتردد و ثروتمند میشیگان می داند. او قبلا در صحنه های نمایش با بدن انعطاف پذیر خود حرکاتی را به نمایش می گذاشت که هر کسی قادر به انجام انها نبود.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,گدایی کردن هنرمند پیشکسوت

 

تصاویر خانم کریستا مدتی روی مجلات خودنمایی می کرد. اما در این اواخر کار به جایی رسیده است که مجبور است با نمایشهای خیابانی خود برای امرار معاش پول کاسبی نماید تا بتواند امورات زندگی را بگذراند. خانم کریستا معمولا با پلاکاردی که روی آن نوشته است :"60 سال عمر دارم!بیکارم!به خاطر خدا کمکم کنید!"دست کمک به سوی افراد دراز می نماید.


اکنون متاسفانه از ان جلال و شکوه گذشته او خبری نیست و مجبور است با روزی 7 دلار گدایی روزگار سپری نماید.  او مبتلا به عارضه اسکولیوز و استنوسیس(تنگی مجرا) می باشد.او در مصاحبه با "ام لایو"می گوید واقعا نمی دانم چگونه باید با این شرایط کنار آمد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,گدایی کردن هنرمند پیشکسوت

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,گدایی کردن هنرمند پیشکسوت

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,گدایی کردن هنرمند پیشکسوت

 اخبار فرهنگی - دیلی خبر

 


ویدیو مرتبط :
پدر خلاق و هنرمند دنیای تخیلی فرزندش را بازسازی میکند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

این تصاویر زیبا شما را مسحور میکند (5)


 
 
 

این تصاویر زیبا شما را مسحور میکند!