فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

همه سلفی‌ های نیکول کیدمن جذاب



نیکول کیدمن، ستاره مشهور هالیوود و سینمای جهان هست که در یک دو دهه اخیر، در تاریخ سینمای معاصر، نقش آفرینی کرده و امروزه، یکی از سلفی بازهای دنیای سلبریتی های سینما محسوب می‌شود.

 سرویس چهره‌های پرتال برترین‌ها ظرف چند ماه اخیر تلاش کرده است، دنیای سلبریتی ها را از دوربین سلفی بازها نگاه کند. اگر خواننده مطالب سرویس چهره‌ها بوده باشید، در چند هفته اخیر، به معرفی سلفی‌های مدونا، لیونل مسی، جان کری، آقای پاپ و دیگر شخصیت‌های مشهور عالم سیاست و هنر مانند پوتین، پرداختیم. مشاهده افراد مشهور در قاب تصاویر سلفی، یکی از جذاب‌ترین موضوعاتی است که همواره مد نظر کاربران اینترنت به ویژه فعالان شبکه‌های اجتماعی قرار می‌گیرد.

سلفی افراد مشهور، آن ها را در حلقه دوستان و مخاطبان و طرفدارانشان معرفی می‌کند که برای عاشقان دنیای هنر و ورزش و سینما و سیاست، این سلفی‌ها، جالب توجه هست. امروز، به معرفی شماری از سلفی‌های خانم نیکول کیدمن، ستاره سرشناس و جذاب هالیوود می‌پردازیم. نیکول کیدمن، به نظر برخی از حرفه ای‌های گریم و سینما و امثالهم، یک هنرپیشه خوشگل عین سوفیا لورن نیست، بلکه یک هنرپیشه جذاب است و البته خیلی‌ها بین beautiful و gorgeous تفاوت قائل هستند! این که آیا خانم کیدمن جذاب هست یا صورت خوشگلی دارد، در مقوله سرویس چهره‌ها و بخش سلفی بازها نمی‌گنجد، اما به هر حال، خانم کیدمن، یک سلبریتی فعال در عرصه سلفی بازی هست و سلفی‌های بسیاری از وی هر روز منتشر می‌شود که به بررسی شماری از آن ها می‌پردازیم. با ما همراه باشید به دنیای سلفی‌های خانم کیدمن! 

اخبار,اخبار فرهنگی,همه سلفی‌ های نیکول کیدمن جذاب


(نیکول کیدمن در 7 پرده)

 

حضور نیکول کیدمن در مراسم و برنامه‌های هنری و اجتماعی امروز دنیا، که البته در چند سال اخیر نیز افزایش یافته است، سبب انتشار سلفی‌های متعدد خانم جذاب هالیوود شد. این سلفی‌ها، همواره سوژه رسانه‌های غربی به ویژه رسانه‌های زرد هست که قصد دارند با گزارشات پر آب و تاب از اشخاص مشهور به ویژه سلبریتی های هالیوودی، مخاطب بیش تری کسب کنند. دیلی میل انگلیس، یکی از این مجموعه‌های خبری و اطلاع رسانی مشهور اروپا هست که سلفی‌های زیادی از برجسته‌ترین بازیکنان فوتبال و هنرپیشه‌های هالیوود، همواره روی خروجی خود منتشر می‌کند و توانسته با این سبک خبری آنلاین، مخاطبان زیادی را هم کسب کند. دیلی میل انگلیس، علاقه زیادی به پوشش خبری سلفی بازی‌های مشهورترین سلبریتی های جهان دارد. نیکول کیدمن، یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های هنری هست که مرد توجه این نشریه انگلیسی زبان قرار گرفته است.

جدیدترین خبر دیلی میل انگلیستان، درباره حضور خانم نیکول کیدمن در مراسم اعطای جوایز سالانه موسیقی سی‌امتی می‌باشد که از بدو ورود ایشان، با حجم بالای سلفی بازهای مشتاق و طرفدار ایشان همراه شد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,همه سلفی‌ های نیکول کیدمن جذاب

 (گزارش نشریه دیلی میل از حضور کیدمن در مراسم جوایز موسیقی سی‌ام تی)


اگر درباره مراسم سی‌امتی می‌خواهید اطلاعاتی کسب کنید، توصیه می‌کنیم به نشانی اینترنتی این مراسم به آدرس www.cmt.com مراجعه کنید. بزودی در گزارشی در سرویس فرهنگ و هنر برترین‌ها، درباره این جایزه مشهور عالم موسیقی، مطالبی ارائه می‌شود.

