فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

هدیه تهرانی‌ به برج میلاد نیامد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

هدیه تهرانی که در فیلم «عادت نمی‌کنیم» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان به ایفای نقش پرداخته، نه در مراسم فرش قرمز این فیلم حاضر شد و نه به نشست مطبوعاتی فیلم آمد.

به گزارش خبرآنلاین، فیلم «عادت نمی‌کنیم» یا آن‌طور که در پوستر فیلم عنوانش نقش بسته «آآآدت نمی‌کنیم» دومین تجریه کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان است.

در این فیلم علاوه بر هدیه تهرانی، ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ، محمدرضا فروتن، پانته‌آ پناهی‌ها و ... هم به ایفای نقش می‌پردازند.

این فیلم از شک یک زن(ساره بیات) به همسرش(محمدرضا فروتن) که استاد دانشگاه‌است، آغاز می‌شود و در ادامه باعث به‌هم ریختن دو زندگی می‌شود.

ساره بیات برای بازی در این فیلم نامزد دریافت سیمرغ بلورین شده‌ است.

 

اخبار فرهنگی و هنری - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
خالده-روستای خالده-khaldeh-جشن-میلاد-ثامن الائمه-سورو موتوری-چی توز-برج-برج خالده-برج میلاد-سنگ چله گاه-پیام بازرگانی-مو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هیچ کس هدیه تهرانی را در برج میلاد ندید


حضور ابراهیم حاتمی کیا در نشست «هیچ کجا، هیچ کس» باعث شد بار دیگر ثابت شود که او همچنان چهره جذاب اهالی رسانه است.

تماشا:

- در خبرها گفته می شد که هدیه تهرانی به برج میلاد برای تماشای «آقای الف» آمده است البته تقریبا هیچ یک از خبرنگاران او را ندیدند.

- حضور ابراهیم حاتمی کیا در نشست «هیچ کجا، هیچ کس» باعث شد بار دیگر ثابت شود که او همچنان چهره جذاب اهالی رسانه است. چرا که تمام عکاسان تا دقایقی بی توجه به حضور کیانیان و افشار از حاتمی در زوایای مختلف عکاسی می کردند. حاتمی کیا وقتی می خواست سالن را ترک کند از دور با کیانیان خداحافظی کرد. این دو ابتدای نشست هم از دور حسابی با هم احوالپرسی کردند.

حاشیه های روز اول جشنواره فجر

- لباس فرم جشنواره سی و یکم برای آقایان گویا کلاه شاپو است. خدا از سر تقصیرات رضا عطاران و حبیب رضایی بگذرد که این کلاه را باب دل منتقدان و روزنامه نگاران کردند!

- جالب است بدانید امسال دبیر جشنواره حسابی ناخن خشک شده است تا جایی که هر کدام از ما که بخواهیم یک لیوان چای ناقابل در کاخ جشنواره (!) بنوشیم باید یک ژتون تهیه کنیم و هر کسی تنها می تواند در روز یک بار چای بخورد. مهرزاد دانش یکی از منتقدان، در یادداشت کنایه آمیزی روز گذشته در یکی از رسانه ها نوشت که اگر این وضعیت ادامه پیدا کند هر روز با فلاکس چای به برج می رود!