فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

مهدوی‌کیا بازیگر می‌شود



مهدی مهدوی‌‎کیا بازیگر شد, تصاویر مهدی مهدوی‌‎کیا
مهدی مهدوی‌‎کیا در پروژه مستند شهرداد روحانی حضور می‌یابد.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، روابط عمومی این پروژه گزارش داد: مهدی مهدوی‌کیا درباره سابقه آشنایی خود با شخصیت شهرداد روحانی گفت: «ما در مسابقات المپیک 98 در بانکوک حضور پیدا کردیم و تیم فوتبال ما قهرمان شد، جالب اینکه در‌‌ همان زمان دولت تایلند از آقای شهرداد روحانی برای رهبری موسیقی مراسم افتتاحیه و اختتامیه دعوت بعمل آورده بود که کار موفقی شد و از دولت تایلند جایزه هم گرفتند. پا قدم ایشان هم برای ما خوب بود، چون ما قهرمان شدیم».
مهدوی‌کیا در ادامه با اشاره به جایگاه بالای جهانی روحانی گفت: «قطعا آقای شهرداد روحانی در زمینه کارشان سختی‌های بسیاری کشیده‌اند که به این مرحله رسیده‌اند، به این دلیل که کار راحتی نیست که در بین این همه موزیسین که به شدت کارشان را پیگیری می‌کنند، بالا بیایید و چنین جایگاهی را در عرصه موسیقی در دنیا کسب کنید و این موضوع کار راحتی نیست. وقتی شما خارج از مملکت خودتان هستید و قرار است کاری را انجام دهید که بدرخشید باید تلاش و پشتکارتان در آن بیشتر باشد تا بتوانید از بقیه سبقت بگیرید».
بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به لزوم برقراری ارتباط بین ورزشکاران و هنرمندان گفت: «از دیرباز رابطه نزدیکی بین هنرمندان و ورزشکاران بوده و شما این مسئله را در تمام دنیا بار‌ها شاهد هستید، وقتی مسابقاتی برگزار می‌شود، خیرخواهانه یا مسابقات دوستانه، هنرمندان در کنار ورزشکاران قرار می‌گیرند».
او ادامه داد: «پیشنهاد من این است که از مفاخر و کسانی که در کشورمان باعث افتخارمان هستند از کتاب‌های درسی و از مدارس شروع کنیم و به بچه‌ها از دوران دبستان آموزش دهیم که چه کسانی افتخارات سرزمینشان هستند و چه زحماتی را کشیده‌اند و در تاریخ کشورشان تاثیرگذار بوده‌اند».
مستند بلند شهرداد روحانی با استفاده از تکنیک انیمیشن و تلفیق آن با واقعیت تولید می‌شود. این مستند با حضور چهره‌های سر‌شناس جهانی و امکانات ویژه سینمایی خود در زمره پر هزینه‌ترین مستند‌های تولید شده در حوزه موسیقی است و تهیه کنندگی و کارگردانی آن را الهام قره‌خانی و مهرتاش مهدوی بر عهده دارند.
عوامل مستند سینمایی شهرداد روحانی عبارتند از تهیه‌کننده و کارگردان: الهام قره‌خانی، مهرتاش مهدوی، مدیر فیلمبرداری: محمد‌ پور قربانعلی، طراح کاراکتر و سرپرست بخش انیمیشن در ایران: نوروز عباسی، پشتیبانی فنی: حیدر نشاطی مقدم، دستیارکارگردان: محمد قلعه چغایی، بهنام تاجیک، طراح گریم: هادی قالی‌خانی، عکاس: سعید عباس اصفهانی، هماهنگی تولید: روناک صادقی، روابط عمومی: علی ظهوری راد
منبع: نامه نیوز


ویدیو مرتبط :
‫آکادمی مهدی مهدوی کیا (کیا)در کلن‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افشین قطبی:مهدوی کیا باید در یک بازی بزرگ در تهران خداحافظی کند



 

افشین قطبی:مهدوی کیا باید در یک بازی بزرگ در تهران خداحافظی کند

 

مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد که نظر افشین قطبی برای دیدار خداحافظی مهدی مهدوی کیا، یک بازی تیم ملی در تهران است.

خسرو والی زاده درباره بازی خداحافظی مهدی مهدوی کیا گفت: ازسوی فدراسیون فوتبال با سرمربی تیم ملی تماس گرفته شده که مهدوی کیا در دیدار با برزیل از تیم ملی خداحافظی کند، اما قطبی معتقد است که این مراسم بهتر است در یک دیدار بزرگ ملی که در تهران برگزار می شود، صورت گیرد. نظر قطبی دیداری است که تیم ملی ایران قرار است 26 ابان ماه با یک تیم بزرگ در تهران برگزار کند.

سرمربی تیم ملی همچنین درباره دعوت از بازیکنان دیگری برای دیدار با برزیل گفت که برای آن مسابقه فقط جواد نکونام و مسعود شجاعی به تیم ملی اضافه خواهند شد و کلیه 20 بازیکن حاضر در اردن نیز به امارات خواهند رفت.

دیدار دوستانه تیم های ملی فوتبال ایران و برزیل قرار است ساعت 21 پنجشنبه 15 مهرماه جاری در ابوظبی برگزار شود.