فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

مهلت آثار ارسال به فستیوال «شش هفته با هنر ایرانی» تمدید شد



مهلت آثار ارسال به فستیوال «شش هفته با هنر ایرانی» تمدید شد

نمایش آثار حمید جبلی و قباد شیوا در کانادا

هنرمندانی نظیر حمید جبلی و قباد شیوا آثار عکاسی خود را در فستیوال «شش هفته با هنر ایرانی» عرضه خواهند کرد.

به گزارش شبکه ایران کمتر از 50 روز تا آغاز فستیوال «شش هفته با هنر ایرانی» در کانادا مانده است. کمیته برگزاری این فستیوال به علت استقبال هنرمندان ایرانی، فرصت ارسال آثار را تا 25 مردادماه سال جاری تمدید کرد. به گفته پویان طباطبایی، دبیر فستیوال «شش هفته با هنر ایرانی» که این روزها در تهران به سر می برد، تاکنون بیش از 170 فرم درخواست و بیش از 680 اثر در بخش هنرهای تجسمی و فیلم ارسال شده است که به دلیل حجم بالای آثار، بخش نخست داوری ها 15 روز زودتر آغاز شده و آثار توسط داوران هر رشته، در حال بررسی هستند. تا کنون آثاری از مهسا کریمی زاده، علی سلطانی، داوود منطق، مرتضی تیموری، امیر هنرمند، گلناز مقدم، عباس حاجی محمدی و حمیدرضا بازرگانی در رشته های مختلف، به جشنواره راه یافته اند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

همچنین پرونده سومین بخش نمایشگاه به نام «قطار مرموز» با اضافه شدن کیمیا راهگذر به هنرمندان دعوت شده به فستیوال «شش هفته با هنر ایرانی» بسته شد. در این بخش روناک کردستانی (نقاش)، منصوره فیضی (مجسمه ساز)، لیلا میری(گرافیست)، عادله فرزیندر (مجسمه ساز)، کیمیا رهگذر (عکاس) و مریم عنایتی (گرافیست) میهمان بخش ویژه زنان فستیوال خواهند بود.در بخش نمایشگاه پیشکسوتان با نام «آینده در پس زمینه»، حضور محسن وزیری مقدم (نقاش و مجسمه ساز)، قباد شیوا (گرافیست)، حمید جبلی(عکاس) و ادمان آیوازیان (نقاش) قطعی شده است. همچنین فستیوال شش هفته با هنر ایران در این دوره، درقالب تقدیر از یک عمر فعالیت هنری، بزرگداشتی برای قباد شیوا هنرمند گرافیست برگزار خواهد کرد.در بخش فیلم های کوتاه نیز، سیف الله صمدیان مسئولیت انتخاب مجموعه ای از بهترین های 5 دوره گذشته «تصویرسال» را به عهده گرفته است، که در کنار آثار منتخب فستیوال «شش هفته با هنر ایران»، در سینمای «کارلتون» شهر تورنتوی کانادا به نمایش در خواهند آمد.

علاقمندان برای اطلاعات بیشتر و دریافت فرم شرکت در بخش های مختلف نمایشگاه می توانند تا تاریخ 25 مردادماه سال جاری به سایت فستیوالwww.sixweeks.org مراجعه کنند./شبکه ایران

 


ویدیو مرتبط :
تمدید ارسال آثار سوگواره عبرات

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مهلت تكمیل ظرفیت كنكور دانشگاه آزاد تمدید شد/زمان اعلام نتایج هفته دوم مهرماه





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب



مهلت تكمیل ظرفیت كنكور دانشگاه آزاد تمدید شد
مركز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی اعلام كرد: مهلت انتخاب رشته شهر مجدد داوطلبان آزمون سراسری رشته‌های غیرپزشكی و علوم پزشكی تا ساعت 24 روز شنبه هشتم مهر تمدید شد.
كلیه داوطلبان حاضر در جلسه آزمون رشته‌های غیرپزشكی و علوم پزشكی سال 91 دانشگاه آزاد اسلامی اعم از قبولی یا مردودی می‌توانند جهت انتخاب مجدد رشته محل از میان آن دسته از رشته محل‌هایی كه جدیدا به تصویب شورای گسترش آموزش عالی رسیده است و یا رشته محل‌هایی كه در مرحله اول اعلام نتایج ظرفیت آنها تكمیل نشده است به پایگاه ثبت‌نام الكترونیكی مركز آزمون به آدرس www.azmoon.org مراجعه و نسبت به انتخاب رشته و محل جدید اقدام نمایند.
در این مرحله به داوطلبان امكان انتخاب حداكثر 20 كد رشته و محل از میان رشته‌های مجموعه امتحانی فرد ارائه خواهد شد، استثناً داوطلبان رشته‌های پزشكی در صورت تمایل می‌توانند علاوه بر رشته‌‌های ارائه شده در گروه علوم و پزشكی رشته‌های مورد نظر خود از مجموعه علوم تجربی و كشاورزی را نیز در انتخاب‌های خود منظور نمایند.
همچنین داوطلبان لازم است در انتخاب رشته محل‌های خود به محدودیت جنس پذیرش و قید پذیرش بومی برای خواهران در برخی از رشته محل‌ها دقت نمایند، چراكه هر داوطلب تنها یك بار مجاز به انتخاب رشته شهر می‌باشد.
زمان اعلام نتایج داوطلبان در این مرحله هفته دوم مهرماه اعلام شده است./ایسنا