فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

همسر نیکول کیدمن همه کنسرتهایش را کنسل کرد



 

 

به بهانه اکران عمومی

 

همسر نیکول کیدمن بزودی تحت عمل جراحی قرار می گیرد و به همین دلیل باید همه کنسرتهایش را کنسل کند.

همسر بازیگر مشهور هالیوود ، نیکول کیدمن که خود نیز یکی از خواننده های مشهور جهان است برای برداشتن پولیپ تارهای صوتی اش ، تحت عمل جراحی گلو قرار خواهد گرفت.

این خواننده سبک سنتی مجبور است همه اجراها و کنسرتهایش را تا سال ۲۰۱۲ به تعویق بیندازد . کنسرت خیریه ای که قرار بود در ماه ژانویه برگزار شود نیز بخاطر این عمل جراحی کنسل شد و اجرای آن به زمان دیگری موکول شد.

سخنگوی کیت اربن گفت:"این جراحی روی تارهای صوتی کیت اربن انجام می شود و به همین دلیل او باید بعد از انجام این عمل برای مدت نامعلومی به حنجره و تارهای صوتی خود استراحت بدهد."

اگرچه کیت اربن همه کنسرتهای خود را کنسل کرده است اما تا قبل از اینکه تحت عمل جراحی قرار بگیرد در بعضی برنامه ها و مراسم یک آهنگ افتخاری خواهد خواند ... / پرتال آفتاب


ویدیو مرتبط :
10 فیلم برتر " نیکول کیدمن "

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کالین فرث دوباره همسر نیکول کیدمن می شود !



نیکول کیدمن,کالین فرث,همسر نیکول کیدمن,فیلم  قبل از اینکه بخوابم

کالین فرث دوباره همسر نیکول کیدمن می شود !         
کالین فرث برای بازی در نقش همسر نیکول کیدمن در فیلم « قبل از اینکه بخوابم » ، قرار داد بست . این فیلم، اقتباسی از رمان مشهور «اس .جی واتسون » با همین نام است.
داستان این فیلم که از رمان پرفروش واتسون اقتباس شده درباره زنی است که دچار فراموشی شده وهر روز صبح وقتی از خواب بیدار می شود حتی هویت خودش را هم به یاد نمی آورد . نیکول کیدمن نقش این زن را بازی می کند و کالین فرث نیز قرار است نقش همسر مرموز او را بازی کند.
این زن برای اینکه بتواند به زندگی عادی باز گردد ، یک دفتر وقایع روزانه تهیه می کند تا همه چیز را درآن بنویسد و در این راه خیلی از همسرش کمک می گیرد و به او شدیدا" وابسته می شود و اعتماد می کند. اما وقتی یک پزشک نگران با او تماس می گیرد و به او هشدار می دهد که دقت کند و مواظب همه چیز باشد ، متوجه می شود که همه چیز آن طوری که به نظر می رسد نیست .
کالین ۵۲ ساله و نیکول ۴۵ ساله اخیرا" کار فیلمبرداری پروژه "مرد راه آهن " را به پایان رسانده اند ، در این فیلم نیز آنها نقش یک زن و شوهر را بازی کرده اند .این فیلم درباره جنگ جهانی دوم است و درآن کالین نقش یک زندانی سابق جنگ را بازی می کند که ۳۰ سال بعد با فردی که او را اسیر کرده بود آشتی می کند.../.aftabir.com