فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

مهران مدیری: کسی نسخه قاچاق "قهوه تلخ" را نخرد



 

 

 

مهران مدیری: کسی نسخه قاچاق

 

فارس: پس از آماده‌سازی سری ۲۶ (حاوی قسمت‌های ۷۶،۷۷ و ۷۸)، این  قسمت‌ها با تیتراژی جدید به مرحله تکثیر رسیده‌ و قرار بود تا اواسط آبان ماه به بازار بیاید، اما پس از بازبینی قسمت های جدید، این بخش ها هنوز مجوز توزیع در شبکه نمایش خانگی را دریافت نکرده بودند و قرار بود مهران مدیری تغییراتی در این قسمت ها ایجاد کند اما این قسمت ها به طور قاچاق توزیع شده اند.

در همین خصوص وفا ملک زاده مدیر روابط عمومی مجموعه قهوه تلخ در گفت و گو با فارس گفت: متاسفانه هنوز مشخص نیست که چه کسی یا کسانی اقدام به توزیع این قسمت ها به صورت قاچاق کرده اند اما تهیه کنندگان سریال به شدت در حال پی گیری ماجرا هستند.

وی ادامه داد: با بروز چنین رویدادی مهران مدیری از مخاطبان سریالش درخواست کرده تا پولی برای تهیه نسخه تقلبی پرداخت نکنند تا تکلیف ماجرا مشخص شود.

ملک زاده تصریح کرد: لینک های دانلود این مجموعه نیز به وفور در اینترنت مشاهده می شود و مراجع قضایی پیگیر این جریان هستند. ضمن اینکه اطلاعیه عدم خرید نسخه های قاچاق از سوی تهیه کنندگان از طریق پیامک برای همه خریداران سریال ارسال شده است.

سری جدید با حضور بازیگران جدیدی مانند یوسف صیادی، سپند امیرسلیمانی، سعید امیرسلیمانی، رامین ناصرنصیر، آرش نوذری، ‌مه لقا باقری و لادن سلیمانی به همراه حدود ۱۸ بازیگر دیگر سریال که از دوران گذشته به امروز آمده‌اند انجام شد.

در خلاصه قسمت‌های جدید نیما زند کریمی پس از این که متوجه می‌شود با خوردن قهوه به همراه نازخاتون و بولوتوس به زمان حال آمده، در می‌یابد که گروهی از درباریان با همین شیوه پای به دوران فعلی گذاشته‌اند. بولوتوس آن ها را قال گذاشته و می‌رود و نیما مجبور می‌شود سرپرستی و مراقبت از گروه را به تنهایی به عهده بگیرد.

نیما در اولین قدم باید آنها را در جایی اسکان دهد. سراغ صاحبخانه سابقش می‌رود ولی متوجه می‌شود که تمام واحدهای آنجا در اجاره هستند.

نیما با ترفندی صاحبخانه را راضی می‌کند تا سرپناهی را در اختیار آنها قرار دهد. در خانه جدید مشکلات زیادی وجود دارد. وجود مدیر ساختمانی سخت‌گیر به اسم پرنیان، سرایداری تحصیلکرده و مودب، جوانی پرشور و پرجنب و جوش به نام هوتن و همچنین ناآشنایی جماعت درباری با مناسبات و تکنولوژی روز، حوادثی گاه کمیک به وجود می‌آورد...... / farsnews.com


ویدیو مرتبط :
مهران مدیری-قهوه تلخ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قهوه تلخ مهران مدیری فعلا پخش نمی شود



 

 

«مهران مدیری» و «سیامك انصاری» ادر این سریال ایفاگر شخصیت‌های اصلی «قهوه تلخ» بودند و داستان این سریال با بازی سیامك انصاری آغاز می‌شد. او در ابتدای داستان كه در دنیای امروز می‌گذرد، یك فنجان قهوه تلخ می‌خورد و با خوردن آن به تاریخ سفر می‌كند. او در طول زمان به مورخی تبدیل می‌شود كه در مرور خاطرات تاریخی خود، هربار دچار مسائلی می‌شود كه این مسائل داستان‌های سریال را رقم می‌زند.

 

سریال قهوه تلخ به کارگردانی مهران مدیری پخش نخواهد شد.

 

یک منبع آگاه گفت: بدلیل صحبتی که از طرف مسئولین حراست سازمان صدا و سیما با تهیه کنندگان این سریال بعمل آمده این سریال بدلیل برخی مسائل روی آنتن نخواهد رفت.

 

هاشم رضایت قائم‌مقام مدیر شبکه سه زمان پخش مجموعه "قهوه تلخ" مهران مدیری را در بعد از ماه محرم اعلام کرده بود.

 

«مهران مدیری» و «سیامك انصاری» ادر این سریال ایفاگر شخصیت‌های اصلی «قهوه تلخ» بودند و داستان این سریال با بازی سیامك انصاری آغاز می‌شد. او در ابتدای داستان كه در دنیای امروز می‌گذرد، یك فنجان قهوه تلخ می‌خورد و با خوردن آن به تاریخ سفر می‌كند. او در طول زمان به مورخی تبدیل می‌شود كه در مرور خاطرات تاریخی خود، هربار دچار مسائلی می‌شود كه این مسائل داستان‌های سریال را رقم می‌زند.

 

در مجموعه تلویزیونی «قهوه تلخ» كه به تهیه كنندگی «مجید گلیان» و «حمید گلیان» ساخته می‌شد بازیگرانی نظیر سیامك انصاری، علی لك‌پوریان، آرام جعفری، سحر زكریا، الیكا عبدالرزاقی، سحر جعفری جوزانی، هادی كاظمی، نادر سلیمانی، بیژن بنفشه‌خواه، یوسف صیادی، فلامك جنیدی، سعید پیردوست و ... ایفای نقش می‌کردند.

 

داستان‌های مجموعه تلویزیونی «قهوه تلخ» توسط امیر مهدی ژوله و خشایار الوند نوشته شده بود.