فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

نیکول کیدمن و همسرش در یک روز تعطیل +تصاویر



این بازیگر 45 ساله مشهور هالیوودی در حال حاضر در یک فیلم به عنوان گریس کلی ایفای نقش می کند و روزهای پر کاری را در بندرگاه شهر نیس در فرانسه سپری می کند.

برای بازیگر پر مشغله ای مانند نیکول کیدمن یک روز تعطیلی و پیاده روی بسیار لذت بخش خواهد بود.

به گزارش روزگارنو، این بازیگر 45 ساله مشهور هالیوودی در حال حاضر در یک فیلم به عنوان گریس کلی ایفای نقش می کند و روزهای پر کاری را در بندرگاه شهر نیس در فرانسه سپری می کند.این فیلم که به کارگردانی Olivier Dahn بوده و بخشهایی از زندگی پادشاه موناکو را به تصویر می کشد.

کیدمن با گرفتن یک روز مرخصی در حالی که لباسهای بسیار راحت و صورت بدون آرایش داشت با همسر خواننده اش کیت اربن در شهر شاهزاده نشین موناکو قدم زدند.

او تاکنون دو بار ازدواج کرده نخست با تام کروز در سال ۱۹۹۰ بود آنها دو فرزند به نام‌های ایزابلا جین و کانر آنتونی را به فرزند خواندگی قبول کردند. این ازدواج در سال ۲۰۰۱ به جدایی کشیده شد.دومین ازدواج وی با کیث اربن در ۲۵ ژوئن سال ۲۰۰۶ است.

 نیکول کیدمن,نیکول کیدمن و همسرش

  نیکول کیدمن,نیکول کیدمن و همسرش

 

 نیکول کیدمن,نیکول کیدمن و همسرش

 

نیکول کیدمن,نیکول کیدمن و همسرش

 

 نیکول کیدمن,نیکول کیدمن و همسرش

 

 

نیکول کیدمن,نیکول کیدمن و همسرش

 


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اشک های "نیکول کیدمن" در روز خاکسپاری پدرش +تصاویر



اخبار فرهنگی - اشک های "نیکول کیدمن" در روز خاکسپاری پدرش +تصاویر

نیکول کیدمن با چشم پر اشک در مراسم خاکسپاری پدرش ، نیکول کیدمن در مراسم خاکسپاری پدرش که روز جمعه در سیدنی برگزار شد با چشم پر اشک برای آخرین بار از پدرش خداحافظی کرد.

نیکول کیدمن با چشم پر اشک در مراسم خاکسپاری پدرش ، نیکول کیدمن در مراسم خاکسپاری پدرش که روز جمعه در سیدنی برگزار شد با چشم پر اشک برای آخرین بار از پدرش خداحافظی کرد. پدر او دکتر آنتونی کیدمن در هفته گذشته در سن 75 سالگی در سنگاپور و بر اثر یک حمله قلبی از دنیا رفت.

 

اخبار , اخبار فرهنگی , نیکول کیدمن

 

در این مراسم که در کلیسایی در نورث شور برگزار شده بود ، همسر نیکول یعنی کیت اربن و به گزارش پارس ناز دو دخترانشان ساندی رز و فیت مارگارت نیز این ستاره مشهور هالیوودی را همراهی می کردند. در این مراسم مادر نیکول کیدمن جانله و خواهرش آنتونیا و چندین تن از نوه های آنتونی از جمله دختر بزرگ از شش فرزند آنتونیا (خواهر نیکول کیدمن) حضور داشتند. تصاویر زیر عکس هایی از این مراسم با حضور نیکول کیدمن و خانواده اش است:

 

اخبار , اخبار فرهنگی , نیکول کیدمن

 

اخبار , اخبار فرهنگی , نیکول کیدمن

 

اخبار فرهنگی - پرداد