فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

هدیه روز پدر



 

کادوی روز پدر,خرید هدیه روز پدر,کادو برای روز پدر چی بخریم

هدیه روز پدر

 

هدیه روز پدر

گاهی اوقات ممکن است برای خرید هدیه روز پدر هیچ ایده‌ای در ذهنتان نداشته باشید. در نتیجه تصمیم بگیرید به یکی از مراکز خرید سری بزنید و هر چیزی را که چشمتان گرفت، به عنوان هدیه روز پدر انتخاب کنید.

 

البته اگر تاكنون به فكر خرید هدیه روز پدر نیفتادید و یا نمی‌دانید كه چه می‌خواهید بخرید، پیشنهاد ما را درباره خرید یك یا بعضی از این هدایا جدی بگیرید. البته این را هم اضافه كنیم كه شاد كردن همسر یا پدر خانواده آن هم در روز خاصی مثل روز پدر ، تنها از طریق خرید هدیه میسر نمی‌شود.

شما هم می‌توانید در نقش همسر و حتی فرزند، شرایطی را برای او فراهم كنید كه در فضای خانه احساس راحتی و آرامش بیشتری كند. مطمئن باشید این كار برای او به‌مراتب لذت‌بخش‌تر خواهد بود.

 

پیشنهادهایی ویژه برای خرید هدیه روز پدر

 

1-اگر پدر و همسرتان به انجام دادن كارهای فنی خانه علاقه‌منداست و هیچ‌كس را مثل خودش قبول ندارد، جعبه ابزار بهترین كادویی است كه شما می‌توانید به عنوان هدیه روز پدر خریداری كنید برای این انتخابتان باید از 40 تا 150 هزار تومان بپردازید.

 

2- یکی دیگر از پیشنهادهای ما برای خرید هدیه روز پدر یك كیف كار مناسب با شغل و موقعیت اجتماعی همسر یا پدرتان است. كیف‌های چرم نسبت‌به بقیه كیف‌ها شیك‌تر هستند. هیچ‌وقت مد نمی‌شوند، هیچ‌وقت هم از مد نمی‌افتند. چرم، جذابیت و برازندگی بیشتری به آقایان شیك پوش می‌دهد.

 

 

کادوی روز پدر,خرید هدیه روز پدر,کادو برای روز پدر چی بخریم

هدیه روز پدر

 

3- یکی دیگر از پیشنهاد های ما برای خرید هدیه روز پدر خرید ادکلن است.حق انتخاب ادكلن همسرتان بعد از ازدواج با شماست! پس درنهایت زرنگی، ادكلنی را كه می‌پسندید برایش هدیه بخرید. برای این گزینه از 35 تا 140 هزار تومان كنار بگذارید.

 

4-یکی دیگر از ایده هایی که برای خرید هدیه روز پدر میتوانیم به شما پیشنهاد بدهیم خرید كیف پول چرم است.اگر می‌خواهید این پیشنهاد را انتخاب كنید، كنجكاوانه، سراغ كیف پول پدرتان بروید و نگاهی بیندازید. اگر كهنه شده و سال‌ها است كه عوض نشده، شما بهترین گزینه را پیدا كردید. قیمتش هم حدود 15تا 45 هزار تومان است.

 

5- پیراهن هم كه همیشه كادوی خوبی به عنوان هدیه روز پدر برای باباهاست؛ هم تك خواهد بود و هم زیركانه. شما می‌توانید با 15 تا 35 هزار تومان برای پدر و یا همسر خود كه كمی چاق شده یك پیراهن چارخونه ریز هدیه بگیرید.

 

6-یکی دیگر از ایده های جالب برای خرید هدیه روز پدر  خریدن یك دست لباس ورزشی است.اگر پدرتان به سن بازنشستگی رسیده، اوقات فراغت بیشتری دارد. پس می‌توانید با خریدن یك دست لباس ورزشی او را به ورزش‌كردن تشویق كنید. قیمت این دست لباس بین 20 تا 45 هزار تومان است.

 

7-یك مجمـوعـه از محصولات بهداشتی مردانه، هدیه مناسبی برای روز پدر است. برای گرفتنش هم كافیست كه اول 15 هزار تومان كنار بگذارید.

 

8-كمربند هم یكی از کادوهایی است که میتوانید برای هدیه روز پدر بخرید،اما دقت كنید كه كمربند را بر حسب سنشان انتخاب كنید. قیمت این كالا حدود 15 تا 75 هزار تومان است.

 

 

کادوی روز پدر,خرید هدیه روز پدر,کادو برای روز پدر چی بخریم

هدیه روز پدر

 

9-بسیاری از آقایان به وسایل سرگرم‌كننده گرایش دارند. پس می‌توانید با سفارش پازل چهره (پیشنهاد: یكی از عكس‌های عروسی‌تان) او را غافلگیر كنید. با این انتخاب چند نشان را با یك تیر زدید.

