فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

نیما نهاوندیان، مجری برنامه‌های ورزشی تلویزیون درگذشت



اخبار,اخبار جدید,اخبار 

جالب

 

نیما نهاوندیان، مجری برنامه‌های ورزشی تلویزیون درگذشت

نیما نهاوندیان، مجری برنامه‌های ورزشی تلویزیون و گوینده رادیو درگذشت.

نیما نهاوندیان، مجری برنامه‌های «دورخیز»، «توپ طلایی» و «ورزش از نگاه دو» بود و صبح امروز جسد وی در منزل شخصی‌اش کشف شد.

نیما نهاوندیان علاوه بر شبکه دو در شبکه جام جم نیز برنامه اجرا می‌کرد. او در مقام گوینده با رادیو گلستان نیز همکاری داشته است.

نهاوندیان درباره‌ی نحوه اجرایش گفته بود: یک عده اجرایم را آبی و یک عده قرمز می‌بینند ولی اینها مصداق هر کسی از ظن خود شد یار من است، چون من بی‌رنگ اجرا می‌کنم.

او در پاسخ به اینکه آیا سهم مخاطب از اجرایتان را پرداخته‌اید؟ هم گفته بود: با صراحت می‌گویم که حتی تا آخر عمرم هم نمی‌توانم سهم مخاطب را بپردازم. مردم سرزمین مقدس ایران خیلی لایقند که همه چیز داشته باشند، ولی من همه توانمندی‌ها را ندارم. مردم سرزمین ما وارث مردان بزرگی همچون شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران هستند.

مرحوم نهاوندیان که در زمان حیاتش دل پُری از زخم‌هایی که از اجرا خورده‌ بود، داشت، بیان این زخم‌ها را به صورت شعر گفته بود:

نیمه شب و من تازه نفس/ ره خوابم زد و ماندم بیدار/ ریخت از پرتو لرزنده شمع سایه درخت، گلی بر دیوار/ همه گل بود ولی روح نداشت/ سایه‌ای مضطرب و لرزان بود/ چهره‌ای سرد وغم‌انگیز و سیاه/ سرگردان بود/ شمع خاموش شده از تیزی باد/ چیزی از سایه بر دیوار نماند/ کس نپرسید کجا رفت/ که بود/ که دمی چند در اینجا گذراند/ این منم خسته در این کلبه تنگ/ ولی فدای یک لبخند مردم.

همیشه به خودم می‌گویم نیما دریای آرامی است که ناخدای قهرمان نمی‌خواهد.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، بامداد امروز (یکشنبه سوم دی‌ ماه) در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر فوت فردی به نام «نیما» از مجریان صداوسیما در منزل شخصی‌اش، بلافاصله ماموران کلانتری 137 شهرآرا و کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در محل حاضر و ضمن حفظ صحنه، به بررسی در این خصوص پرداختند.

جسد متوفی برای تشخیص علت فوت به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات قضایی و پلیسی در این زمینه ادامه دارد./ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
آخرین فیلم مجری ورزشی ، نیما نهاوندیان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حکم جلب مجری برنامه های مذهبی تلویزیون تکذیب شد



حکم جلب مجری برنامه های مذهبی تلویزیون تکذیب شد:

"به زودی در برنامه جدیدی در سیما، حاضر می‌شود تا پایانی باشد بر تمام شایعات و اخبار کذب پیرامون او"

خبرسازی تازه علیه مجری مشهور سیما که پرونده شکایت از او به مراحل پایانی رسیده، صدور حکم جلب است که متاسفانه سایت ذوق زده منتشرکننده این خبر، بدون در نظر گرفتن مبانی حقوقی، تنها و به صرف یک ادعا که منبع آن هم مشخص نیست، آن را منتشر کرده‌اند حال آنکه صدور حکم جلب مستلزم اجرا و انجام مقرراتی است که طی زمان مقرر و قانونی، دفعات قانونی ابلاغ و رویت، اعلام وضعیت به وثیقه گذار، رویت و دستور رسمی قاضی رسیدگی کننده را می‌طلبد تا دادگاه به نتیجه برسد که محکوم از اجرای حکم، قصد فرار دارد.

به گزارش کافه سینما به نقل از صراط، این در حالی است که نه تنها این مراحل طی نشده بلکه اساسا حکم جلبی علیه مجری صادر نشده است و همین امر، انتشار بدون سند خبری کذب را نشان می‌دهد که دادستان به عنوان مدعی العموم می‌تواند از رسانه‌های منتشرکننده شکایت کند.

چرا که انتشار این اخبار از مصادیق بارز اشاعه کذب است.

یک منبع آگاه در رسانه ملی با تایید خبر ما و به کار گیری مجری مشهور در برنامه‌های آتی سیما، به خبرنگار شفاف گفت: این اقدامات تخریبی از آنجایی صورت می‌گیرد که گویا برخی افراد سعی دارند جلوتر از دستگاه شریف قضا، حرکت کنند و با نیت‌های غیر انسانی و غیر اسلامی به نوعی اراده خود را بر جریان تصمیم‌گیری قوقه قضائیه تحمیل کنند.

وی افزود: به کارگیری و یا عدم همکاری این سازمان با مجری یا هر یک از کارکنان رسانه ملی، مستلزم تصمی‌مسازی مسئولان حقوقی و حراستی و تصمیم مدیران ارشد است که این خبرسازی‌های کذب، تاثیری براین تصمیم‌گیری‌ها ندارد.

این مقام مسئول در ادامه تصریح کرد: بر فرض انجام تخلفی از سوی هر یک از کارکنان این رسانه، انتشار خبر جعلی آن بدین شکل، نه تنها صادقانه و برای تنویرافکار عمومی نیست بلکه خود از مصادیق اشاعه فساد است.

وی در عین حال تاکید کرد که هر فردی که خود را صاحب حقی می‌داند باید در محکمه و دستگاه قضا، آن را پیگیری کند و نه اینترنت و فضای مجازی.

گزارش خبرنگار ما حاکی است که مجری مشهور علی رغم خبرسازی‌های چند ماه گذشته فضای مجازی به زودی در برنامه جدیدی در سیما، حاضر می‌شود تا پایانی باشد بر تمام شایعات و اخبار کذب پیرامون او.

فرزادجمشیدی,تکذیب حکم جلب مجری مشهور تلویزیون

 

کافه سینما