فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

نخستین عکس‌ها از بازیگران فرانسوی فیلم جدید کاهانی



اخبار,اخبار فرهنگی,فیلم سینمایی وقت داریم حالا

اخبار فرهنگی هنری - نخستین عکس‌ها از بازیگران فرانسوی فیلم جدید کاهانی

زبان فیلم «وقت داریم حالا» فرانسوی است و بازیگران آن یک دختر و پسر 17 ساله و 20 ساله هستند که طی یک روند تست‌گیری انتخاب شده‌اند. جدیدترین فیلم سینمایی عبدالرضا کاهانی با نام فرانسوی ON A LE TEMPS و...

جدیدترین فیلم سینمایی عبدالرضا کاهانی با نام فرانسوی "ON A LE TEMPS" و فارسی «وقت داریم حالا » مراحل فنی را پشت سر می‌گذارد.
عبدالرضا کاهانی که طی یک سال گذشته برای ساخت فیلم جدیدش ساکن فرانسه شده، این روزها مشغول آماده‌سازی آن است و مراحل فنی فیلم تا دو ماه دیگر ادامه خواهد داشت.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,فیلم سینمایی وقت داریم حالا

 
زبان فیلم «وقت داریم حالا» فرانسوی است و بازیگران آن یک دختر و پسر 17 ساله و 20 ساله هستند که طی یک روند تست‌گیری انتخاب شده‌اند.
این فیلم درباره‌ی «یک ایرانی به نام عماد است که پس از چند سال تحصیل در شهر کوچک بزانسون قصد دارد خود را به یک آژانس مانکن در پاریس معرفی کند. در حالی که به دوست خود که دختری فرانسوی به نام کارولین است، گفته می خواهد به ایران برگردد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,فیلم سینمایی وقت داریم حالا

 

در آستانه سفر و جدایی همیشگی، کارولین که - زیر سن قانونی است - او را مطلع می‌کند از سوی عماد باردار است.»
عبدالرضا کاهانی که بعد از حاشیه‌های اکران «بی‌خود و بی‌جهت» در ایران عازم فرانسه شد، در گفت‌وگویی کوتاه با ایسنا در پاسخ به اینکه آیا از ایران مهاجرت کرده است، گفت: در بهار پیش‌رو و برای ساخت فیلم به ایران خواهم آمد، امیدوارم شرایط آن فراهم شود.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,فیلم سینمایی وقت داریم حالا

 

او که در کارنامه‌ی فیلمسازیش ساخت فیلمهایی چون «بیست»، «هیچ»، «اسب حیوان نجیبی است»، و... دارد، فیلم آخرش «بی‌خود وبی‌جهت» بعد از 8 ماه مجوز گرفت و پس از آن ،سینماهای حوزه هنری آن را به نمایش نگذاشتند و سرانجام در دیگر سینماها به نمایش درآمد و با این حال فروشش میلیاردی شد.
کاهانی ترجیح داد جزییات بیشتر درباره‌ی فیلم جدیدش «وقت داریم حالا» را بعد از آماده شدن فیلم اعلام کند.

اخبار فرهنگی هنری - ایسنا


ویدیو مرتبط :
عکس هایی از بازیگران فیلم دونگ ایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتشار اولین پوستر فیلم پرمساله کاهانی+عکس



نخستین پوستر تازه ترین فیلم عبدالرضا کاهانی با عنوان «بیخود و بی جهت» به تازگی منتشر شد.

به گزارش شبکه ایران نخستین پوستر تازه ترین فیلم عبدالرضا کاهانی با عنوان «بیخود و بی جهت» به تازگی منتشر شد. در این پوستر که برای اولین بار از طریق «سینمای ما» رونمایی شده چهار بازیگر اصلی کار یعنی رضا عطاران، پانته آ بهرام، احمد مهرانفر و نگار جواهریان را در یک نما می بینیم. گویا فیلم جدید کاهانی با حذف برخی دیالوگها توانسته مجوز اکران بگیرد. کاهانی از ابتدای امسال به دنبال آن بود که بتواند مجوز نمایش این فیلم را بگیرد و در نهایت هم در ماه ششم از سال این اتفاق رخ داد.

پوستر, فیلم عبدالرضا کاهانی , سینمای ما

منبع:شبکه ایران