فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

«نوشدارو» به تهران می‌رسد



پایان تصویربرداری سریال جواد اردکانی در مشهد

«نوشدارو» به تهران می‌رسد

با اتمام تصویربرداری صحنه‌های داخل حرم رضوی گروه تولید سریال «نوشدارو» از روز چهارشنبه راهی تهران خواهند شد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

مجموعه تلویزیونی «نوشدارو» به کارگردانی جواد اردکانی 20 مهرماه در مشهد و در جوار حرم مطهر امام رضا(ع) کلید خورد و همچنان ادامه دارد. پس از تصویربرداری صحنه‌های داخل حرم از روز چهارشنبه ضبط تصاویر در تهران پیگیری خواهد شد.پس از آن گروه تولید برای تصویربرداری صحنه‌های خارج از کشور راهی ترکیه و انگلستان خواهند شد. تاکنون حدود 20 درصد تصویربرداری انجام شده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال ادامه داشته باشد.

هدایت هاشمی در نقش محمد (شخصیت اصلی سریال)، امیرعلی نبویان در نقش ابراهیم و حمزه، محبوبه بیات در نقش بی بی، ساقی عسکری در نقش عطیه، رز رضوی در نقش سمیه فرزند محمد، سهند جاهدی در نقش سعید، سعید صادقی در نقش مرتضی و و ماشاءا... شاهمرادی زاده در نقش محمود از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال بازی دارند؛ البته انتخاب بازیگران ادامه دارد و بزودی بازیگران جدیدی به گروه بازیگران می‌پیوندند.

‌«نوشدارو» به تهیه‌کنندگی علی لدنی برای پخش از شبکه یک سیما تولید می‌شود وداستان آن با الهام از زندگی شهیدان رضوی و آقاسی زاده از جهادگران دوران دفاع مقدس درباره شش نفر است که در زمان جنگ در جبهه با هم همسنگر بودند بعد از جنگ در صنعت نفت مشغول به کار می‌شوند، اما مشکلات و ماجراهایی برای این گروه پیش می‌آید.جواد اردکانی تاکنون فیلم‌های «شور شیرین»، «به کبودی یاس»، «سبیل مردونه»، «قناری» و «چوری» را ساخته است./شبکه ایران

 


ویدیو مرتبط :
بیش از 60 درصد قاچاق کشور در تهران به مصرف می رسد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تهران به ۴۰ درجه می رسد



تهران به ۴۰ درجه می رسد

مدیركل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی كشور با اشاره به افزایش دمای هوا در تهران گفت: بر این اساس حداكثر دمای پایتخت در روزهای سه شنبه و چهارشنبه به ۴۰ درجه سانتیگراد بالای صفر می رسد.

 

مهندس عبدالرضا امیدوار شهری روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگارایسنا افزود: بر اساس نقشه های پیش یابی هواشناسی تا روز پنجشنبه، در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، در برخی مناطق شمال غرب، شمال و جنوب شرق كشور افزایش ابر، رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود كه این شرایط برای روز پنجشنبه با شدت ضعیف تری ادامه خواهد داشت.

وی افزود: همچنین در روز سه شنبه مناطق شمال غرب، غرب، جنوب غرب و بخش هایی از مركز كشور تحت تاثیر پدیده باد و گرد و خاك بوده و انتظار می رود كه این پدیده در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در برخی از مناطق غرب و جنوب غرب همچنان وجود داشته باشد. در ضمن تا روز جمعه به طور متناوب وزش باد و گرد و خاك برای جنوب شرق، شرق و بخش هایی از شمال شرق كشور دور از انتظار نیست.

مدیركل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی كشور به ایسنا گفت: بر این اساس آسمان تهران در روز چهارشنبه صاف همراه با غبار صبحگاهی در بعضی ساعات وزش باد خواهد بود كه حداقل و حداكثر دما در این روز به ۲۵ و ۴۰ درجه سانتیگراد بالای صفر می رسد. از سوی دیگر در روز پنجشنبه نیز آسمان پایتخت صاف، همراه با غبار صبحگاهی در بعضی ساعات وزش باد پیش بینی شده است كه حداقل و حداكثر دما در این روز به ۲۶ و ۴۰ درجه سانتیگراد بالای صفر می رسد.

امیدوار شهری خاطرنشان كرد: همچنین در روز چهارشنبه استان خوزستان با حداكثر دمای ۴۷ درجه سانتیگراد گرمترین و چهارمحال و بختیاری با حداقل دمای ۱۰ درجه سانتیگراد بالای صفر خنكترین استان های كشور خواهند بود.

وی تصریح كرد: در عین حال دمای ۱۱ استان كشور شامل خوزستان، یزد، آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان، قم، سمنان، اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، رضوی و شمالی در روز چهارشنبه حداكثر دمای ۴۰ درجه سانتیگراد یا بالاتر خواهند داشت./ایسنا