فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

نمایش«خانه برنارد آلبا» به بهروز غریب پور



 

 

 

نمایش«خانه برنارد آلبا» به بهروز غریب پور تقدیم شد

 

 

نمایش«خانه برنارد آلبا» به بهروز غریب پور تقدیم شد.زهرا صبری كه این روزها نمایش«خانه برنارد آلبا» را اجرا می كند، اجرای شب گذشته ـ اول شهریور ماه ـ این نمایش را به بهروز غریب پور تقدیم كرد.

 

زهرا صبری در اجرای ویژه خبرنگاران و منتقدان ، این اجرای ویژه را به بهروز غریب پور تقدیم كرد و گفت: به دلیل احترام ویژه ای كه برای آقای غریب پور قائل هستم، این اجرای ویژه را به ایشان تقدیم می كنم.

 

او البته از حضور كمرنگ خبرنگاران و منتقدان تئاتر در این اجرا اظهار تاسف كرد و گفت: انتظارم این بود كه در این اجرا میزبان خبرنگاران و منتقدان بیشتری باشیم و سالن مان پر از دوستان مطبوعاتی باشد اما این اتفاق نیفتاد.

 

نمایش «خانه برنارد آلبا» نوشته فدریكو گارسیا لوركا با كارگردانی زهرا صبری هر شب راس ساعت ۲۱ و به مدت ۷۰ دقیقه در تالار سایه مجموعه ی تئاترشهربه صحنه می رود.

 

دراین نمایش كه به صورت زنده عروسکی اجرا می شود ، رکسانا بهرام، ندا هنگامی و مهدی شاه پیری ایفای نقش می کنند.

 

طراحی عروسک این نمایش نیز به عهده زهرا صبری است، دستیار کارگردان: مجید کیانیان،ساخت عروسک: زهرا صبری، فاطمه عباسی است..../ خبرگزارى ایسنا


ویدیو مرتبط :
خانه برنارد آلبا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شکایت عزت‌الله انتظامی از بهروز غریب‌پور



اخبار,اخبار فرهنگی ,عزت‌الله انتظامی

 

اخبار فرهنگی - شکایت عزت‌الله انتظامی از بهروز غریب‌پور

پس از ساخت خانه -‌ موزه عزت‌الله انتظامی که طراحی آن توسط بهروز غریب‌پور انجام شده است، این دو هنرمند با یکدیگر دچار اختلاف نظر شدند که این اختلافات رسانه‌ای شد و در شرایطی که قرار است جشنواره عروسکی آغازگر فعالیت‌های سالن تئاتر خانه - موزه انتظامی باشد‌، این شکایت مطرح شده است.

در پی شکایت عزت‌الله انتظامی و مجید انتظامی از بهروز غریب‌پور، این هنرمند به دادگاه فراخوانده شد.

بهروز غریب‌پور به ایسنا، گفت: آقایان عزت‌الله و مجید انتظامی علیه من به دادسرای عمومی و انقلاب تهران شکایت کرده‌اند و امروز چهارشنبه 19شهریور ماه برایم احضاریه آمده است.

او ادامه داد: طبق این احضاریه، سه روز فرصت دارم تا به بخش فرهنگ و رسانه دادسرا مراجعه کنم.

به گفته غریب‌پور، این شکایت‌نامه از سوی حسین اینالو به وکالت عزت‌الله و مجید انتظامی تنظیم شده است و در آن اتهاماتی همچون توهین‌، نشر اکاذیب‌، تهدید و ... عنوان شده است.

به گزارش ایسنا‌، پس از ساخت خانه -‌ موزه عزت‌الله انتظامی که طراحی آن توسط بهروز غریب‌پور انجام شده است، این دو هنرمند با یکدیگر دچار اختلاف نظر شدند که این اختلافات رسانه‌ای شد و در شرایطی که قرار است جشنواره عروسکی آغازگر فعالیت‌های سالن تئاتر خانه - موزه انتظامی باشد‌، این شکایت مطرح شده است. 

اخبار فرهنگی - ایسنا