 

10- اگر هم الان همسرتان از این لوازم ضروری بی‌نیاز است، سراغ یك كادوی لوكس مثل دكمه سردست یا انگشتر بروید تا سلیقه شما را در مهمانی‌های رسمی و عروسی‌ به رخ دوستانش بكشد!

 

11-همچنین اگر باز هم برای خرید هدیه روز پدر به دنبال تنوع بیشتری هستید، ما به شما ساعت، موبایل، ریش‌تراش، جاكلیدی، جا كارتی، خود نویس‌های شكیل و... را پیشنهاد می‌كنیم.

 

روز پدر,روز مرد,پیام تبریک روز پدر

 

منبع:hamshahrionline.ir


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کاردستی هایی برای هدیه روز پدر



بچه ها معمولا نمی توانند خودشان برای پدرشان هدیه ای بخرند و بهترین کار این است که اجازه دهید تا خودشان کاردستی های زیبایی که ما چند نمونه از آن را در زیر برایتان آورده ایم را درست کرده و به او هدیه دهید و مطمئن باشید این بهترین هدیه ای می باشد که هر پدری می تواند از فرزند کوچک خود در روز پدر دریافت کند .


دست نوشته های قابل چاپ برای روز پدر
یک کاغذ و یک قلم را در اختیار فرزندتان بگذارید و اجازه دهید تا ایده های خود را روی آن بکشد  و بعد بالای آن را سوراخ کرده و روبانی را از داخل آن عبور دهید و در نهایت بگذارید تا خودش این کاردستی را در روز پدر به پدرش هدیه دهد.

 

بهترین هدیه روز پدر, ساخت هدایای روز پدر


کاردستی سنگ و کاغذ
بچه ها به راحتی می توانند یک تکه سنگ را پیدا کرده و بعد روی یک تکه کاغذ نقاشی زیبایی را بکشند و روی سنگ بچسبانند و هم چنین می توانند روی تکه های کوچکی از کاغذ حروف نام پدر را بنویسند و یکی یکی آنها را روی سنگ بچسبانند و تنها نکته ای که باید در نظر بگیرند این است که در ابتدا باید سنگ را کاملا بشورند و خشک کنند.

بهترین هدیه روز پدر, ساخت هدایای روز پدر


گلدان گیاهی  تزئینی
یک گلدان ساده را تهیه کرده و روی آن یک تکه کاغذ سفید رنگی که روی آن نقاشی زیبایی که فرزندمان کشیده است را می چسبانیم . فرزندتان می تواند انواع نوشته های زیبا و طرح های زیبا را روی آن بچسبانند.بعد از نقاشی باید زیر آن را چسب زده و آن را روی گلدان بچسبانید.

بهترین هدیه روز پدر, ساخت هدایای روز پدر


جعبه ابزار سفارشی برای پدر
جعبه ابزار فلزی سفیدی را تهیه کرده و و سپس فرزندتان می تواند انواع الگوها و طرح های زیبا را روی آن بیاندازد. این کار بسیار منحصر به فرد می باشد و هر پدری را در روز پدر بسیار خوشحال می کند .

بهترین هدیه روز پدر, ساخت هدایای روز پدر


دکوری هنرمندانه
بسیار هنرمندانه می توان یک پس زمینه ی سفید رنگ که یک تکه کاغذ می باشد را تهیه کنید و بهتر است آن را روی یک قاب قرار داده و در نهیات با مدادهای رنگی نقاشی زیبایی که فرزندتان دوست دارد را روی آن بکشید و زیر آن نام تان را بنویسد و در نهایت این کار هنری زیبا را در روز پدر به پدرتان هدیه دهید.

 

بهترین هدیه روز پدر, ساخت هدایای روز پدر


آهنرباهای زیبا
به راحتی می توانید درب های نوشابه که در رنگ های زیبا و متنوعی می باشد را تهیه کرده و پشت آن ها یک تکه آهنربای بسیار کوچک بچسبانید و در نهایت از آنها برای چسباندن روی یخچال استفاده کنید.

بهترین هدیه روز پدر, ساخت هدایای روز پدر


گلدان پدر
می توانید از انواع بطری های قدیمی مانند شیشه های نوشابه استفاده کنید و روی هر کدام از آنها حروف تشکیل دهنده ی نام پدر را روی یک کاغذ نوشته و در نهایت آن را روی گلدان بچسبانید و در نهایت داخل تمام آنها گل های زیبایی بگذارید .

 

بهترین هدیه روز پدر, ساخت هدایای روز پدر


عکس هنری
تکه تکه های کاغذ به رنگ های مختلفی را تهیه کرده و به کمک آنها تصویر یک آدم را درمی آوریم و برای این کار بهتر است که مثلا به جای مو از تکه کاغذهای قهوه ای رنگی استفاده می کنیم و یا اینکه برای رنگ چشم و پیراهن و لب ها و ....از کاغذهای رنگی دیگری استفاده می کنیم. در نهایت این قاب زیبا را درست کرده و به پدرتان هدیه دهید.

بهترین هدیه روز پدر, ساخت هدایای روز پدر


منبع : seemorgh.com