فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

ناپدید شدن دوست صمیمی محمدرضا فروتن+عکس



ناپدید شدن دوست صمیمی محمدرضا فروتن+عکس

محمدرضا فروتن در تازه ترین فیلمش در نقش پسری به نام «پیمان» ایفای نقش کرده است که یکی از دوستان صمیمی اش به ناگاه ناپدید شده و همین مساله، ماجراهایی را برای وی رقم می زند.

تازه ترین فیلم سینمایی محمدرضا فروتن در سکوت خبری فیلمبرداری شد. این فیلم «پیمان» نام دارد و کارگردانی آن برعهده جوانی برعهده مجید فهیم‌خواه بوده است.

سپیده خداوردی بازیگر نقش مثابل فروتن در این فیلم بوده و آن طور که «بانی‌فیلم» خبر داده، مراحل تولید این فیلم در سکوت خبری انجام شده و به تازگی مجوز نمایش آن (به شماره 51670/91/154) از سوی اداره نظارت و ارزشیابی وزارت ارشاد صادر شده است.

 فروتن در این فیلم در نقش پسری به نام «پیمان» ایفای نقش کرده است که توسط دوستش با دختری آشنا می‌شود. او تصمیم می‌گیرد تا با آن دختر ازدواج کند اما دختر پس از مدتی ناپدید می‌شود.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

محمدرضا فروتن و سپیده خداوردی در نمایی از «پیمان»

«پیمان» شهریور ماه سال گذشته در رشت و انزلی جلوی دوربین رفت اما مراحل فنی آن به درازا کشید و طی دو مقطع انجام شد تا به تازگی آماده نمایش شود. نادر معصومی «پیمان» را فیلمبرداری کرده و پخش آن به مؤسسه سینمایی راه عرفان (محسن مسافرچی) سپرده شده است. طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده قرار است این فیلم اواسط پاییز اکران عمومی شود.

این دومین فیلم بلند سینمایی مجید فهیم‌خواه است. او سال 75 فیلم «اعتراف» را با بازی پژمان بازغی ساخت که اکران عمومی شد.

فهرست عوامل فیلم «پیمان» عبارتند از: نویسنده و کارگردان: مجید فهیم‌خواه، مدیر فیلمبرداری: نادر معصومی، تهیه‌کننده: مجتبی هنرمند پارسا، طراح چهره‌پردازی: بابک شعاعی، صدابردار: شهرام متولی‌باشی، تدوین: مجید فهیم‌خواه، محمد نورعلی آهاری، برنامه‌ریز: بهنام بروجردی،

موسیقی متن: مسعود یزدانی، شهرام شفیعی، طراح صحنه و لباس: الناز تقوی، صداگذار: محمد زارعی، جانشین مدیر تولید: ایرج تقوی،

مدیر تدارکات: فرزاد رأفتی، سرمایه‌گذاران: مجید فهیم‌خواه، امیر فلک‌انگیز، مجری طرح: حمید اندرز چمنی، محصول شرکت نما آوای دلنشین. بازیگران: محمدرضا فروتن، سپیده خداوردی، پانته‌آ بقایی، پیام اینالویی، شیرین شریف‌نیا. تهیه‌کننده: مجتبی هنرمند پارسا

شبکه ایران

 


ویدیو مرتبط :
محمدرضا فروتن _ زن دوم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازی محمدرضا فروتن در نقش «شهید مُدِق» + عکس



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

بازی محمدرضا فروتن در نقش «شهید مُدِق» + عکس

در حالی که چند هفته قبل محمدرضا شرف الدین پروانه ساخت فیلم زندگی شهید مُدِق با عنوان «دلتنگیهای عاشقانه» را دریافت کرد به تازگی مشخص شده که بناست محمدرضا فروتن در این فیلم در نقش شهید مُدِق ایفای نقش کند.

در حالی که چند هفته قبل محمدرضا شرف الدین پروانه ساخت فیلم زندگی شهید مُدِق با عنوان «دلتنگیهای عاشقانه» را دریافت کرد به تازگی مشخص شده که بناست محمدرضا فروتن در این فیلم در نقش شهید مُدِق ایفای نقش کند.

در حالی که چند هفته قبل محمدرضا شرف الدین پروانه ساخت فیلم زندگی شهید مُدِق با عنوان «دلتنگیهای عاشقانه» را دریافت کرده بود به تازگی مشخص شده که بناست محمدرضا فروتن در این فیلم در نقش شهید مُدِق ایفای نقش کند و میترا حجار و شاهرخ فروتنیان دیگر بازیگران فیلم هستند.

 

این فیلم به کارگردانی رضا اعظمیان در مرحله پیش تولید قرار دارد و به زودی کلید می خورد. به غیر از فروتن، حجار و فروتنیان، آن طور که «بانی فیلم» گزارش کرده به تازگی مریم کاویانی و شیوا خنیاگر نیز برای بازی «دلتنگی های عاشقانه» قرارداد امضا کردند و قرار است طی روزهای آینده چند بازیگر دیگر به این جمع اضافه شوند. به گفته شرف الدین بازیگران اصلی انتخاب و لوکیشن های فیلم قطعی شده اند و قرار است از هفته آینده دورخوانی فیلمنامه آغاز شود. برنامه ریزی برای کلید زدن فیلم بین ۱۵ تا ۲۰ مرداد خواهد بود.

 

فیلمنامه «دلتنگی های عاشقانه» را رضا اعظمیان بر اساس زندگی شهید مدق و همسرش فرشته ملکی نوشته است. شهید مدق در زمان جنگ به عنوان آرپی جی زن فعالیت می کرد. او در عملیات کربلای ۵ به دلیل استنشاق گازهای شیمیایی مجروح شد و بعد از سال ها تحمل درد و بیماری در سال ۷۹ به شهادت رسید.

 

بیشتر داستان فیلم در زمان بعد از جنگ می گذرد و سکانس هایی از آن در شهرک دفاع مقدس فیلمبرداری می شود. فهرست عوامل اصلی «دلتنگی های عاشقانه» عبارتند از: نویسنده و کارگردان: رضا اعظمیان، مدیر فیلمبرداری: نادر معصومی، طراح صحنه: مجید لیلاجی، طراح لباس: ژاله زکی زاده، صدابردار: حسین بشاش، طراح گریم: محمد قومی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: یوسف روحانی، مدیر تولید: رحمت عبدا...زاده، مدیر تدارکات: محسن مقاره عابد، طراح جلوه های ویژه: مرتضی اکبری، عکاس: حبیب مجیدی./شبکه ایران