فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

نمایش " مرد عنکبوتی " از یک مدیر معروف کمک می گیرد



 

نمایش

 

نمایش موزیکال " مرد عنکبوتی تاریکیها را خاموش می کند" که تا به حال با مشکلات زیادی روبرو شده است ، یک مدیرکهنه کار و با تجربه دیگر استخدام کرد تا در قسمت صدا و موسیقی به این تیم کمک کند.

به گزارش واحد خبر آفتاب به نقل از آسوشیتدپرس، نمایش موزیکال " مرد عنکبوتی تاریکیها را خاموش می کند" که تا به حال با مشکلات زیادی روبرو شده است ، یک مدیرکهنه کار و با تجربه دیگر استخدام کرد تا در قسمت صدا و موسیقی به این تیم کمک کند.

بنا به گفته ، میک میرامونتز ، سخنگوی این نمایش، پل باگیو بابونو ، با بخش موسیقی این نمایش ۶۵ میلیون دلاری همکاری خواهد کرد.

نمایش موزیکال " مرد عنکبوتی تاریکیها را خاموش می کند" ، قرار است در تاریخ ۱۵ مارچ ، رسما" افتتاح شود. آغاز اجرای رسمی این نمایش، بارها به تعویق افتاده است .چندی پیش یکی از بازیگران اصلی این پروژه از بازی کردن در این نمایش انصراف داد و در حین اجرای پیش نمایش، حوادث متعددی رخ داد که باعث شد ، تعدادی از بازیگران این نمایش راهی بیمارستان شوند."

باگیو در سال ۲۰۰۴ بخاطر همکاری در پروژه " رویاهای بمبئی " نامزد دریافت جایزه تونی شد . او پیش از این نیز با چند نفر از خواننده های راکی که در نمایشهای موزیکال همکاری کرده اند ، کار کرده است که فیل کالینز در نمایش " تارزان" و التون جان در نمایش " آیدا " از آن جمله اند.

مترجم: فرشته مشاور.... / پرتال آفتاب


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: کمک به نیازمندان با لباس مرد عنکبوتی


کمک به نیازمندان با لباس مرد عنکبوتی

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

فیلم: این بار مرد عنکبوتی واقعی است!