سلفی‌های خانم کیدمن، همواره مورد نظر و توجه خبرگزاری‌ها و ژورنالیست‌های جهان هست. داویس نولانف از ژورنالیست های صاحب نام غربی، اخیراً به بررسی یکی از سلفی‌های ایشان در توییتر خود پرداخته است. 

اخبار,اخبار فرهنگی,همه سلفی‌ های نیکول کیدمن جذاب

سلفی‌های خانم کیدمن، در سال‌های اخیر، بر روی جلد مجلات و نشریات بسیاری در دنیا رفته است و با استقبال طرفداران ایشان نیز مواجه شد. کیدمن امروز، به عنوان سفیر Goodwill مطرح هست و البته جز فیس بوک، در اینستاگرام و توییتر و شبکه‌های اجتماعی دیگر، فعالیت خاصی ندارد. اما صدها صفحه توسط مخاطبان و طرفدارانش راه اندازی شده است که با استقبال گسترده مخاطبان رسمی و غیر رسمی ایشان در اینترنت نیز همراه می‌باشد.  

اخبار,اخبار فرهنگی,همه سلفی‌ های نیکول کیدمن جذاب

  سلفی در مراسم المپیک 2012 لندن

  اخبار,اخبار فرهنگی,همه سلفی‌ های نیکول کیدمن جذاب

  سلفی خانم کیدمن در رد کارپت مراسم اسکار 2014 میلادی

اخبار,اخبار فرهنگی,همه سلفی‌ های نیکول کیدمن جذاب

 (سلفی با نیکول کیدمن در موزه مادام توسو لندن)

  اخبار,اخبار فرهنگی,همه سلفی‌ های نیکول کیدمن جذاب

 (سلفی نیکول کیدمن و کیث اوربان، خواننده استرالیایی و همسر وی از 2006)
  اخبار,اخبار فرهنگی,همه سلفی‌ های نیکول کیدمن جذاب

 تصویری از کیدمن و یکی از طرفداران چینی

 اخبار,اخبار فرهنگی,همه سلفی‌ های نیکول کیدمن جذاب

 (باز هم سلفی نیکول کیدمن با همسر جدیدش در مراسم اعطای جوایز سالانه موسیقی)

 

اخبار,اخبار فرهنگی,همه سلفی‌ های نیکول کیدمن جذاب

  اخبار,اخبار فرهنگی,همه سلفی‌ های نیکول کیدمن جذاب

(نیکول کیدمن در حلقه طرفدارانش در مراسم رونمایی از فیلم "ملکه بیابان")


شهبانوی بیابان (Queen of the Desert) یک فیلم درام به کارگردانی ورنر هرتسوک است که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد. این فیلم با بازی نیکول کیدمن در نقش گرترود بل، نویسنده و مأمور مخفی بریتانیا در اوایل قرن در کشورهای عربی، قصه‌های زیادی را حول و حوش ایران روایت می‌کند و در واقع چهل و پنج دقیقه ابتدایی فیلم در تهران می‌گذرد.  

اخبار,اخبار فرهنگی,همه سلفی‌ های نیکول کیدمن جذاب

 (تصویر پوستر فیلم جدید نیکول کیدمن، به نام ملکه بیابان – 2015)

  اخبار,اخبار فرهنگی,همه سلفی‌ های نیکول کیدمن جذاب

اخبار,اخبار فرهنگی,همه سلفی‌ های نیکول کیدمن جذاب

  (سلفی خانم کیدمن با شرکت کنندگان در مراسم موسیقی سی آر ام 2015)

  اخبار,اخبار فرهنگی,همه سلفی‌ های نیکول کیدمن جذاب

 نیکول کیدمن و طرفداران در مراسم CMT Country Music Awards

 

نیکول کیدمن بر خلاف هیلاری داف یا مدونا و حتی کیم کارداشیان، یک سلفی باز تمام عیار نیست، اما همواره علاقمند به سلفی گرفتن با طرفدارانش در سراسر جهان هست.

