فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

همه آثار یک هنرمند ایرانی در چهار ساعت به قیمت 365 میلیون تومان فروخته شد!! + عکس



اخبار,خبر,هنر,اخبار ایران

 

تمام 21 تابلوی نقاشی‌خط علی شیرازی در چهار ساعت روز افتتاحیه نمایشگاه تازه‌اش در گالری شیرین به فروش رفت.

 

به گزارش خبرآنلاین، نمایشگاه جدیدترین نقاشی‌خط‌های علی شیرازی با عنوان «شکوه نستعلیق» عصر جمعه در میان استقبال جامعه هنری در گالری شیرین آغاز به کار کرد.

 

همه 21 تابلوی بزرگ به نمایش درآمده در این نمایشگاه در همان چهارساعت روز افتتاحیه (ساعت 16 تا 20) در مجموع به قیمت 365 میلیون تومان به فروش رسید. این در حالی بود که پایین ترین قیمت در این نمایشگاه به شش تابلوی 150×150 سانتی متری تعلق داشت که هر یک 14 میلیون تومان به فروش رسید و گرانترین اثر این نمایشگاه تابلویی در اندازه 300×200 سانتی متر بود که به مبلغ 27 میلیون تومان فروخته شد.

 

 

 

اخبار,خبر,هنر,اخبار ایران

 

 

 

 

در حاشیه گشایش این نمایشگاه علی شیرازی گفت: «آثار جدیدی که در این نمایشگاه ارائه داده‌ام از لحاظ تم موضوعی و رنگ‌آمیزی متفاوت با نمایشگاه قبلی‌ام است. من در هر نمایشگاه سعی می‌کنم آثار جدید با رویکرد تازه و تم موضوعی متفاوت ارائه دهم. در این نمایشگاه از خط نستعلیق استفاده کرده‌ام و تمام ضوابط و ریزه کاری‌های آن را در اثر لحاظ کرده‌ام. در تابلوها فرم، چیدمان، هم‌نشینی و حسن همجواری کلمات در کنار هم در نظر گرفته شده بطوری که مخاطب بدنبال مطلبی در تابلو نیست بلکه به آن به عنوان شی زنده می‌نگرد.»

 

 

اخبار,خبر,هنر,اخبار ایران

 

 

 

نمایشگاه «شکوه نستعلیق» تا سوم اسفند در گالری شیرین برپا خواهد بود. در این نمایشگاه نقاشی‌خط هایی با عناوینی نظیر «حمد»، «صبر و ظفر»، «آتش در نیستان»، «غنیمت عمر»، «پژواک»، «عشق»، «عشق از اول سرکش و خونی بود»، «گوهر آفرینش»، «طراوت»، «مهر و وفا» و... به تماشا گذاشته شده است. گالری شیرین در ولنجک کوچه هیجدهم پلاک 9 واقع است و علاقمندان می‌توانند همه روزه از ساعت 11 صبح تا 20 از این آثار دیدن کنند.... /   khabaronline.ir


ویدیو مرتبط :
آثار هنری نقاش هنرمند ایرانی، دیوید سیدان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قیمت گاز ۳۵۰ تومان است که ۱۳تومان فروخته می شود



 

 

قیمت گاز

 

 

وزیر نفت گفت: با اجرای طرح هدفمندکردن یارانه ها بهای گاز مصرفی ارگانهای دولتی بیش از هزینه مصارف خانگی خواهد شد.

مسعود میرکاظمی روز چهارشنبه با شرکت در جلسه ای با حضور مسئولان شرکتهای تابعه صنعت نفت استان از تلاشهای پرسنل تشکر کرد و کلیه کارکنان صنعت نفت در هرجای کشور را عضو خانواده عظیم وزارت نفت دانست. وی هدف از این بازدید را پیگیری مصوبات شرکتهای تابعه وزارت نفت در سفر اول و دوم ریاست جمهوری به استان قزوین عنوان کرد و در پی آن با دغدغه ها و مشکلات مسئولان آشنا شد و راهکارهای پیشنهادی آنها را مورد بررسی قرار داد.

میرکاظمی هماهنگی کامل بین بخشهای مختلف صنعت نفت در استان را یک ضرورت خواند و برنامه ریزی و همفکری بخشهای مختلف را راه رسیدن به اهداف جامع و تسریع در اجرای کارها دانست.

وی ضمن تاکید بر ضرورت پیاده شدن مدیریت اسلامی در صنعت نفت گفت: یک مدیر خوب باید در قلب پرسنل نفوذ کند و گفتار و عملش با هم مطابقت داشته باشد تا روی کارکنان تاثیر بگذارد.

میرکاظمی همچنین به طرح هدفمند کردن یارانه ها اشاره کرد و گفت: قیمت تمام شده گازطبیعی برای هر مترمکعب بیش از ۳۵۰ تومان است که در حال حاضر حدود ۱۳ تومان بابت هر مترمکعب از مشترکان دریافت می شود که این امر موجب هدر رفتن بی مورد سرمایه های ملی درسطح کشور شده است.

وی ادامه داد: پس از اجرای طرح هدفمندی یارانه ها قیمت گاز ارگان های دولتی بیش از مصارف خانگی افزایش خواهد یافت که لازم است مسئولان و کارشناسان شرکت گاز ضمن نظارت دقیق، راه کارهای لازم را جهت کاهش مصرف گاز این بخش از مصرف کنندگان پیش بینی و اجرا کنند.

میرکاظمی با بیان این مطلب که از منابع مالی صنعت نفت باید با دقت و درایت استفاده بهینه شود، به مدیران شرکت گاز و شرکت ملی پخش و پالایش استان ابلاغ کرد با توجه به گازرسانی به کوره های آجرپزی سهمیه سوخت مایع این مراکز قطع شود تا هزینه سوخت یارانه ای که از محل بیت المال پرداخت می شود خارج از چرخه تولید مصرف نشود..../تحلیل:مهر