فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

نقش چینی‌ها در «پایتخت 4» پررنگ‌تر می‌شود



اخبار,اخبار فرهنگی ,سریال پایتخت 4

الهام غفوری گفت: 30 درصد تصویر‌برداری «پایتخت 4» در شیرگاه شمال به پایان رسید و تدوین این سریال به صورت همزمان انجام می‌شود.

الهام غفوری گفت: «30 درصد تصویر‌برداری سریال «پایتخت 4» به پایان رسید و تدوین همزمان آن درحال انجام شدن است.بازیگر جدیدی به ما اضافه نشده و گروه «پایتخت 4» در شیرگاه شمال مشغول تصویر‌برداری ادامه این مجموعه هستند.» در سری چهارم «پایتخت» نقش چینی‌ها پررنگ‌تر می‌شود و برخلاف چوچانگ، هان و چی برادران زن ارسطو برای کار به ایران می‌آیند.

بسیاری از مخاطبان «پایتخت» برای آماده شدن سری چهارم این سریال لحظه شماری می‌کنند. این سریال اوایل اردیبهشت ماه 94 کلید خورد و اکنون 30 درصد از تصویر‌برداری آن در شیرگاه شمال به پایان رسیده است. عوامل این سریال اکنون مشغول تصویربرداری قسمت‌های منزل ارسطو هستند.

همچنین چوچانگ همسر ارسطو تنها در 8 قسمتی که در چین به صورت مستند گونه ضبط شد حضور دارد و به ایران نمی‌آید، به همین دلیل در این سری سریال پایتخت شاهد پدر شدن ارسطو نخواهیم بود اما برادر زن‌های ارسطو هان و چی برای کار به ایران می‌آیند.

 

اخبار فرهنگی - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
نقش پررنگ رباتیک برای تغییر سبک زندگی در جیتکس 2015

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

در «پایتخت 2» نقش «گلرخ» را بازی نمی كنم+عکس



كیانی :بر خلاف تصور همه در سریال «پایتخت 2» من نقش شعله را بازی می كنم.

نقش گلرخ در پایتخت 2 , نقش لیندا کیانی در پایتخت 2

لیندا كیانی بازیگر نقش «شعله» در سریال «پایتخت 2» در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سینما خبر، در خصوص این سریال گفت : بر خلاف تصور همه مبنی بر ایفای نقش «گلرخ» در «پایتخت 2» توسط من ، اما من نقش شعله را به عنوان پرستار خانه سالمندان را در «پایتخت 2» ایفا می كنم.
وی در خصوص داستان این سریال و تشابه آن به سری اول آن افزود : داستان «پایتخت 2» كاملا متفاوت تر از سری اول این سریال بوده و هیچ ربطی به هم ندارند.
وی تصریح كرد : خانواده ای كه در سری دوم «پایتخت» حضور دارند همان خانواده نقی هستند اما داستان این سری از «پایتخت» مربوط به نظر یكی از ساكنین خانه سالمندان است.

نقش گلرخ در پایتخت 2 , نقش لیندا کیانی در پایتخت 2
این بازیگر در خصوص قصه ی این سریال گفت : یكی از ساكنین خانه سالمندان نذر دارد تا یك گنبد و گلدسته را برای مسجدی در قشم تهیه كند كه من برای تهیه این گنبد و گلدسته به شمال می روم و كامیون ارسطو را برای انتقال این گنبد و گلدسته به قشم اجاره می كنم و با خانواده نقی همراه می شوم.
وی در خصوص پذیرش این نقش و همكاری با سیروس مقدم گفت : فكر می كنم كه هیچ كس دوست ندارد كه همكاری با سیروس مقدم و گروه حرفه ای او را از دست بدهد.
كیانی در خصوص نقش شعله گفت : «شعله» از قسمت سوم سریال وارد داستان می شود و تا پایان سریال در «پایتخت 2» حضور دارد.
این بازیگر با توجه به اینكه امسال اولین سالی است كه هنگام تحویل سال در كنار خانواده حضور ندارد گفت : برای هر كسی سخت است كه تحویل سال را دور از خانواده باشد اما هر كاری سختی های خاص خود را دارد.
این بازیگر خاطر نشان كرد : در حال حاضر 2 ماه از آغاز فیلمبرداری «پایتخت 2» گذشته كه تصویربرداری 8 قسمت از این سریال به پایان رسیده و 3 قسمت پایانی آن نیز در قشم فیلمبرداری می شود.... / cinemakhabar.ir