فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

مورد عجیب "مهناز افشار" !


مهناز افشار از طریق موقعیتی عجیب و پیچیده ‌به عرصه بازیگری سینمای ایران وارد شد. در شرایطی خاص و به دلیل محدودیت‌های بخشی از چهره‌های قبل از انقلاب، با پشتوانه شباهت بسیارش به یکی از ستاره‌های بزرگ و محبوب موسیقی و سینما شروع به کار کرد.

مهناز افشار از طریق موقعیتی عجیب و پیچیده ‌به عرصه بازیگری سینمای ایران وارد شد.

در شرایطی خاص و به دلیل محدودیت‌های بخشی از چهره‌های قبل از انقلاب، با پشتوانه شباهت بسیارش به یکی از ستاره‌های بزرگ و محبوب موسیقی و سینما شروع به کار کرد. شاید این موقعیت به تصور عده‌ای شانس و اقبال بلند یک نفر باشد یا یک ویژگی خدادادی كه برایش نه تلاشی شده و نه نیازمند قریحه و توانایی خاصی بوده است. این فقط یک ور ماجراست.



ویدیو مرتبط :
حامد كمیلی وتیكه به مهناز افشار(حامد كمیلی:نماینده آقایان مهناز افشار:نماینده خانمها)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

كار عجیب مهناز افشار در مراسم اختتامیه



 

كار عجیب مهناز افشار در مراسم اختتامیه

مطابق عرف معمول در سینمای ایران و جهان، جایزه گیرندگان، همواره تلاش می كنند تا جایزه خود را مرهون كار جمعی خود و همكارانشان بدانند و از فرصت حضور روی سن برای تشكر از همكاران و بردن نام آنان، حسن استفاده را به خرج دهند.

مهناز افشار كه در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مكمل زن را به خاطر فیلم"سعادت آباد" ساخته مازیار میری از هیات داوران گرفت، از بازیگر و كارگردان فیلمی دیگر تشكر كرد.

مهناز افشار كه نخستین بار است به سیمرغ بلورین رسیده، بر خلاف عرف مرسوم، نامی از كارگردان و عوامل فیلم خود "سعادت آباد" نبرد و در عوض، از اصغر فرهادی و پیمان معادی، كارگردان وبازیگر فیلم "جدایی نادر از سیمین" تشكر كرد و تعجب حاضران را بر انگیخت.

این در حالی است كه مطابق عرف معمول در سینمای ایران و جهان، جایزه گیرندگان، همواره تلاش می كنند تا جایزه خود را مرهون كار جمعی خود و همكارانشان بدانند و از فرصت حضور روی سن برای تشكر از همكاران و بردن نام آنان، حسن استفاده را به خرج دهند.

نمونه آخر این اتفاق چند روز در جوایز بفتا رخ داد و ناتالی پورتمن پس از دریافت جایزه بهترین بازیگر زن، از تمام عوامل اصلی و فرعی فیلم " قوی سیاه" با ذكر نام تشكر كرد..... / خبر آنلاین