فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

نامزد سابق «چارلی شین» از این بازیگر فاسد آمریکایی به دادگاه شکایت کرد



اخبار,اخبار فرهنگی ,چارلی شین

به دنبال اعلام رسمی «چارلی شین» به ابتلا به ویروس ایدز و ارتباط نامشروع با ۷۰۰ نفر، نامزد سابق این بازیگر فاسد هالیوود به دادگاه شکایت کرد.

  در ادامه واکنش‌ها به رسوایی و جنایت جنسی بازیگر مشهور هالیوود، نامزد سابق «چارلی شین» او را به دادگاه کشاند.

اواخر آبان امسال بود که «چارلی شین» بازیگر مشهور و فاسد هالیوود در یک برنامه تلویزیونی اعتراف کرد مبتلا به ویروس ایدز است. آنچه این موضوع را بیشتر مسئله‌ساز کرد، اعتراف او به ارتباط با 700 نفر بود.

به گزارش روزنامه انگلیسی «میرور»، با توجه به مصاحبه‌های قبلی «شین»، این تعداد شاید به 5 هزار نفر هم برسد. آماری غیرقابل باور که تعداد قابل توجهی از این افراد زنان هرزه بوده‌اند که آنها نیز خود با افراد دیگری در ارتباط بوده‌اند (جزئیات بیشتر).

اکنون و به گزارش آسوشیتدپرس، نامزد سابق «چارلی شین» از این بازیگر فاسد هالیوود به دادگاه شکایت کرد. به گفته او شین پس از چندین بار ارتباط جنسی به او گفته که به بیماری ایدز مبتلا است.

«اسکاتین روس» در نوامبر 2013 با این بازیگر هالیوود آشنا شد و در ژانویه 2014 این دو  نامزد کردند اما این رابطه دوامی نداشت و تا اواخر همان سال به جدایی انجامید.

 

اخبار فرهنگی  - فارس 


ویدیو مرتبط :
شکایت فرزند به پدر در دادگاه به خاطر نماز صبح

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازیگر آمریکایی نامزد اسکار درگذشت


«روبی دی»، بازیگر آمریکایی نامزد اسکار، درگذشت.

خبرگزاری ایسنا: «روبی دی»، بازیگر، شاعر، نمایشنامه‌نویس و فعال حقوق بشر آمریکایی سیاه‌پوست نامزد اسکار، در 91 سالگی ار دنیا رفت.

بازیگر آمریکایی نامزد اسکار درگذشت

به گزارش رویترز، او از سال ۱۹۴۰به فعالیت در عرصه سینما و تلویزیون مشغول بوده است و از فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی که او در آن‌ها ایفای نقش کرده می‌توان به «کار درست را بکن» و «گانگستر آمریکایی» ساخته ریدلی اسکات اشاره کرد که برای آن نامزد اسکار بهترین بازیگر زن نقش مکمل نیز شد.