فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

مهتاب کرامتی جزء «اشباح» شد



اخبار , اخبار فرهنگی ,مهتاب کرامتی

اخبار فرهنگی - مهتاب کرامتی جزء «اشباح» شد

مهتاب کرامتی برای بازی در فیلم سینمایی "اشباح" به کارگردانی داریوش مهرجویی جلوی دوربین محمود کلاری رفت و بازی خود را در این فیلم سینمایی آغاز کرد.

مهدی سلطانی، حسن معجونی و ملیکا شریفی‌نیا دیگر بازیگرانی هستند که تا امروز جلوی دوربین محمود کلاری برای فیلم سینمایی "اشباح" رفته‌اند.

پیش از این قرار بود پیمان معادی نقش دایی بابا را بازی کند که این موضوع منتفی شد.

مهتاب کرامتی، حسن معجونی، مهدی سلطانی، ملیکا شریفی نیا، هنگامه حمیدزاده و امیرعلی دانایی و احمد یاوری شاد از جمله بازیگران حاضر در این فیلم هستند.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: تیمسار سلیمانی که درگیر مسائل حاد زندگی است با همسر خود دچار مشکلات عجیبی می شود. سارا در کشاکش زندگی پرتلاطم خود با تیمسار، به فکر رهانیدن خود از زندگی است و در تقابل عشق و عقل که در قاموس مقررات جاری او نمی گنجد. دایی‌بابا وکیل خانواده در تلاش آرام کردن اوضاع است و از سوی دیگر معمار برای اهداف خود شرایط سختی را برای ناجی خانم و دخترش بوجود آورده است.

 

مازیار نیز پس از  آمدن به ایران درام‌های تازه ای را رقم می زند و اهالی خانواده چون شبح های سرگردان بدنبال خلوت های زندگی خود می گردند.

محمود کلاری مدیر فیلمبرداری، نظام کیایی صدابردار، داریوش مهرجویی کارگردان، تهیه‌کننده و طراح هنری، مهین نویدی طراح چهره پردازی، امیرحسین قدسی طراح صحنه، وحید محمدی فر طراح لباس، رضا سخائی برنامه ریز و دستیار کارگردان، حنیف سروری دستیار کارگردان از جمله عوامل این اثر سینمایی هستند.

اخبار فرهنگی - مهر

 


ویدیو مرتبط :
مهتاب کرامتی عزیز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مهتاب کرامتی: انتظار این نقش را نداشتم


کمتر بازیگر زن ایرانی طی دهه اخیر به اندازه مهتاب کرامتی نقش‌های متفاوت و دور از شخصیت و سیمای خودش را پذیرفته است.