فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

نیوشا ضیغمی متفاوت در تلویزیون + عکس


نیوشا ضیغمی(خاتون)، حسن پورشیرازی(وحید مامور مترو)، آتیلا پسیانی(مسوول)، امیر آقایی(شهید چمران)، رویا تیموریان(آسیه)، دانیال عبادی(علیرضا)، مهدی سلوکی(دانیال)، ثریا قاسمی (مامان خورشید)، امیرکاوه آهنین‌‌جان، محمد عمرانی، علیرضا جلالی‌تبار و امیرحسین مدرس بازیگرانی هستند که در این اثر در نقش‌های مختلف ظاهر شده‌اند. محمدرضا آهنج که ساخت مجموعه‌هایی چون «ملکوت»، «ستاره‌های سربی»، «معما»، «سایه آفتاب»، «عملیات 125» و بیش ار 15 تله فیلم را برای شبکه‌های مختلف سیما کارگردانی کرده است این روزها مشغول ساخت سریالی جدید با حضور چهره‌های شناخته شده سینما و تلویزیون است.


این سریال با عنوان «راستش را بگو» بر اساس فیلمنامه مصطفی رستگاری با نگاهی تازه، داستان رزمنده‌ای را روایت می‌کند که زخم خورده از روزهای جنگ، اکنون در اتاق کنترل متروی تهران گویی جامعه و آدم‌های آن را زیر ذره‌بین گذاشته و از مانیتورهای آن اتاق، به تماشای شهر و ماجراهای ریز و درشت آن نشسته است.

حسن پورشیرازی(وحید مامور مترو)، نیوشا ضیغمی(خاتون)، آتیلا پسیانی(مسوول)، امیر آقایی(شهید چمران)، رویا تیموریان(آسیه)، دانیال عبادی(علیرضا)، مهدی سلوکی(دانیال)، ثریا قاسمی (مامان خورشید)، امیرکاوه آهنین‌‌جان، محمد عمرانی، علیرضا جلالی‌تبار و امیرحسین مدرس بازیگرانی هستند که در این اثر در نقش‌های مختلف ظاهر شده‌اند.

گروه تولید سریال «راستش را بگو» از چندی پیش کار خود را در تهران آغاز کرده و در حال حاضر در لوکیشن اتاق کنترل مترو در طبقه منفی 3 ساختمان این شرکت در چهارراه کالج مشغول تصویربرداری هستند. ضمن این‌که دوشنبه شب ضبط بخش‌هایی از سریال در همین لوکیشن با حضور مهدی فرجی مدیر شبکه یک سیما پیگیری شد.

الناز بهمنی‌زاده، اشکان اشتیاق، عباس جمشیدی، ایمان صفا، مهناز ایزدیار، شاپور کلهر، اصغر نقی‌زاده، نازآفرین کاظمی و امیر غفارمنش از دیگر بازیگرانی هستند که در این سریال ایفای نقش می‌کنند.

فاطمه سمرقندی تهیه کنندگی «راستش را بگو» را در 30 قسمت 30 دقیقه‌ای با مشارکت مترو و شبکه اول سیما برعهده دارد.




ویدیو مرتبط :
عکس های نیوشا ضیغمی...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نیوشا ضیغمی پس از ۹ سال به تلویزیون بازگشت + عکس



 نیوشا ضیغمی پس از سال‌ها دوری از تلویزیون در مجموعه «راستش را بگو» به کارگردانی محمدرضا آهنج ایفای نقش می‌کند.

 

به گزارش خبرآنلاین، این بازیگر نخستین بار سال 1382 در مجموعه «در چشم باد» به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی ایفای نقش کرد.

 

نیوشا ضیغمی پس از 9 سال به تلویزیون بازگشت و در سریال «راستش را بگو» به کارگردانی محمدرضا آهنج که برای پخش در ایام ماه مبارک رمضان تدارک دیده می‌شود، ایفای نقش کرده است.

 

نیوشا ضیغمی,عکس نیوشا ضیغمی,اخبار هنری

 

نیوشا ضیغمی در نمایی از پشت صحنه سریال «راستش را بگو»

 

«راستش را بگو» با روایت چهار لایه از زندگی و سرشت حقیقت جوی انسان، به نویسندگی دکتر مصطفی رستگاری و کارگردانی محمدرضا آهنج، توسط فاطمه ثمرقندی در گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبکه یک سیما برای ایام ماه مبارک رمضان تهیه و تولید می‌شود.

 

 

نیوشا ضیغمی,عکس نیوشا ضیغمی,اخبار هنری

 

 

حسن پورشیرازی، آتیلا پسیانی، رویا تیموریان، نیوشا ضیغمی، دانیال عبادی، لعیا زنگنه، مهدی سلوکی، سام درخشانی، رحیم نوروزی، امیرحسین مدرس، علیرضا جلالی تبار، ثریا قاسمی، امیر آقایی و... از جمله بازیگران این سریال هستند.

 

منبع:khabaronline.ir