نیکول ماری کیدمن (Nicole Mary Kidman)، متولد ۲۰ ژوئن ۱۹۶۷ بازیگر برجسته و معروف آمریکایی-استرالیایی و برنده جایزه اسکار، که به خوانندگی نیز پرداخته‌است. وی در سال 1989 با بازی در فیلم سکوت قبرستانی به شهرت رسید. کیدمن کارنامهٔ هنری خود را در دههٔ 90 در کنار همسر سابقش تام کروز ارتقا بخشید. وی در سال 1995 به خاطر نقش آفرینی در فیلم به خاطرش مردن مورد تحسین بسیار واقع شد و توانست جوایزی از جمله گلدن گلوب و جایزه امپایر و انجمن منتقدان فیلم لندن را بدست آورد.

پس از آن با بازی در فیلم‌هایی همچون چشمان کاملاً بسته و دیگران (فیلم) و مولن روژ! توجه بسیاری را به خود جلب کرد و مورد ستایش همگان قرار گرفت. وی در سال 2002 به خاطر بازی خیره کننده‌اش در فیلم ساعت‌ها (فیلم) مورد ستایش فرار گرفت و توانست جایزهٔ اسکار بهترین بازیگر زن را بدست آورد

پدر او یک ایرلندی و مادرش یک اسکاتلندی بود، که هر دو در استرالیا به دنیا آمده بودند. اما نیکول در هونولولو هاوائی (ایالات متحده آمریکا) متولد شده است و به همین دلیل دارای دو ملیت آمریکایی و استرالیایی است. پدرش «آنتونی» متخصص شیمی بالینی بود و مادرش «جانل آن» آموزشیار پرستار بود. در سال ۱۹۷۳ میلادی یعنی در ۶ سالگی نیکول، آن‌ها به واشنگتن دی. سی جهت ادامه تحقیقات پدر نیکول درباره سرطان پستان سفر کردند که نیکول در آنجا اولین نقش خود را در جشن کریسمس تجربه کرد

 او تاکنون دو بار ازدواج کرده است. نخست با تام کروز در سال ۱۹۹۰ بود آن‌ها دو فرزند به نام‌های ایزابلا جین (۱۹۹۲) و کانر آنتونی (۱۹۹۵) را به فرزند خواندگی قبول کردند. این ازدواج در سال ۲۰۰۱ به جدایی کشیده شد. دومین ازدواج وی با کیث اربن خواننده کانتری استرالیایی در ۲۵ ژوئن سال ۲۰۰۶ است. نیکل از همسر دومش کیث اربن نیز دو فرزند دارد. 

اخبار,اخبار فرهنگی,همه سلفی‌ های نیکول کیدمن جذاب

(سلفی نیکول و همسرش و طرفدارانش در یک شات!)


وی در سال ۲۰۰۸ یک دختر به نام ساندی رز به دنیا آورد و دو سال بعد از طریق رحم جایگزین صاحب یک دختر دیگر به نام فیث مارگارت شدند. ملکه بیابان، نام جدیدترین اثر خانم کیدمن می‌باشد. 

اخبار,اخبار فرهنگی,همه سلفی‌ های نیکول کیدمن جذاب

نهمین سالگرد ازدواج کیث و نیکول کیدمن در یک برنامه تلویزیونی چند روز پیش

 

اخبار فرهنگی - برترین ها


ویدیو مرتبط :
10 فیلم برتر " نیکول کیدمن "

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نیکول کیدمن، بازیگر آمریکایی-استرالیایی جذاب


نیکول ماری کیدمن (به انگلیسی: Nicole Mary Kidman)‏، متولد ۲۰ ژوئن ۱۹۶۷(سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۴۶ خورشیدی) بازیگر آمریکایی-استرالیایی و برنده جایزه اسکار، که به خوانندگی نیز پرداخته‌است.





