فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

مهدی سلطانی قبل و بعد از گریم در سریال مدینه!! + تصاویر



اخبار فرهنگی - مهدی سلطانی قبل و بعد از گریم در سریال مدینه!! + تصاویر

در خلاصه داستان این سریال آمده است: مدینه بعد از درگذشت همسرش جهان، می‌ خواهد به همراه پسر خوانده‌اش كارخانه جهان را به بهترین شكل ممكن اداره كند، اما همسر اول جهان مانعی جدی در راه او است.

اخبار ,اخبار فرهنگی ,مهدی سلطانی قبل و بعد از گریم در سریال مدینه



سریال "مدینه" بعد از گریم.

اخبار ,اخبار فرهنگی ,مهدی سلطانی قبل و بعد از گریم در سریال مدینه

اخبار فرهنگی - سینماخبر

 


ویدیو مرتبط :
☺☺گریم جالب مهدی سلطانی در فیلم جدیدش☺☺

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

امین تارخ، مهدی سلطانی، فریبا کوثری وآتیلا پسیانی در سریال جدید مقدم



امین تارخ، مهدی سلطانی، فریبا کوثری وآتیلا پسیانی در سریال جدید مقدم

بانی فیلم: مجموعه تلویزیونی «دیوار» به کارگردانی سیروس مقدم که از اوایل ماه جاری پیش تولیدش آغاز شده، با انتخاب کامل بازیگران بزودی مقابل دوربین خواهد رفت.

امین تارخ و فریبا کوثری از جمله بازیگرانی هستند که به تازگی برای حضور در این سریال قرارداد بسته‌اند و بزودی تست گریم نهاییشان نیز انجام می‌شود.

مهدی سلطانی و آتیلا پسیانی دیگر بازیگرانی هستند که پیش از این حضورشان در این پروژه قطعی شده بود. ضمن اینکه در حال حاضر متن‌های مجموعه توسط سعید نعمت‌ا... روزهای پایانی نگارش خود را می‌گذراند.

«دیوار» که قرار است مهر سال جاری و در هفته نیروی انتظامی از شبکه اول سیما روی آنتن برود به ماجرای باندهای تبهکاری و سرقت در ایران می‌پردازد که یکی از شناخته شده‌ترین آن‌ها گروه سارقان فیوج است. مقدم نوروز امسال مجموعه تلویزیونی «چک برگشتی» را روی آنتن شبکه اول سیما داشت و مینی سریال «دیوار» بیست و دومین مجموعه او محسوب می‌شود. «چاردیواری»، «پایتخت»، «زیر هشت» و «تا ثریا» آخرین ساخته‌های این کارگردان در تلویزیون است.

الهـام غفــوری تهیـه‌کننــدگـی «دیــوار» را به سرمایه‌گذاری ناجا و به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه اول سیما برعهده گرفته است./بانی فیلم