فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

نامزدهای جایزه سینمایی ققنوس معرفی شدند



اخبار,اخبار فرهنگی,جایزه سینمایی ققنوس

جایزه سینمایی ققنوس با نامزدی فیلم های «بادیگارد»، «ایستاده در غبار»، «سیانور»، «نفس»، «رسوایی2»، «دلبری» و «فهرست مقدس» به ایستگاه پایانی رسید.

به گزارش ایرنا از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی پنجمین هم اندیشی سینما انقلاب (جایزه سینمایی ققنوس) پس از یک هفته اکران آثار حاضر در جشنواره فیلم فجر و برگزاری جلسات پرسش و پاسخ و سخنرانی اساتید، همزمان با آئین اختتامیه جایزه سینمایی ققنوس به سه فیلم برتر در حوزه سینمای انقلاب جوایزی اهدا می شود.
بر اساس این گزارش همچنین در مراسم اختتامیه که با حضور عوامل مختلف آثار سینمایی برگزار می شود، از دو هنرمند پیشکسوت تجلیل به عمل می آید.
مراسم اختتامیه روز جمعه و در تالار اندیشه حوزه هنری از ساعت 19 تا 21 برگزار می شود.
این جایزه به همت جنبش فکری هنری سینما انقلاب و با دبیری روح الله رجبی از 20 تا 27 بهمن ماه در تالار سوره حوزه هنری برگزار شد که علاوه بر انتخاب سه اثر برتر از سه رسانه فعال نیز در آیین پایانی تجلیل خواهد شد.
پنجمین دوره جایزه سینمایی ققنوس همزمان با نخستین دوره جایزه مجمع نویسندگان و منتقدان سینمای انقلاب در مراسمی مشترک با نام جشن تقدیر از منتخبان سینمای فجر انقلاب برگزار خواهد شد.

 

اخبار فرهنگی - ایرنا


ویدیو مرتبط :
نامزدهای دریافت جایزه پوشکاش 2015

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نامزدهای اولیه جایزه اسکار بهترین موسیقی معرفی شدند



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

نامزدهای اولیه جایزه اسکار بهترین موسیقی معرفی شدند

آکادمی اسکار فهرستی اولیه ۱۰۴ نامزد جایزه بهترین موسیقی اعلام کرد.

آکادمی علوم و هنرهای سینمایی آمریکا فهرست بلند ۱۰۴ موسیقی از فیلم های اکران شده در سال ۲۰۱۲ که دارای بیشترین شانس برای نامزدی در هشتاد و پنجمین دوره این جایزه هستند را معرفی کرد.

اعضای آکادمی از میان این نامزدهای معرفی شده ۵ موسیقی را به عنوان نامزدهای اصلی دریافت جایزه اسکار معرفی می کنند.

تنها موسیقی هایی می تواند در این بخش از مراسم جوایز سینمایی اسکار وارد رقابت شوند که به صورت ویژه برای یک فیلم بلند ساخته شده اند.

از مهمترین آثار حاضر در فهرست آکادمی اسکار می توان به موسیقی فیلم «آبراهام لینکلن» ساخته «هنری جکمن»، موسیقی فیلم «آناکارنینا» ساخته «داریو ماریانلی» اشاره کرد.

دیگر آثار شاخص این فهرست شامل موسیقی فیلم های «آرگو» از الکساندر دسپلت، فیلم «کشتی جنگی» از دیوید یابلونسکی، «چارپایان حیات وحش جنوب» از بن زیتلن، «شوالیه تاریکی برمی خیزد» از هنس زیمو، «هیچکاک» و »فرانکنوینی»، «هابیت»، «زندگی پی»، موسیقی فیلم «استاد»، «مردان سیاه پوش» و «ظهور نگهبانان» از الکساندر دسپلت می شوند.

پنج نامزد نهایی از میان فهرست روز دهم ژانویه انتخاب و موسیقی فیلم برگزیده اسکار ۲۰۱۳ روز ۲۴ فوریه در هشتاد و پنجمین مراسم جوایز سینمایی اسکار معرفی خواهد شد./آفتاب