فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

میمونها سینماهای آمریكای شمالی را تسخیر كردند +تصاویر و جدول



اخبارفرهنگی - میمونها سینماهای آمریكای شمالی را تسخیر كردند +تصاویر و جدول

درام اكشن و تخیلی «طلوع سیاره میمون ها» در اولین هفته اكران با 73 میلیون دلار عنوان پرفروشترین فیلم این هفته سینماهای آمریكای شمالی را از آن خود كرد

اخبار,اخبارفرهنگی,سینماهای آمریكای شمالی

درام اكشن و تخیلی «طلوع سیاره میمون ها» (Dawn of the Planet of the Apes ) درحالی اكران خود را از 11 جولای در 3976 سینمای آمریكای شمالی آغاز كرده است كه در اولین هفته اكران با 73 میلیون دلار عنوان پرفروشترین فیلم این هفته سینماهای آمریكای شمالی را از آن خود كرد «طلوع سیاره میمون ها» فیلمی به كارگردانی «مت ریوز» است و «مارك بامبك»، «ریك جافا»، «اندی سركیس»،‌ «گری اولدمن» و «كری راسل» بازیگران این فیلم هستند. در این قسمت از سیاره میمونها پس از نابودی ویروس منتشرشده،‌ سزار به رهبری گروهی ازمیمونها در آمده و با تهیه ارتشی سعی در از بین بردن نسل باقی مانده انسانها می كند ولی....

اخبار,اخبارفرهنگی,سینماهای آمریكای شمالی

اكشن تخیلی و ماجراجویانه ترانسفورمرها4  (Transformers: Age of Extinction)در حالی اكران خود را از  27 ژوئن آغاز كرده كه در سومین هفته اكران با 136 میلیون و500 هزار دلار  در رتبه دوم پرفروشترین فیلم سینماهای آمریكای شمالی قرار گرفت. مارك والبرگ بازیگر نقش اول این قسمت است. در این فیلم نقش پدری مجرد و مخترعی به نام «فلین وینسنت» را ایفا می كند كه رابطه او با دخترش جریان اصلی داستان را تشكیل خواهد داد. «والبرگ» چندی قبل گفته بود كه بازی در «ترانسفورمرها 4» مهمترین تجربه زندگی حرفه ای خواهد بود. «ترانسفورمرها : عصر انقراض» فیلمی به كارگردانی «مایكل بی» است و «جك رینور»، «نیكلا پلتز»، «استنلی توچی»، «كلسی گرامر»، «سوفیا مایلز» و «تی جی میلر» بازیگران دیگر این فیلم هستند. مجموع فروش این فیلم در سه هفته اكران به 209 میلیون دلار رسیده است.

اخبار,اخبارفرهنگی,سینماهای آمریكای شمالی

كمدی «تامی» (Tammy) در حالی اكران خودرا از 2 جولای 2014 در 3465 سینما آغاز كرده كه در دومین هفته اكران با 21 میلیون و200 هزاردلار عنوان سومین فیلم پرفروش هفته را ازآن خود كرده است . «تامی» فیلمی به كارگردانی«بن فالكون» است و ملیسا كارتی را درنقش اصلی دارد. داستان فیلم ماجرای زنی است كه پس از اخراج از كارش متوجه خیانت همسرش شده و به همراه مادربزرگ دائم الخمرش به جاده میزند.« سوزان ساراندون» و «كتی بیتس» دیگر بازیگران این فیلم هستند. مجموع فروش این فیلم در دو هفته اكران به 57 میلیون و 400 هزار دلار رسیده است.

اخبار,اخبارفرهنگی,سینماهای آمریكای شمالی

اکشن کمدی و جنایی خیابان جامپ شماره 22 (22 Jump Street) در حالی اکران خود را از 13 ژوئن آغاز کرده که در هفته پنجم اکران با 6 میلیون و 700 هزار دلار عنوان چهارمین فیلم  پرفروش این هفته سینماهای امریکای شمالی را از آن خود کرده است. خیابان جامپ شماره 22 فیلمی به کاگردانی فیل لورد و کریستوفر میلر است که در 3324 سینمای آمریکای شمالی اکران شده و ماجرای دو مامور مبارزه با مواد مخدر است که در قالب دانش آموز به دبیرستانی وارد می شود تا به یکی از دلالان مواد محدر در دبیرستانها دست یابند. چنینگ تیتوم، جونا هیل و ایس کیوب بازیگران اصلی این فیلم هستند. مجموع فروش این فیلم در پنج هفته اكران به 172 میلیون دلار رسیده است.

اخبار,اخبارفرهنگی,سینماهای آمریكای شمالی

انیمیشن چطور اژدها را آموزش دهیم 2 (How to Train Your Dragon 2) اکران خود را در 3297 سینما آمریکای شمالی آغاز کرده و در پنجمین هفته اکران با 5 میلیون و 900 هزار دلار در رتبه پنجم پرفروشترین فیلمهای این هفته قرار گرفته است. در این قسمت از انیمیشن چطور اژدها را آموزش دهیم، هیکاپ و بی دندان به غاری یخی وارد می شوند که گونه های وحشی اژدها در آنجا یافت می شوند گه توسط زنی راهبری می شوند. دین دبوآ کارگردانی و نویسندگی این فسمت را برعهده دارد. جی باروشل، کیت بلانشت، و جرارد باتلر از صداپیشگان ین انیمیشن هستند. مجموع فروش این فیلم در پنج هفته اكران به 152 میلیون دلار رسیده است.

