فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

همایون ارشادی دیگر عاشق ثریا نیست!


آشنایی با عباس کیارستمی، بازی در فیلم «طعم گیلاس» و سرانجام کسب جایزه نخل طلا‌یی که فیلم کسب کرد، موجب شد همایون ارشادی نیز ره صدساله را یک شبه بپیماید! او در جدیدترین تجربه در حال پخش خود، با سیروس مقدم دومین همکاری‌اش را در سریال «تا ثریا» رقم زد تا با نقش «سرهنگ» کاراکتری متفاوت با هر آنچه تا به حال از او دیده‌ایم رقم بزند. آشنایی با عباس کیارستمی، بازی در فیلم «طعم گیلاس» و سرانجام کسب جایزه نخل طلا‌یی که فیلم کسب کرد، موجب شد همایون ارشادی نیز ره صدساله را یک شبه بپیماید!


بازیگر فیلم‌های «درخت گلابی»، «زمان معکوس»، «آل»، «رویای خیس»، «سیمای زنی در دور دست» و... که در کارنامه بازیگری‌اش دو حضور بین‌المللی را نیز با فیلم‌های «بادبادک‌باز» (مارک فورستر) و «آگورا» (الخاندرو آمنابار) تجربه کرده است، در سال‌های اخیر برای تجربه ژانرهای جدید در بازیگری، انتخاب‌های متفاوتی داشته است.

 او در جدیدترین تجربه در حال پخش خود، با سیروس مقدم دومین همکاری‌اش را در سریال «تا ثریا» رقم زد تا با نقش «سرهنگ» کاراکتری متفاوت با هر آنچه تا به حال از او دیده‌ایم رقم بزند. با او گفت‌و‌گویی کرده‌ایم که در ادامه می‌خوانید.
 


 


ویدیو مرتبط :
همایون ارشادی:می گویند من شانسی در هالیوود بازی کردم!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گفت وگو با همایون ارشادی، بازیگر «تا ثریا»



 

 

 

گفت وگو با همایون ارشادی، بازیگر «تا ثریا»

 

همایون ارشادی بازیگر نقش سرهنگ در سریال «تا ثریا» گفت: «تا ثریا» برایم تجربه ی خیلی خوبی بود.

این بازیگر سینما و تلویزیون درباره ی بازخوردهای به دست آمده از سریال «تا ثریا» خاطرنشان كرد: من به عنوان بازیگر، به خاطر مشغله ی كاری نتوانستم همه ی قسمت ها را دنبال كنم و به همین دلیل نمی توانم قضاوت كنم كه چطور بوده است. این سوال را باید از مردم پرسید كه پای تلویزیون می نشینند و آن را تعقیب می كنند.

وی درباره ی نقش «سرهنگ» در این سریال توضیح داد: نقش من ، یك سرهنگ است كه وارد جریان مسائل خانوادگی و مشكلات آن می شود.

همایون ارشادی در پاسخ به این پرسش كه آیا در پرداختن به مشكلات اقتصادی كه در «تا ثریا» به نمایش درمی آید، با خط قرمزی مواجه نبوده اند، گفت: با خط قرمزی مواجه نبودیم. ما یك مشكل اقتصادی را نمایش دادیم. فشار اقتصادی در همه ی اقشار هست و به خصوص این مشكل به خانواده ها وارد می شود و ما در «تا ثریا» این مشكل را نشان دادیم. پس خط قرمزی وجود ندارد. در هر خانواده ای این مسائل ، با شدت و ضعف متفاوتی وجود دارد.

این بازیگر سینما و تلویزیون تصریح كرد: روزنامه، تلویزیون، خبرگزاری ها و سینما هستند كه باید مسائل اقتصادی را در رسانه هایشان منعكس كنند. هیچ اشكالی ندارد كه تلویزیون هم به چنین مسائلی بپردازد.

ارشادی كه در فیلم «طعم گیلاس» (به كارگردانی عباس كیارستمی) و «بادبادك باز» (مارک فورستر) ایفای نقش كرده است، درباره ی حضورش در تلویزیون توضیح داد: من ناگهانی به تلویزیون نیامدم و قبل از «تا ثریا»، در چند فیلم و سریال تلویزیونی بازی كرده ام. در سریالی به نام «همشاگردی ها» بازی كرده ام. در تله فیلم های زیادی هم ایفای نقش داشته ام و در سریال «شمس العماره» سامان مقدم هم حضور داشته ام؛ من به صورت ناگهانی وارد تلویزیون نشدم.

وی با تایید این مطلب كه «كمتر در تلویزیون بازی كرده است»، تاكید كرد: حتما از من دعوت نشده بود كه به تلویزیون بیایم.

همایون ارشادی در پایان این گفت وگو، «تا ثریا» را تجربه خیلی خوبی دانست و افزود: كار با سیروس مقدم، همیشه جای یاد گرفتن و پیشرفت دارد.... / مصاحبه : خبرگزارى ایسنا