فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

نبرد رسانه ای ایران و آمریکا برای نمایش جهانی «ملک سلیمان»



 

نبرد رسانه ای ایران و آمریکا برای نمایش جهانی «ملک سلیمان»

 

به گفته مجتبی فرآورده، دولت آمریكا با اكران فیلم ایرانی «ملك سلیمان» به كارگردانی شهریار بحرانی در آن كشور مخالفت كرده و همزمان مدیران برخی از جشنواره های سینمایی در کشورهای عربی را برای مخالفت با مشارکت این فیلم سینمایی تحت فشار گذارده است.

تهیه کننده فیلم سینمایی «ملك سلیمان» در دیدار با مدیر شبکه ماهواره ای فیلم و سریال عربی «IFILMTV» ضمن اشاره به برخی از موانعی که از سوی آمریکایی ها در مخالفت با جهانی شدن نمایش آن ایجاد شده است، تأکید کرد: پخش این فیلم با وجود صلاحیت حضورش در جشنواره های بین المللی با مانع تراشی برخی کشورهای غربی، به ویژه ایالات متحده آمریکا روبه رو شده است.

وی افزود: تولید فیلم «ملك سلیمان» بر پایه روایت قرآنی و اختلاف آن با روایت های یهودی، خشم هالیوود را برانگیخته است، زیرا بخش زیادی از اثرگذاران هالیوود را یهودیان تشکیل می دهند.

مجتبی فرآورده در این دیدار تأکید کرد: با توجه به استقبال بی نظیر افکار عمومی، می خواهیم «ملك سلیمان» 2 و 3 را هم تولید کنیم.

مدیر شبکه ماهواره ای فیلم و سریال عربی نیز در این دیدار با تأکید بر ضرورت نمایش این فیلم ارزشمند برای عموم مخاطبان در کشورهای عربی اظهار داشت: مخاطبان بسیاری از کشورهای گوناگون در تماس با سایت خبری www.ifilmtv.com و از طریق نمایندگی های شبکه در کشورهای عربی، خواهان پخش این فیلم ارزشمند شده اند؛ بنابراین، به زودی با همکاری تهیه کننده «ملك سلیمان»، دوبله این اثر فاخر را به زبان عربی آغاز خواهیم کرد و در این زمینه، گروهی از بهترین متخصصان زبان گردانی و دوبلاژ را به کار خواهیم گرفت.

وی همچنین افزود: دوران استیلای هالیوود به سر آمده است و شبکه فیلم و سریال عربی در زمان مناسب با پخش این اثر ارزشمند، قدرت سینمای ایران را در ترویج مضامین دینی به نمایش خواهد گذاشت.

وی همچنین برنامه ریزی برای توزیع فیلم سینمایی «ملك سلیمان» با بهره از شیوه های نوین در فضای مجازی و با استفاده از DVD  را مورد تأکید قرار داد...../تحلیل:عصرایران


ویدیو مرتبط :
معبر آخرالزمان|جنیان از ملک سلیمان تا ملک مهدی 2

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وزیر دفاع آمریکا: توانایی نبرد همزمان با ایران و کره را داریم



 

 

 

ایالات متحده آمریکا , لئون پا نه تا , جنگ

 

وزیر دفاع ایالات متحده آمریکا طی اظهاراتی مدعی شد که ارتش این کشور توانایی نبرد و شکست دادن همزمان دو کشور کره شمالی و ایران را دارد .

" لئون پا نه تا " وزیر دفاع آمریکا در اظهاراتی در جمع سربازان آمریکایی در آلمان با اشاره به این موضوع گفت : " ما می توانیم همزمان با کره شمالی در یک جنگ زمینی باشیم و اگر ایران تنگه هرمز را به طور ناگهانی مسدود کند با این کشور نیز وارد جنگ شویم ."

پا نه تا در عین حال افزود : " ما توانایی مواجهه با هر دشمنی را داریم که نه تنها دشمن را بازداریم بلکه او راشکست دهیم و ما می توانیم این کار را با توجه به توانایی موجود نظامی مان انجام دهیم ."

وزیر دفاع آمریکا به سربازان این کشور اطمینان داد که طرح اخیر دولت اوباما برای کاهش هزینه های دفاعی و پرسنل نظامی آمریکا هیچ تاثیری در توان مقابله ارتش آمریکا با دولت های متخاصم این کشور نخواهد داشت .

پانه تا گفت : " اگر ما مشغول جنگ با یک دشمن باشیم و همزمان تهدیدی از جانب یک دشمن دیگرمان علیه مان ایجاد شود ؛ توانایی ممانعت از دست یابی دشمن دوم به اهدافش یا تحمیل هزینه های گزاف به او را داریم ."

اظهارات پا نه تا در شرایطی بیان می شود که روزنامه واشنگتن پست آمریکا روز پنج شنبه به نقل از وی نوشت که اسراییل احتمالا در اوایل آوریل سال جاری میلادی ( اواخر فروردین 1391) به ایران حمله خواهد کرد .

پا نه تا در حالی از توانایی واشنگتن برای شکست دادن ایران و کره شمالی سخن می گوید که دو هفته پیش رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا در سفر به اسراییل از مقام های تل آویو درخواست کرد که منتظر تاثیر تحریم های آمریکا و اتحادیه اروپا علیه ایران بمانند و دست به اقدام احتمالی نظامی علیه این کشور نزنند.../عصرایران