فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

نوری زاده: کلیپ طنز مدیری پشتم را لرزاند!



 

 نوری زاده: کلیپ طنز مدیری پشتم را لرزاند!

 

نوری زاده با اشاره به کلیپ طنز مهران مدیری گفته است: من از حرکاتی که او در این فیلم انجام داده شرم کردم و حقیقتا پشتم لرزید.

 

انتشار کلیپ طنزی درباره شبکه های ماهواره ای ناراحتی و خشم مدیران این شبکه ها را برانگیخته و حتی برخی از آنان را به قهر و پایان دادن به کارشان واداشته است.

در جدیدترین مورد، علیرضا نوری زاده خشم خود را از کلیپ طنز مهران مدیری ابراز کرد.

این ضد انقلاب فراری که به عنوان کارشناس در شبکه های ضد ایرانی از جمله صدای آمریکا و العربیه فعالیت می کند، در سخنانی جالب عنوان کرده است که "مهران مدیری با این مزه پراکنی تلاش کرده دل مسئولان را بدست آورد."

وی با ابراز ناراحتی شدید از این کلیپ طنز، مهران مدیری را به "بی حرمتی به پرچم و ملت ایران" متهم کرده است.

نوری زاده با اشاره به تقلید مدیری از مجریان شبکه های ماهواره ای گفته است: من از حرکاتی که او در این فیلم انجام داده شرم کردم و حقیقتا پشتم لرزید.

این ضد انقلاب فراری که در کلیپ مهران مدیری به تمسخر گرفته شده، همچنین گفته است: باورم نمی شد انسانی که ادعای هنرمندی دارد این سخنان را بگوید!

چند روز پیش هم، "شهرام همایون" در آخرین برنامه خود اعلام کرد تا اطلاع ثانوی برنامه اجرا نمی کند؛ چرا که یک عامل رژیم ایران به او توهین کرده است!

البته همایون در روزهای گذشته با پخش کلیپی که در آن از یک کودک معصوم برای اهداف سیاسی سوءاستفاده شده است، ادعا کرده بود که مهران مدیری برای ساخت این کلیپ میلیون ها تومان از نهادهای وابسته به ایران نظیر سپاه پاسداران، پول گرفته است!

وی همچنین این کارگردان سریال های طنز را "مامور و تئوریسین رسمی وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران" نامیده بود که شماره پرسنلی دارد و از این وزارتخانه به صورت ماهانه حقوق دریافت می کند.

شهرام همایون سریال طنز "شب های برره" را هم یک پروژه امنیتی از سوی جمهوری اسلامی ایران نامید بود که ۷۰۰ میلیون تومان برای آن هزینه شده است!

گفتنی است وجود افراد مختلف در مدیریت شبکه های ماهواره ای نظیر منافقین، سلطنت طلبان و جریان فتنه باعث درگیری های شدید لفظی و فحاشی گردانندگان این تلویزیون ها با یکدیگر شده؛ مساله ای که در سال های اخیر دستمایه طنزپردازان کشور برای ساخت برنامه های بامزه قرار گرفته است.... / شبکه ایران 



ویدیو مرتبط :
مهران مدیری و نوری زاده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خشایار الوند: قرار است مهران مدیری به کلیپ منتشر شده واکنش نشان دهد/ "قهوه تلخ" شنبه می آید



 

 

 

خشایار الوند: قرار است مهران مدیری به کلیپ منتشر شده واکنش نشان دهد/

 

کافه سینما سوال مخاطب‌هایش درباره کار ماهواره‌ای تازه مدیری را پی‌گیری کرد.

روز گذشته فیلمی از مهران مدیری در حال تقلید یکی از برنامه های ماهواره ای منتشر شد که به سرعت به یکی از پربازدیدترین لینک ها در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی تبدیل شد.

کلیپی که با واکنش های مختلفی روبرو شد. اما نکته مهم در این میان این بود که این کلیپ هیچ نشانه ای از فیلم های قبلی مدیری را نداشت و سوال همگان این بود که این کلیپ مربوط به کدام یک از آثار مهران مدیری است؟

برای پیگیری این قضایا به سراغ خشایار الوند نویسنده قهوه تلخ رفتیم.

وی در گفت و گو با کافه سینما درباره این کلیپ گفت: البته شخص آقای مدیری قرار هست نسبت به این فیلم واکنش نشان بدهند. این کلیپ مربوط به یک مجموعه آیتم هست که 4 سال پیش ساخته شد و قرار بود وارد شبکه خانگی بشود این آیتم ها شامل شوخی هایی با تلویزیون، برنامه های ماهواره ای و این طور مسایل هست. اما بعد از ساخته شدن این ایتم ها آن ها را به آرشیو سپردیم و دیگر پیگیر آنها نشدیم حتی سراغ مجوز گرفتن برای آنها هم نرفتیم که باعث دلخوری هایی نشود اینکه بعد از این همه مدت چرا و از چه طریقی این ویدیو منتشر شده برای ما هم  نا معلوم است.

الوند همچنین به چند سوال حاشیه ای دیگر درباره قهوه تلخ پاسخ گفت.

وی درباره خبر حضور ستارگان سینما از جمله بهرام رادان، مهتاب کرامتی و امین حیایی در قهوه تلخ گفت: این برنامه را داریم. در مورد خانم کرامتی اطلاعی ندارم اما با بهرام رادان صحبت کردیم و او هم گفته اگر زمانش خالی شد تمایل دارد در چند قسمت به عنوان بازیگر مهمان حضور داشته باشد و امین حیایی هم به همین ترتیب. در کل از این به بعد در قهوه تلخ بازیگر مهمان خواهیم داشت.

الوند همچنین درباره زمان عرضه قسمت بعدی قهوه تلخ به بازار به کافه سینما گفت: جدیدترین قسمت قهوه تلخ شنبه به بازار می آید...../تحلیل:عصرایران