اخبار,اخبارفرهنگی,سینماهای آمریكای شمالی

فیلمهای پایین تا اكو، «ارسال شده از شیطان»،‌خبیث،‌ شروع دوباره و پسران جرسی به ترتیب در رتبه های ششم تا دهم جدول قرار دارند.

اخبار,اخبارفرهنگی,سینماهای آمریكای شمالی

اخبارفرهنگی - سینما خبر

 


ویدیو مرتبط :
نبرد بایزون ها(بوفالوهای آمریكای شمالی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شیاطین سینماهای آمریكای شمالی را تسخیر كردند+ تصاویر



درام ترسناك و دلهره آور «مرگ شیطان» (Evil Dead) در اولین هفته اكران در بیش از 3 هزار سینمای آمریكای شمالی موفق شد با 26 میلیون دلار عنوان پرفروشترین فیلم هفته را از آن خود كند.

 سینماهای آمریكای شمالی,اخبار سینما,خبر سینما

 گروه بین الملل – سینما خبر ؛ درام ترسناك و دلهره آور «مرگ شیطان» (Evil Dead) در اولین هفته اكران در بیش از 3 هزار سینمای آمریكای شمالی موفق شد با 26 میلیون دلار عنوان پرفروشترین فیلم هفته را از آن خود كند. این فیلم به كارگردانی «قد آلوارز» از 5 آوریل اكران می شود. داستان فیلم به قلم «آلوارز» درباره سفر 5 دوست به كلبه ای در جنگل است. در آنجا موفق به كشف كتابی نفرین شده می شوند كه تمامی شیاطین اطراف كلبه را به سمت خود جلب می كنند و موجب تسخیر روح آنها به جز یك نفر می شود. «جین لوی» ، «شیلو فرناندز» و «جسیكا لوكاس»‌ بازیگران اصلی این فیلم هستند.

  سینماهای آمریكای شمالی,اخبار سینما,خبر سینما

   انیمیشن «کرودز»(Croods) به کارگردانی کریک دی میکو و کریس ساندرز در  سومین هفته اکران در بیش از 3 هزار سینمای امریکای شمالی با 21 میلیون و 100 هزار دلار عنوان دومین فیلم پرفروش این هفته سینماهای آمریکای شمالی را از آن خود کرد. این انیمیشن به نویسندگی دی میکو و ساندرز ماجراهای یک خانواده ماقبل تاریخ است که سفری را برای شناختن دنیا آغاز می کنند. نیکلاس کیج، اما استون، و رایان رینولدز از گفتارپیشگان اصلی این انیمیشن هستند. مجموع فروش این فیلم به 126 میلیون دلار رسیده است.

  سینماهای آمریكای شمالی,اخبار سینما,خبر سینما

 «جی آی جو : تلافی» (G.I.Joe : Retaliation) درامی اكشن ، ماجراجویانه و تخیلی است كه در دومین هفته اكران در سینماهای آمریكای شمالی با فروش 21 میلیون و 100 هزار دلاری عنوان سوم پرفروشترین ها را بدست آورد. فیلم به كارگردانی «جان ام چو» از 28 مارس به اكران درآمده است . داستان فیلم با هنرنمایی «دوآین جانسون» ، «بروس ویلیس»‌ ، «چنینگ تاتوم» و «دی جی كوترونا» درآمدی بر قسمت اول (سال 2009) است و گروه جی آی جو علاوه بر مبارزه با دشمن دیرینه شان «كبرا» مجبور می شوند با تهدیداتی كه از سوی دولت موقعیت آنها را به خطر می اندازد مقابله كنند. . مجموع فروش این فیلم به 86 میلیون و 700 هزار دلار رسیده است.

  سینماهای آمریكای شمالی,اخبار سینما,خبر سینما

 نسخه سه بعدی این فیلم «پارك ژوراسیك»‌ محصول سال 1993 و به كارگردانی «استیون اسپیلبرگ» در  اولین هفته اكران ، 18 میلیون و 200 هزار دلار فروش كرد. این فیلم با بازی «سم نیل»‌ ، «لارا درن» و «جف گلدبلوم» در سال 1993 ركورد فروش 375 میلیون دلاری را به دست آورده بود و به نظر می رسد نسخه سه بعدی آن نیز بسیار مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد.

  سینماهای آمریكای شمالی,اخبار سینما,خبر سینما

  جدیدترین فیلم «آنتونی فوکوآ» تحت عنوان «سقوط المپوس»(Olympus has fallen) در سومین هفته اکران با 10 میلیون دلارموفق شد رتبه پنجم پرفروشترین فیلمهای هفته را به دست آورد. این فیلم با بازی جرارد باتلر، آرون اکهارت، و مورگان فریمن جریان مایک بنینگ یک مامور حفاظت با سابقه ای تاریک و خراب است که طی یک عملیات تروریستی در کاخ سفید درگیر می شود ولی با نجات رئیس جمهور از دست آدم ربایان وجهه قبلی خود را باز می یابد. مجموع فروش این فیلم به 71 میلیون و100 هزار دلار رسیده است.

  سینماهای آمریكای شمالی,اخبار سینما,خبر سینما

 فیلمهای «وسوسه» ، «اُز بزرگ و قدرتمند» ، «میزبان» ،‌ «تماس» و «پذیرش» به ترتیب رتبه های ششم تا دهم جدول را بدست آوردند .
منبع:cinemakhabar.ir