صبح بخیر:

نام اصلی: نیکول ماری کیدمن

زمینه فعالیت: سینما

تولد: ۲۰ ژوئن ۱۹۶۷ ‏(۴۷ سال) هونولولو، هاوائی

ملیت: استرالیا، ایالات متحده آمریکا

پیشه: بازیگر، خواننده، تهیه‌کننده

سال‌های فعالیت: ۱۹۸۳ تا کنون

همسر(ها) : تام کروز (۱۹۹۰ تا ۲۰۰۱) ، کیث اربن (۲۰۰۶ تا کنون)

فرزندان: ایزابلا جین کیدمن کروز(۱۹۹۲)، کانر آنتونی کیدمن کروز (۱۹۹۵)، ساندی رز کیدمن اربن(۷ ژوئیه ۲۰۰۸)، فیث مارگارت کیدمن اربن(۲۸ دسامبر ۲۰۱۰)


بیوگرافی نیکول کیدمن

نیکول ماری کیدمن(به انگلیسی: Nicole Mary Kidman)‏، متولد ۲۰ ژوئن ۱۹۶۷(سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۴۶ خورشیدی) بازیگر آمریکایی-استرالیایی و برنده جایزه اسکار، که به خوانندگی نیز پرداخته‌است.

زندگی نامه

پدر او یک ایرلندی و مادرش یک اسکاتلندی بود، که هر دو در استرالیا به دنیا آمده بودند. اما نیکول در هونولولو هاوائی (ایالات متحده آمریکا) متولد شده‌است و به همین دلیل دارای دو ملیت آمریکایی و استرالیایی است. پدرش «آنتونی» متخصص شیمی بالینی بود و مادرش «جانل آن» آموزشیار پرستار بود.

در سال ۱۹۷۳ میلادی یعنی در ۶ سالگی نیکول، آنها به واشنگتن دی.سی جهت ادامه تحقیقات پدر نیکول درباره سرطان پستان سفر کردند که نیکول در آنجا اولین نقش خود را در جشن کریسمس تجربه کرد

او تاکنون دو بار ازدواج کرده است. نخست با تام کروز در سال ۱۹۹۰ بود آنها دو فرزند به نام‌های ایزابلا جین (۱۹۹۲) و کانر آنتونی (۱۹۹۵) را به فرزند خواندگی قبول کردند. این ازدواج در سال ۲۰۰۱ به جدایی کشیده شد. دومین ازدواج وی با کیث اربنخواننده کانتری استرالیایی در ۲۵ ژوئن سال ۲۰۰۶ است.

نیکول از همسر دومش کیث اربن نیز دو فرزند دارد. وی در سال ۲۰۰۸ یک دختر به نام ساندی رز به دنیا آورد و دو سال بعد از طریق رحم جایگزین صاحب یک دختر دیگر به نام فیث مارگارت شدند.

بیوگرافی نیکول کیدمن

فیلم‌ها

    گروه سارقین بی‌ام‌اکس (۱۹۸۳)

    برندگان (۱۹۸۵)

    ویتنام (۱۹۸۷)

    یک استرالیایی در رم (۱۹۸۷)

    روزهای تندر (۱۹۹۰)

    زندگی من (۱۹۹۳)

    بتمن برای همیشه (۱۹۹۵)

    تصویر یک بانو (۱۹۹۶)

    چشمان کاملاً بسته (۱۹۹۹)

    شهر فرشتگان (۲۰۰۱)

    دیگران (۲۰۰۱)

    دختر جشن تولد (۲۰۰۱)

    ساعت‌ها (۲۰۰۲)

    داگویل (۲۰۰۳)

    کوهستان سرد (۲۰۰۳)

    تولد (۲۰۰۴)

    مترجم (۲۰۰۵)

    افسون‌شده (۲۰۰۵)

    پاهای شاد (۲۰۰۶) (در عنوان دوبلور)

    خز (۲۰۰۶)

    تهاجم (۲۰۰۷)

    استرالیا(۲۰۰۸)

    دختر دانمارکی(۲۰۰۹)

    ناین(۲۰۰۹)

    لانه خرگوش(۲۰۱۰)

    تجاوز(۲۰۱۱)

    پسر روزنامه فروش(۲۰۱۲)

    مرد راه‌آهن (۲۰۱۳)

    سوخت رسان(۲۰۱۳)

    استوکر (۲۰۱۳)

    گریس موناکو (۲۰۱۴)

    پدینگتون (۲۰۱۴)

    شهبانوی بیابان (۲۰۱۵)

بیوگرافی نیکول کیدمن

جوایز

    اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم ساعت‌ها (۲۰۰۲)

    خرس نقره‌ای بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره برلین برای فیلم ساعت‌ها (۲۰۰۳)

    جایزه بهترین نقش اول زن در جشنواره فیلم انگلستان برای فیلم ساعت‌ها (۲۰۰۳)